Hoi dames, klusdagen zijn snel gegaan. Ik zit nu weer op het bankje. Hopelijk is het nu raak…
Hoe gaat het met de anderen? Snips, Prinses, hoe gaat het met jullie?
@Yvonne ik ga weer hard voor je duimen hoor!!
Hier is alles rustig!!! Ben trouwens benieuwd of ik mijn :twisted: optijd krijg omdat ik nu deze maand geen hormonen slik natuurlijk…
Nu toch wel erg benieuwd naar 3 april!!!
Kan jullie zeggen dat zo’n maand tussendoor echt wel even fijn is… geen verplichte nummertjes enzo
We blijven duimen he meiden dit jaar kunnen we allemaal zeggen zwanger te zijn (althans dat hopp ik zoooooo erg)…
liefs,
Yvonne, ik duim natuurlijk ook mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ruben groeit idd flink door :inlove: lekker ventje van me.
@Prinses1985 wrote:
We blijven duimen he meiden dit jaar kunnen we allemaal zeggen zwanger te zijn (althans dat hopp ik zoooooo erg)…
Ik hoop 't ook zo erg voor jullie allemaal ! :-*
Fijn dat jullie even lekker kunnen 'genieten' zonder dat het zo verplicht is allemaal.
Meiden ,wat zijn jullie ineens weer stil :mrgreen:
Vandaag met Ruben naar het cb geweest, hij is nu 69cm en weegt 7780 :inlove:
Hij zou ook voor zn prikken weer moeten, maar hij is echt te verkouden, dan doen ze dat niet.
Doorgestuurd naar de ha omdat ie er al 4weken mee loopt en echt helemaal ‘vol’ zit. Daar zijn we vertrokken met een neusspray voor hem ipv zoutoplossing wat we nu gebruiken.
Maandag terug voor zn vaccinatie.
EstHe, wat sneu dat Ruben zo verkouden is… En ook lastig voor zijn prikje.
Mijn schoonouders komen komend weekeinde slapen… Wel gezellig! Verder probeer ik niet teveel te denken aan mijn NOD. De IUI begint nu ook dichterbij te komen. Door mijn korte cyclus zou dat weleens half mei kunnen worden… Nog 2 a 3 pogingen…
Leuk dat je schoonouders as weekend komen ‘logeren’ nog speciale plannen?
Ja, het komt nu wel steeds dichterbij. Ik duim keihard voor je dat het voor die tijd raak mag zijn voor jullie :-*
Hebben jullie het deze maand beter kunnen benutten als vorige maand?
@EstHe wrote:
Leuk dat je schoonouders as weekend komen ‘logeren’nog speciale plannen?
Ja, het komt nu wel steeds dichterbij. Ik duim keihard voor je dat het voor die tijd raak mag zijn voor jullie :-*
Hebben jullie het deze maand beter kunnen benutten als vorige maand?
Geen speciale plannen. Mijn schoonouders wonen ver weg en wilden een rondje langs vrienden en familie doen…

Ik hoop ook enorm dat het nu raak is voor ons… Wij zijn wel héél actief bezig geweest dit keer…!! :dance: :dance:
Mocht het nu niet raak zijn, dan mogen we nog twee keer proberen voor wij weer een afspraak gaan maken voor onze IUI-behandeling…
Prinses, wat is er op 3 april?
hier gaat het goed hoor.
ben een beetje druk dus weinig tijd om te reageren.
NOD komt eraan.
was vanmorgen licht misselijk.borsten zijn wat pijnlijk en branderig…
afwachten maar.
Tijdens de klusdagen waren we op vakantie,wie weet heeft het geholpen.
@snips wrote:
Ik hoop 't met je mee

Yvonne, leuk dat ze komen en makkelijk om dan gelijk een rondje langs meerdere te doen :thumbup:
Gelukkig deze maand goed kunnen benutten, vorige maand kwam dat niet zo best uit, iig weer ingehaald dus

Hoi dames,
3 april hebben we een afspraak in het Erasmus MC
I.v.m. IVF/ ICSI dus spannend! er worden dan ook weer onderzoekingen gedaan verder alles rustig hier!!
Bij jullie???
@snips wrote:
hier gaat het goed hoor.
ben een beetje druk dus weinig tijd om te reageren.
NOD komt eraan.
was vanmorgen licht misselijk.borsten zijn wat pijnlijk en branderig…
afwachten maar.
Spannend…!!!

