Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Het is idd nog even weg, maar het is ook zo april hoor.

Even er niet mee bezig en laten bezinken nu :hug:

ik ben een paar dagen op vakantie meiden.

ben het weekend weer terug!

Snips, veel plezier!!

Veel plezier Snips!!

Prinses, idd even rust!

EstHe, mijn cyclussen zijn weer keurig volgens het boekje; 28 dagen

Maar ja, slik ook weer trouw de pil. :smiley:

Was wel blij dat ik gewaarschuwd was voor de ‘1e ronde’, die de VK al ‘de grote schoonmaak’ noemde…

morgen ga ik flink shoppen. Niet dat ik zo’n shopaholic ben, in tegendeel, maar wil toch weer een beetje leuk voor de dag komen als ik weer aan het werk moet 5 mrt. Ik ‘woon’ nu in 2 ‘tokkietruien’…

En een fatsoenlijk passende bh is ook wel prettig… Al blijf ik hopen dat ik de oude ook weer een keer aan kan

Wel gezellig trouwens dat hier meer gekletst wordt.

‘Mijn’ maandmama’s zijn een beetje stil gevallen…

Wel zo gezellig inderdaad… Ook hier is het wel eens stiller geweest…

Donderdag met m’n vriend naar de huishoudbeurs. Ik heb gratis kaarten van de Kv voor de 9maanden beurs gehad, maar het gaat mij eigenlijk om de HH-beurs. :smiley: Ik moet zo vaak naar zijn dingen mee… nu mag hij met mij mee sjouwen… :lol: :lol:

Yvonne, hahaha ik zou het niet voor elkaar krijgen om mn vriend mee te slepen :mrgreen:

Veel plezier! Had ook wel willen gaan, maar er wil niemand mee hahaha

Wave, hier geen last gehad van de 1e ronde, just the usual.

Ik heb wel een hele drukke maand :mrgreen: erg gezellig. Maar ook heel leuk dat het hier weer wat drukker is :thumbup:

Snips, veel plezier, geniet er lekker van! Zijn julli in nl weg of buitenland?

Prinses, weet niet hoe het er bij jou vriendin voor staat?

Zou me rot lachen als we het over dezelfde hebben :wink: aangezien jij in rdam woont, en zij die ik bedoel ook…

Wij hebben alweer genoten van een mooie pasgeboren baby op fb :inlove:

He meiden,

Esthe hahaha ze is op 19 februari bevallen van een meid :smiley:

Dezelfde???

@Yvonne mijn vriend zal ook echt nooit met me meegaan hoor hahaha

Hadden eigenlijk met z’n allen moeten afspreken bij HH beurs :wink:

Snips fijne dagen :smiley: ff lekker genieten!!

Wave lekker geshopt?

Hier gaat alles z’n gangetje moet zeggen tis wel even lkkr om er niet mee bezig te zijn!! Werd er gek van namelijk en nu dus eventjes rust in huis :smiley: even weer samen zijn :smiley:

liefs,

Hihi, nee dan is 't niet dezelfde :angel: ze is gister bevallen van een zoon!

@prinses1985 wrote:

Hier gaat alles z’n gangetje moet zeggen tis wel even lkkr om er niet mee bezig te zijn!! Werd er gek van namelijk en nu dus eventjes rust in huis :smiley: even weer samen zijn :smiley:

Kan ik me goed voorstellen :-* lekker even weer echt samen, niks moeten, fijn genieten.

Yvonne, hoe was het op de HHbeurs? Met tassen vol weer naar huis gegaan?

Prinses, lijkt me ook wel belangrijk om weer lekker van elkaar te genieten. Doe dat dus maar lekker!!!

Ik heb nog nooit zo veel kleren in 1x gekocht als woensdag!

Begon met nieuwe laarsjes die ik op de terugweg opgehaald heb (met de handen vol shoppen lukt mij nooit zo goed).

Verder 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht die ik zelf maar ‘mama-broeken’ noem. Geen heupmodel meer, maar de knoop een stukkie hoger zodat mijn buikje mooi platgedrukt wordt. En verder wat shirtjes, bh’s en een jasje.

Ik kan me weer in het openbaar vertonen!

Ga zo nog ff naar mijn school, de invalster is voor het laatst. Staat ook zo kaal als niemand afscheid neemt. Ze weet er zelf niets van en ze mailde net al om te bedanken. Ik moest me echt inhouden om niet te verklappen dat we haar niet vergeten!!

Fijn weekend allemaal

Oh heerlijk Wave, om zo fijn te kunnen shoppen! En goed geslaagd :thumbup:

Leuk om de invalster te verrassen met een afscheid! Veel plezier, vind ze vast heel leuk :slight_smile:

meiden ben weer terug van een paar dagen weg.

heerlijk!

nu maar weer aan de klus ook…haha

He snips! Leuk gehad? Waar zijn jullie geweest?

