Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

EstHe, heftig, wat je hebt meegemaakt!

Maar je hebt nu een mooi kereltje!

Waar iedereen is?

Dat vroeg ik me bij ‘mijn’ maandmama’s ook al af…

ingesneeuwd misschien???

ik ben hier.

hier nog geen tekenen van een zwangerschap of naderende ongi

Ik ben nog hier maar voor hoelang :wink:

Debz, hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft rond te hobbelen :hug:

Alleen lijkt vandaag me een gedoe met 't verkeer, dus doe maar niet…

En verder gewoon een dikke knuff voor jou meid :hug: :-* ik denk elke dag even aan je…

Wave, wij hebben best een druk maandclubje :mrgreen: maar vandaag is 't ook maar stil. Wie weet, idd ingesneeuw :wink:

Snips, nog 6 dagen. Geen voorgevoel? Had je bij je vorige zwangerschappen gelijk al aanwijzingen dat je zwanger was?

Ik had juist nergens last van! En 't was ook nog es een maand waar ik 't minst van verwacht had, waren beiden ziek geweest :lol:

Snips, het begint al wel weer spannend te worden hoor…!

Wave, de buren weten idd dat we bezig zijn… Wel erg leuk voor ze. Wij zijn gisteren weer begonnen… :wink:

Euh… is het niet zo dat sneeuw voor extra vruchtbaarheid zorgt ofzo?

Zou ik zo leuk vinden voor jullie!!!

't Is wel weer om vroeg in bed te kruipen…

Spannend , Debz!!

Ook ik denk heel regelmatig aan je.

Laat het maar een makkelijke bevalling worden, gun ik je wel!!!

:-* :-* :-*

Grrrr… meneer had een paar dagen geen zin…! Ik ben bang dat daarmee onze kans voor deze maand bekeken is… :wall: :wall:

He lieve meiden,

hier pijnlijke borsten dus zal een deze dagen wel weer een :twisted: verwachten blehhhh ben er zo klaar mee…

Donderdag krijgt mijn vriend dan eindelijk zin vruchtbaarheidsonderzoek… vindt hij niet leuk maar je het moet even he :smiley: Maandag 13 feb krijgne vwe daar einde vd middag uitslag van dus dat wordt weer spannend!!!

Dames ik blijf door duimen hoor!!!

liefs,

Prinses, dat is zeker spannend…! Ik hoop natuurlijk wel voor jou dat de zere borsten iets anders betekenen… :-*

Ik blijf vanaf nu gewoon regelmatig even aanwaaien, meelezen, meeleven, en duimen :mrgreen:

Succes voor je vriend donderdag Prinses :thumbup:

Yvonne, wie weet heb jullie je ei nog goed kunnen benutten :slight_smile:

Snips, al meer duidelijkheid bij jou?

op iets gevoelige borsten na voel ik niets.

geen ongipijn…helemaal niets.

we wachten af

Snips, spannend…!! :pray: :pray:

EstHe, ei helaas niet goed benut… Deze maand is het weer niets… :wall: Nog een paar maanden en ik mag een afspraak maken voor de IUI. :? Iemand daar ervaringen mee?

Debz, spannend…!! Ik ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren…

Debz is bevallen. Dochter Marith is gister geboren!

Meid ook hier, gefeliciteerd met haar geboorte! Hopelijk kan je genieten van al het moois jullie meisje je gaat geven, H zal trots op je zijn.

Yvonne, jammer dat het deze maand niks wordt :hug: iui komt dan zo wel erg dichtbij. Niet de meest ‘ideale oplossing’ maar wel een mooie mogelijkheid :-*

Snips, nog even afwachten dus. Heb je altijd eenzelfde cyclus ong? En wanneer was je van plan er evt. een testje tegenaan te gooien?

Hier is Ruben vandaag voor het eerst naar het kdv, maar ik ben gewoon thuis :shifty:

Mn contract is in mn zwangerschap tot een einde gekomen en zit dus nog zonder werk thuis. kdv was wel al geregeld, en tja we betalen ervoor…

Maar voel me er maar raar onder…

mijn cyclus is meestela zo’n 25 tot 27 dagen.

ik denk dat ik zaterdag pas ga testen als ik niet ongi wordt.

Debz gefeliciteerd met jullie meisje.

ik denk aan je :-*

Esthe dat is raar he zo je zonder je mannetje.

