Lieve Debz,
Heb er nog steeds geen woorden voor, zo erg voor jullie!
In je hart is hij er altijd bij en zal je in je hart bijstaan dat weet ik zeker…
Hier gaan we weer de vruchtare periode tegemoet… duimen dus!!
Hoest verder dames?
Liefs
Lieve Debby, woorden blijven tekort schieten… Wij leven allemaal enorm met je mee! Ik hoop dat de kleine straks een beetje troost kan geven dat zo H toch nog een beetje bij je is… :vlinder: :vlinder:
Ik heb weer last van bruinverlies, ik ben bang dat het weer verkeerd gaat uitpakken…
prinses
yvonne :hug:
Dames, ik ben vandaag inderdaad ongesteld geworden… Jammer. Gelukkig heb ik nu wel sinds een paar maanden een vrij korte, regelmatige cyclus…! Daar ben ik wel erg blij mee (al heb ik het liever helemaal niet de volgende keer… )
Yvonne balen zeg.
maar wel fijn dat je cyclus regelmatig is
Yvonne :hug: inderdaad fijn dat het zeer regelmatig is maar toch he… wanneer blijft die :twisted: nou eens uit en mogen we van de daken schreeuwen dat we een wondertje verwachten!!!
:hug:
Lieve Debz,
Helemaal niet raar dat je zo gaat denken!!! Het is natuurlijk niet niets wat jou is overkomen.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je iemand hebt die bij de bevalling een heel klein beetje de taak van H kan overnemen. Kan haast niet anders dan dat hij trots op je is!!!
Ik wens je alles wat je maar kunt gebruiken al zal alles helaas niet mogelijk zijn…
Wave hoe gaat het met Hidde?
Wave, alles goed met de kleine?
Prinses, Snips en Propje, hoe gaat het met jullie?
Ik mag al bijna weer aan de klus… :dance: :dance: nog een paar daagjes wachten…
Hoi Dames,
Hoe gaat het met jullie? Wij zitten midden in de klus periode hopelijk is het snel raak
Yvonne succes he :dance:
liefs,
hier ook aan de klus.
verder gaat het prima hier.
ik heb eigenlijk oon niet zoveel te melden…haha
Ik ben eigenlijk volgende week aan de klus, maar vind het leuk om alvast te mogen oefenen… :dance: :dance:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekeinde? Ik heb niets bijzonders op het programma…
dames: veel klusplezier! ik dat het snel raak mag zijn!
debz: lieve meid, heel begrijpelijk dat je soms zo gaat denken, wat een afschuwelijke situatie ook. Ik hoop voor je dat je ook een beetje troost kunt gaan vinden in het feit dat hij nog een beetje voort leeft in je kindjes :hug:
Hi dames
Het gaat super met Hidde!
Hij slaapt al ruim een week door (22.30 laatste flesje en dan meldt ie zich pas tegen 8.00 weer!!)
Geen darmkrampjes meer, dus met de infacol gestopt en de Johannesbroodpitmeel (tegen het spugen) probeerden we ook af te bouwen, maar nu spuugde hij weer dus daar gaan we nog maar even mee door.
Verder durf ik steeds meer m’n eigen gevoel te volgen. Van het consultatiebureau zou hij ook overdag in z’n bedje moeten slapen, op de pufclub zeiden ze juist dat je niet te veel trap moeten lopen en hij best in de kinderwagen mag slapen en dat laatste bevalt ons goed!
Hidde kan al heel leuk spelen met de beestjes aan de boxspiraal. Dan kraait hij het uit van plezier.
En mams ontdekte vanochtend dat ze weer in haar skinnyjeans past (nog niet alle broeken passen weer maar die gek genoeg wel…) dus helemaal heppie de peppie.
Nu de bh’s, een paar rolletjes en 5 kg nog… Maar als dat blijft zitten hoor je mij er niet over hoor!
Al ben ik al weer aan het bodyattacken op de sportschool, aan klussen tussen de lakens moet ik nog niet denken. Gelukkig kunnen we ook (nog steeds) klussen in ons huis!!!
Lieve meiden, succes met klussen!!! En laat het nou een keertje raak zijn!!!
ik gun jullie dit geluk ook zo!!!
