Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

nog geen ongi.

test van vanmorgen was negatief :cry:

het was een gewone van clear blue…niet zo goede ervaring mee.

als ik na het weekend nog niet ongi ben,doe ik een nieuwe test

:: :: :: :: :: :: :**:

Positief, positief, positief,postief… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

We zijn zó hard toe aan weer eens een postieve test…!!

Prinses, probeer de moed erin te houden…! Ook voor mij begint dat steeds moeilijker te worden… :cry: :cry: Ik begin al bijna de maanden af te tellen naar de IUI behandeling… (iemand daar ervaringen mee?)

Spannend Snips we blijven :pray: :pray: :pray:

Indd wanneer toch eindelijk eens een positieve test in ons midden!!

In het begin ging het zo hard en wij blijven maar hangen :frowning:

Tja Yvonne is soms zoooo lastig he…

Een vriendin van mij is bij de 5e behandling zwanger geraakt en kan een deze dagen bevallen!!!

Verder ken ik helaas geen IUI ervaringen…

Maandag de uitslag ssspppannend mocht het mij me vriend nou niet toppie zijn wordt er denk ik ook iui voorgesteld!! Dan zijn we samen Yvonne :smiley:

Hier ook nog geen :twisted: verwacht het vandaag of morgen en natuurlijk liever helemaal niet…

Liefs,

Snips, jammer dat je test negatief was :frowning: ben ook niet fan van de clearblue test. Kruidvat 2voor€5 is goedkoper, en kan je al eerder mee testen :thumbup: dus minder kans op ‘te vroeg’ getest en daarom negatieve uitslag

Prinses, mn duimpjes draaien dat de uitslag maandag goed is.

Een vriendin van ons staat ook op knappen, toevallig :smiley: woont (net als jij :wink:) ook in regio R’dam. Zelfde? :wink: zou wel heel toevallig zijn!!

Yvonne, ik dus ook geen ervaring. Maar er zijn er een hoop op 't forum te vinden die dat wel hebben :thumbup:

Wave, leuk dat Hidde zn duimpje gevonden heeft! Hier is meneer erg tevreden met zn speentje, en anders stopt ie minimaal 2 of 3 vingers of soms zelfs zn hele knuistje in zn mond :inlove:

nog niet ongi hier.

wel nog pijnlijke borsten en een hoge temp,halve graad hoger dan normaal.

we wachten af en maandag maar een nieuw testje wagen

Spannend Snips :pray: verder geen last van dingen?

Hier ook nog geen :twisted: te bekennen… wel humeurig dus tja

liefs,

nog geen ongi :think:

Ohhhhh Snips spannend!!! :pray: hoop het zo voor jullie…

Hier ook nog niets!!! :pray:

Spannend meiden! :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik duim mee!

Snips, het is al bijna ‘na het weekend’…

Nog even geduld!!!

Jij ook, Prinses

:thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:: :: :: :: :: :: :: ::

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vanmiddag ongi geworden.nu wel weer een cyclus van 28 dagen.net als voor de mk.op naar de volgende ronde!

Balen Snips :hug:

Hier ook het gevoel dat het gaat beginnen helaas!!!

Denk vanavond of morgen :twisted: :cry:

Ben benieuwd naar de uitslag morgen!!!

Liefs,

Jammer dames… :hug: :hug:

Voor mij is het volgende week mijn NOD… Ei niet/slecht benut, dus word ik ook ‘gewoon’ weer ongesteld… :frowning:

Goedemorgen dames,

Hier nog niks!! Misschien blijft het wel uit i.v.m. de zenuwen voor de uitslag pfffff

Yvonne je weet maar nooit he :lol: :pray:

liefs,

Meiden, wat balen weer!!!

Misschien helpt het dat er ander weer aan komt, weer wat warmer…, het wordt voorjaar…

(ik weet het; een lulverhaal, maar wie weet helpt het…)

Snips, balen :hug: maar iig wel weer een regelmatige cyclus, dat is ook wat waard!

Prinses, spannend hoor. En dan straks ook de uitslag :thumbup:

Wanneer zou je gaan testen als het echt uitblijft? Hoe is 't met je vriendin, al bevallen?

Yvonne, jammer dat 't er deze maand dan niet inzit :frowning:

er is maar 1x nodig he :mrgreen: de maand dat het hier raak was, lag A met griep op bed, totaal niet ermee bezig, totaal niet op gerekend, maar die ene keer was 't wel geworden!

Voor de geinteresseerden :mrgreen: ik heb voor Ruben een eigen showtopic gemaakt klik hier!

Misschien test de gyn me vanmiddag wel als ik uitleg dat het er nog niet is!! Hoop het … nee ze is nog niet bevallen hahaha spannend!!! en jouw vriendin esthe?

@prinses1985 wrote:

Misschien test de gyn me vanmiddag wel als ik uitleg dat het er nog niet is!! Hoop het … nee ze is nog niet bevallen hahaha spannend!!! en jouw vriendin esthe?

Neee bij mij ook niet! ze is nu 38,5week.

Spannend hoor, als de gyn je vanmiddag misschien wel al test :pray:

en prinses?? :pray:

He meiden,

Hier slecht nieuws!! Me vriend heeft maar 1 procent zwemmers :frowning: binnen 2 weken worden we gebeld door het erasmus mc voor een intake gesprek! Wat de mogelijkheden zijn… pffff nog geen menstruatie maar komt door de stress denk ik… liefs