Prinses, ook erg spannend. Het grote werk komt er dus aan te pas…? :? Ben je zenuachtig? Ik was januari vooral heel erg gestresst omdat ik per se voor de IUI zwanger wilde zijn…, nu kijk ik wel hoe het loopt.
Ja, ik ben er nog.
ff ego
Valt me wel een beetje tegen om weer te werken…
Loop wel een beetje achter de feiten aan, uitslag Cito is er dus volgende week meteen gesprekken over kids die ik dan weer een week in de klas heb gehad.
Nog meer geërgerd dan anders tijdens de vergadering, wilde graag naar mijn mannetje die voor het eerst uit logeren is geweest (voelde erg kaal die nacht).
Hidde woog maandag 6540 en is 65 cm lang. Prikjes gehad waar hij behalve slaperig vandaag ook minder fit van was. En hij heeft een rauw keeltje, heel zielig om te horen als hij huilt.
Wennen op KDV ging goed, morgen voor het echie.
Nog één dag en dan weer onbeperkt :hug:
En vrijdag de echo van de heupjes. WÃ t een week voor dat kleine ventje…
Ik blijf
voor jullie.
Hidde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: de hele dag voor jullie, het liefst met beide duimpjes tegelijk in zijn mond!!
Beterschap voor Ruben!!
Wave, vervelend dat het werken nog zo tegenvalt. Zal ook wennen zijn maar ik snap je helemaal! Ik had de afgelopen maanden echt niet iedere week 3dagen willen missen van mn mannetje, wat dat betreft blij dat ik nog thuiszit. En lekker gegroeit ook weer :inlove:
Yvonne en Prinses, kan me wel indenken dat je best een beetje zenuwachtig wordt van het idee dat je naar 't zh moet. Je wilt het zo graag ‘zelf’ doen :hug:
Snips, spannend voor jou dus! Uiteraard blijf ik gewoon stug doorduimen voor jullie allen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
EstHe, het is meer dat ik bang ben dat het een pijnlijke ingreep gaat worden zo’n IUI… Verder valt het wel mee met de zenuwen…
Wave, wat zonde dat je mannetje zo ziek is… Lijkt mij extra lastig om hem dan bij het KDV achter te laten…
@Yvonne77 wrote:
EstHe, het is meer dat ik bang ben dat het een pijnlijke ingreep gaat worden zo’n IUI… Verder valt het wel mee met de zenuwen…
Ja dat is ook nog wel logischer… :oops: :-*
Wave, succes vandaag bij de echo voor zn heupjes! :hug:
Hoe is de eerste ‘echte’ dag gegaan bij het kdv?
Hier alles goed, neusspray lijkt wel iets te werken nu. Vanavond logeert Ruben bij opa&oma, kunnen wij op visite zonder dat em uit 2keer zn bedje moeten plukken. En morgen lekker uitslapen :dance:
idd spannend.
borsten doen zo verschrikkelijk veel pijn…en ben wat misselijk.
ik ga vanmiddag een test kopen…
wave succes met de echo vandaag.
esthe lekker uitslapen morgen.fijn dat het met ruben wat beter gaat.
yvonne ik duim voor jou
prinses ik duim ook voor jou.
propje hoe is het?
Ooh Snips, je maakt 't spannend :mrgreen:
Ik duim heeel hard voor je mee wanneer wil je gaan testen? Morgen ofzo? Of eerst wachten tot je écht overtijd bent…?
Snips, wanneer ga je testen? Ik ben zoooo benieuwd!
Wave, veel succes met de echo. Ik hoop dat het goed zit met z’n heupjes… Hoe ging het bij het KDV?
ik denk dat ik morgen ga testen!