Wave, wat fijn dat je al bijna weer op gewicht zit! Mag je nu alweer sporten dan? Is dat niet te snel? :think:
Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Hidde. Zo te zien is het één en al genieten voor jullie nu…
Zelf ben ik op visite geweest bij de buren waar ze vertelden onverwacht nog een derde kindje verwachten… Ze wilden het bij twee laten, maar deze derde kwam ineens aanzetten… :roll: Leuk voor ze, maar natuurlijk wel even slikken voor ons…
Ik hoop zó dat we zwanger zijn voor de IUI-behandeling in juni…!
Yvonne, dat soort berichten zijn dan idd even niet leuk :hug:
Je wilt zo graag, en anderen worden gewoon ‘zomaar’ zwanger terwijl je eigenlijk niet meer willen…
Ik kom even melden dat ik voor jullie blijft duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ruben is een heerlijk ventje, hebben wel narigheid gehad in de eerste 3maanden (zh-bezoekjes/opname etc…) maar nu gaat 't allemaal goed met zn medicijnen tegen reflux.
Hij kraait, kletst en lacht de hele dag :inlove:
Vandaag precies een jaar geleden dat ik een positieve test had, sindsdien bij jullie ook nagenoeg niet meer meeklets. Ik kom er gewoon niet aan, hebben een druk maandclubje, en verder geniet ik thuis.
Zal zo af en toe mn neus laten zien
:-* voor jullie!
Lieve EstHe, wat fijn dat je even een berichtje post. En wat heerlijk om te lezen dat je zoontje het zo goed doet! Wat gaat de tijd toch snel he? Leuk om die foto’s zo naast elkaar te zien van uitslag, naar buik naar kindje…
Dames, “who’s next”?? :-*
Yvonne, de tijd gaat zeker ontzettend snel. De zwangerschap vloog ook voorbij, niet normaal!
Ja vond 't zo ook wel een grappig overzichtje, test - 1e buikfoto - laatste buikfoto (incl weeën :silenced:)- Ruben :inlove:
Zie trouwens nu net dat jij in Apeldoorn woont, ben ik stiekem gelijk nieuwsgierig of we elkaar al es eerder gezien hebben (hoewel, ik was toen nog wel jong…) ik heb tot mn 14e daar gewoond, en kom er nog best regelmatig voor mn vader
Hoe zit 't bij jullie met naderende nod’s?
Yvonne, kan me heel goed voorstellen dat het nieuws van je buren lastig om mee om te gaan is. Weten ze dat jullie ook ‘bezig’ zijn?
Ik vind het ook altijd zo vreemd om te horen dat vrouwen door een verkrachting zwanger zijn geworden of tieners die een ‘verrassinkje’ krijgen (ongelukje vind ik zo raar klinken).
Ik blijf voor je duimen!!
Of sporten niet te vroeg is? Ik ben na 4 weken weer begonnen, dat was idd wel aan de vroege kant. Maar ik had weer zo’n zin!!!
Ik deed het wel wat rustiger aan.
Op de terugkomavond van de pufclub hebben we geleerd hoe je kunt voelen of je buikspieren het weer aan kunnen en bij mij zat dat wel goed (was toen ook al weer 2 weken aan het sporten). Maar ik doe het gespring wel wat rustiger aan hoor! Je ziet mij nog niet fanatiek jumping-jacks doen (met twee benen uit elkaar op de grond springen)
We gaan zo meeten met de kids van de pufclub… ben heel benieuwd!!
Meiden, had ik al gezegd dat ik blijf duimen???
@wave wrote:
Ik vind het ook altijd zo vreemd om te horen dat vrouwen door een verkrachting zwanger zijn geworden of tieners die een ‘verrassinkje’ krijgen (ongelukje vind ik zo raar klinken).
ik was zo'n tiener... is toen niet goed gegaan :(..
Wave, fijn dat het met jou ook weer zo goed gaat :thumbup: en alweer lekker aan 't sporten, goed man!
Ik moet eigenlijk ook flink aan de bak wil ik weer een beetje leuk voor de dag komen in mn bikini, maar heb echt een motivatie van nul :?
Doe wel iedere dag thuis buikspieroefeningen :angel: haha.
Waar is de rest van de meiden hier?