Succes met klussen :thumbup: :mrgreen:

Yvonne, hoe was de beurs? En hoe vond je vriend het: :angel:

Wave, afscheid voor de invalster leuk geweest? :slight_smile: moet je as. week weer aan de slag?

wij zijn in Roggel(limburg) geweest.was erg leuk!

Snips, altijd goed, een geslaagde vakantie!

EstHe, de invalster vond het een leuke verrassing dat ik nog even langskwam, had ze echt niet verwacht. Dus de kids hadden goed hun mond gehouden, terwijl met Sint dezelfde middag iedereen wist wie wie had getrokken met de lootjes…

Nog één weekje verlof.

Officieel tm 29/2 verlof, maar komende week is het voorjaarsvakantie, vandaar dat ik pas 5 mrt weer hoef te beginnen.

Wat een timing… vanaf de herfstvakantie tm voorjaarsvakantie verlof :inlove:

Komende week al wel drukker; ma en do gaat Hidde wennen op het KDV.

(de rekening van maart hebben ze alvast gestuurd, vind ik een beetje aso want we hebben nog niet eens de intake gehad!!!)

En verder het laatste kraambezoek en vooral nog even genieten van het thuiszijn!!

Allemaal een fijn (klus)weekend verder!!!

Snips, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Limburg. Nu heerlijk klussen…?!! :dance: :dance:

Wave, geniet nog maar even lekker van de laatste paar dagen thuis…! Wel aso dat ze nu al de rekening hebben gestuurd zo zonder intake… :evil:

HHbeurs was erg leuk en ontspannen. Nadeel was dat we via de 9maanden-deel naar binnen moesten vanwege onze gratis kaarten, dus dat werd doorrennen naar het HHb-gedeelte. Ook m’n vriend heeft zich enorm vermaakt. :angel: Zo zie je tegenwoordig steeds meer mannen of stelletjes rondlopen op de HHb dus dat valt dan ook wel weer mee. We hebben vooral veel geproefd in het culinaire gedeelte en niet teveel gekocht (hoofdzakelijk een paar etenswaren en een kinder-bestekset voor een vriendin).

Ik ben na de laatste paar maanden weer meer ontspannen en ga met een gerust hart weer de klusronde in… Met meer rust in m’n kont gaat het vast en zeker dit keer lukken…! :smiley: (althans dat hoop ik…) :?

Yvonne, klinkt idd alsof jullie het erg leuk hebben gehad. Proeven :drool: is idd altijd leuk!

Wave, hoe is 't wennen gister gegaan van Hidde?

Maandag dus weer aan 't werk. Zie je er tegenop of toch eigenlijk ook wel lekker om niet met alleen luiers bezig te zijn…?

Dat met de rekening is opzich logisch, die krijg je altijd van de as. maand, hebben wij ook.

Snips, vind Limburg ook altijd erg leuk om naar toe te gaan, doen we dan ook graag als we er even tussenuit willen.

Hier alles zn gangetje, Ruben is zo’n lekker ventje :inlove:

Zijn 1,5/2 weken geleden begonnen met fruit geven, valt ook erg in de smaak. Vorige week bij de ka geweest is ie weer goedgekeurd, woog op dat moment 7430 en was 67,5 cm :mrgreen: binkie!

Staan ook weer nieuwe foto’s en een filmpje in zn showforum!

Yvonne, rust in de kont is altijd positief!!!

Doet me denken aan onze laatste, succesvolle ´klus´, na de daad zo lang mogelijk met m´n benen in de lucht om de visjes te helpen in de goede richting te zwemmen. Haha had ik ergens als tip gelezen, misschien helpt het bij jou ook wel.

EstHe, heb geen zin om aan het werk te gaan!! Omdat ik dinsdag vanwege het wennen toch op school was ben ik intussen in mijn klas geweest… werd er niet echt vrolijk van, komt vast wel als ik maar eenmaal weer echt aan de slag ben. Maar ja, ben blij dat ik nog werk heb.

Hidde was gewoon zichzelf tijdens het wennen op het kdv, erg lief en een echte lachebek :inlove:

Wat voelde ik me trots toen ze me zeiden dat hij zo lief was geweest en zo had gelachen. Donderdag de 2e keer wennen.

EstHe, ik heb even kunnen genieten van jouw showforum… Hoop foto’s hoor. Ruben groeit snel he?

Wave, hoe gaat het met Hidde op het KDV?

Prinses, Snips, hoe gaat het met jullie? :-*