Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Wave en EstHe, wat ontzettend lief dat jullie zo meeleven! Dit steunt ons enorm. Hoe gaat het met jullie kleintjes? Ik ga zo meteen even de foto’s kijken.

Prinses, wat ontzettend spannend…!

He prinses :hug: dat is niet echt de uitslag waar je op zit te wachten :-

Gelukkig zijn er nog mogelijkheden, maar dit is best even een domper.

En dan is 't helemaal niet ondenkbaar en gek dat hierdoor je menstruatie uitblijft, maar je weet 't natuurlijk nooit…

Yvonne, heb 't ook veel te lang niet gedaan, hier geweest. Maar ik gun 't jullie ook zo ontzettend! En lekker je ei kwijt kunnen, klagen over die stomme menstruatie etc, is gewoon prettig :-

He meiden,

:twisted: heeft zich gemeld!!

liefs,

prinses :hug:

idd geen leuk nieuws.

maar nu kunnen jullie wel geholpen worden,en moet het gewoon goed komen!

Jammer prinses :hug:

Poeh, prinses… geen leuk nieuws.

Prinses, ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, maar inderdaad, er ‘kan’ tegenwoordig veel. Moet toch ook een methode voor jullie bij zitten.

Uiteraard gun ik je nog steeds een spontane zwangerschap!!

Yvonne, leuk dat je het waardeert!

Er is ook maar een heel klein kluppie over. Hoe heet ze ook al weer die al in de medische molen zat, maar nog niet zwanger?? Heb ik hier al een tijdje niet gezien, of heb ik wat gemist?

Van die paar maanden dat wij van menstruatie naar eisprong en klusperiode naar NOD gingen is mij vooral het afwachten bijgebleven.

En ook wel het ‘verplichte’ klussen.

Heel frustrerend als dat zooo lang moet duren als bij jullie.

Durf het hier bijna niet te zeggen, maar ik zou zo niet eens meer kunnen zeggen wanneer de meest vruchtbare periode is…

EstHe, leuke foto’s!!

Met Hidde gaat het erg goed. Is al 5,5 kg en 61 cm. Het wordt nu echt een ‘kindje’, het meest breekbare is er af.

Vandaag in de middagpauze even heerlijk gepronkt op de school waar ik werk.

Nog 2,5 weken en dan moet ik weer werken. Heb er nog niet veel zin in…

Maar idd, ben blij dat ik nog werk heb. Er moet bij ons bezuinigd worden, 10% (+/- 10 volledige banen) moet er nog uit en dat gaat ‘last in, first out’. Met mijn 9 jaar dacht ik goed te zitten, maar als ik een lijstje maak van wie er na mij kwam is dat toch minder lang dat ik dacht… En daar zitten ook parttimers bij…

Wave, groeit lekker dat mannetje van je :thumbup: klinkt bekend wat je zegt, het echte breekbare is er idd op gegeven moment af. Ze gaan steeds meer doen en ontdekken, nekje wordt stevig, dingen pakken en omrollen.

Mijn ventje is nu 66cm en weegt nu 7,2kg :mrgreen: hij is heel actief! Lacht, kletst, trappelt de hele dag. Weet niet of ik het had verteld, maar dat is ook wel anders geweest, hij heeft reflux maar dat wisten we niet. Wekenlang heeft ie de hele dag gehuild :cry: totdat ik er echt doorheen zat en em bijna wel iets aan kon doen! :oops: En nu de medicatie helpt, is 't een totaal ander kind :inlove: echt heerlijk. Het genieten is daarna voor ons opnieuw begonnen.

Zijn nu zelfs al begonnen met een fruithapje, het gaat zo snel!

Prinses, jammer… :hug: :hug:

EstHe, wat een leuke foto’s!! :smiley:

@wave wrote:

Er is ook maar een heel klein kluppie over. Hoe heet ze ook al weer die al in de medische molen zat, maar nog niet zwanger?? Heb ik hier al een tijdje niet gezien, of heb ik wat gemist?

Zou echt niet weten wie je bedoelt :oops:

Er zijn er 4 die nog niet zwanger zijn, de rest is al bevallen.
De 3 die hier meekletsen (prinses,yvonne,snips) en dan mis ik er een, propje. Maar zij zat niet in de mmm.