Yvonne ik duim toch voor je.

er is maar 1 zaadje nodig :wink:

Ik zal nog even extra duimen voor je :pray:

Debz:

Eindelijk is ons meisje gister geboren om 14.05. Het was een heftige bevalling ik ben ingeleid. Om 11uur aan het infuus met 3 cm ontsluiting, om 13 uur had ik zoveel pijn en bleek ik nog maar 3cm te hebben dus om half 2 weer gekeken en was het nog hetzelfde. Tegen 13.55 zat de ruggenprik erin en voelde ik persdrang. (maar dat kon ja niet want ik had om half 2 nog maar 3cm) Het wel aangegeven, ze keek en ja hoor ze zag het hoofdje al. Na 4 min persen was onze mooie dochter daar! Ze heet Marith Hilko Julia Borg.Het was een heftige en emotionele bevalling. En wat mis ik Hilko nu, alle eerste dingen… ( het had zo anders moeten zijn)Ik ben heel blij met haar, en Jesse en ben heel dankbaar dat ik zoiets dierbaars van Hilko heb…En wat is ze mooi!! Ze lijkt heel veel op Jesse, Jesse is een grote trotse broer.

Verder loopt de bv al best goed, wel begin ik nu moe te worden, en heb last van spieren. En ik verneem dat hormonen al beginnen te werken :’( Maar dat hoort er allemaal bij.

Lieve Debz, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je parchtige meisje! Probeer van je dochter (en zoon te genieten). Tevens veel sterkte gewenst in deze moeilijke, zware tijd!

Snips, ook ik duim extra hard voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Debz van harte met de geboorte van jullie meisje Marith!!

hier nog geen ongi,wel pijnlijke borsten en een apart gevoel in mijn maag :think:

vanmiddag maar een test kopen…

Hey dames,

Debz onwijs gefeliciteerd met je moppie, wat moet het zwaar voor je zijn! Zoiets geweldigs en toch ook zo verdrietig, maar hij kijkt naar jullie en is onwijs trots dat weet ik zeker! Laat je lekker vertroetelen he :-*

Snips spannend spannend wanneer ga je testen?

Yvonne blijf :pray: hoor je weet maar nooit, misschien je het nu niet verwacht…

Esthe hopelijk vind je snel werk kan me voorstellen dat het even raar is allemaal je betaald ervoor terwijl je gewoon thuis zit!! Komt goed meid…

Hier even een :cry: momentje

Nog geen :twisted: dus dat is wel goed alleen vanmorgen moest ik "het potje"inleveren helaas is het niet echt gelukt grrrrrrrrrrrrr hij heeft me aangegeven er wel klaar mee te zijn met die verplichte dingen grrrrr

Ik snap dat het allemaal lastig is met druk erachter maar hij kan me toch niet laten zitten??? Misschien was hij gewoon even boos omdat het niet echt lukte (hoop ik dan maar) sorry hoor dames zit er echt helemaal doorheen… alsof wij dit allemaal zo leuk vinden!!! Heb zo’n gevoel dat het niet gaat lukken… kon elke keer positief blijven maar het houd wel een keertje op… ik wil het zo graag, ik wil zo graag mama worden :cry: krijg je ook nog eens zo lastige vriend grrrr

Maandag de uitslag denk dat het wel overnieuw moet want het was echt minimaal :cry: gaattie nooit doen (denk ik)… :cry: :cry: :cry:

prinses :hug:

ik heb een test gehaald,ga morgen eens een test wagen

Debz, gefeliciteerd meid!!!

Laat de tranen van verdriet en vreugde gewoon toe. Hopelijk kun je met dierbaren om je heen toch een klein beetje genieten ondanks het grote gemis.

Al ken ik je niet persoonlijk; je bent vast een hele lieve mama èn papa voor je kids. H zal trots op je zijn!!

En voor de rest; ik blijft duimen!!

Hidde duimt ook voor jullie, maar dan anders, z’n speentje spuugt hij steeds uit en dat duimpje moet in z’n mondje.

Eshte, kan me het vreemde gevoel wel voorstellen. Mijn moeder heeft ook al eens een half dagje opgepast, zonder dat ik moest werken of een andere afspraak.

Vond het wel even heerlijk om mijn handen vrij te hebben, maar nog fijner om dan weer thuis te komen mèt Hidde.