Yvonne, thanks :-* trots op mn mannetje :inlove:

sorry dames,

ben hier een lange periode niet geweest, had een probleem met mijn ogen…

Eerst en vooral Debz een dikke proficiat met je dochter en ook een dikke :hug: omdat je zo’n kanjer bent! Ik denk aan je…

prinses: wat een vervelend nieuws, lijkt het probleem bij jou wat opgelost komen er problemen aan met je man… :hug: Ik weet van uit mijn kennissenkring dat het niet makkelijk is voor mannen, voor ons ook niet maar wij delen het meestal met andere vrouwen, terwijl mannen dat niet zo makkelijk doen. Hoe moeilijk het ook is, hij heeft dus jou begrip nodig…

Yvonne: :hug: geen ervaring met iui, maar is hier wel een topic voor. Hopelijk is het niet nodig, maar het is goed dat het bestaat!

snips: :hug: na de regelmatige cyclus, nu geen cyclus! (en zwanger natuurlijk!)

EstHe, is snap het al. Ik haalde propje en prinses door elkaar :oops: :oops: :oops:

Sorry, prinses!!! Extra dikke :hug: :hug: , kun je vast wel gebruiken.

@wave wrote:

EstHe, is snap het al. Ik haalde propje en prinses door elkaar :oops: :oops: :oops:

Sorry, prinses!!! Extra dikke :hug: :hug: , kun je vast wel gebruiken.

Aaaah vandaar :mrgreen:

hoi lieve dames

ik kon het niet laten om even te komen kijken hoe het met iedereen gaat.

zie dat debz bevallen is, gefeliciteerd meis.

ik hoop echt dat je veel kracht uit je kleine meid kan putten.

als je je energie positief benut krijg je er ook veel energie voor terug :hug:

princes dat is wel een vervelend bericht zeg. probeer hoop te houden tegenwoordig zijn er veel mogelijkheden.

en wie weet hebben jullie zo veel geluk dat die 1% gaat zorgen voor een bevruchting.

hier ben ik deze maand aan de pil gegaan, dit om m`n lichaam wat rust te geven en… omdat ik in juli ga trouwen.

ik wil liever niet hoog zwanger trouwen :inlove:

ik merk wel dat ik het zwanger worden veel beter los kan laten. ik zit niet van elk pijntje te denken dat ik zwanger ben.

ik kan nu de leuke dingen van het leven veel beter bekijken.

er zijn zo veel dingen die je in moet leveren als er een kindje is. natuurlijk hoop ik echt dat we snel zwanger zullen zijn maar vind het ook niet zo erg meer als het nog wat langer duurt.

hopelijk kunnen jullie hier wat mee en lukt het jullie ook om het wat meer los te laten.

verder hoop ik volgende maand op positief nieuws. ik blijf aan jullie denken dames :hug: :hug:

Propje, van harte gefeliciteerd!! Ik kan mij voorstellen dat je op zo’n mooie dag geen dikke zwangerschapsbuik wilt hebben…

Propje, gefeliciteerd!!!

Propje, wat leuk! Gefeliciteerd! En kan me idd goed voorstellen dat je op de grote dag geen in de weg zittende buik wilt hebben.

Jaja dames… ook mijn :twisted: is weer aanwezig… Mooi op tijd! :slight_smile: Gauw door naar de volgende ronde… :dance: :dance:

Yvonne, je had nu ook niets verwacht, toch? Idd mooi op tijd als ik je ticker zo zie…

Mijn :twisted: is er ook weer, al weer voor de 2e keer.

Heb ik absoluut niet gemist die 9 maanden…

Kan ik toch nog een beetje mee kletsen!

Yvonne, ookal had je 't wel verwacht, toch weer jammer.

Maar volgens mij ga je vol positiviteit de volgende ronde tegemoed :thumbup:

Wave, heb 't ook zeker niet gemist al die tijd :roll:

Was ook vrij snel weer aan de beurt, nu alweer 3 cyclussen gehad (steeds mooi 27-29dgn) over 1,5 week alweer de volgende, pffff…

Hoi lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden! 3 april staat er een afspraak gepland in het Erasmus, is nog ff weg maar kan het thuis ook even wat rustiger worden!!

Dikke :hug: voor jullie allemaal…

liefs,