vandaag ongi geworden
ik baal zo van mijn lichaam…
snips: :hug:
Och Snips, wat balen…!! :hug: :hug:
ik heb morgen een afspraak bij een accupuncturist.
kijken of dat me wat verder kan helpen.
snips :hug: balen zeg.
ik zit zelf nog extra in spanning.
vandaag kwam onze buurvrouw naar me toe, ze zei tegen mn vriend dat hij maar moest stoppen met roken. en toen later vertelde mn vriend dat zwanger worden zo slecht gaat. ze zei tegen hem als we hier wonen ga ik jou vriendin helpen met goede stralingen enzo.<br /> <br /> loopt ze net naar me toe, pakt ze m
n hand vast wenst ze me veel suc6 met m`n zwangerschap. dus was een beetje verbaasd. ze zei ja ik zag je net in de auto voor me en heb een beetje helderziende krachten en ze zag een kindje en ze zag een jongen. echt zo bizar, aangezien de kans dat wij een jongen krijgen best wel groot is.
iedereen om ons heen die ons goed kennen zegt dat wij een jongen krijgen dan is het toch vreemd dat iemand die ons niet kent dat zegt.
nou ja ga woensdag maar eens testen wie weet heeft ze gelijk
:kaars:
propje bizar :shock:
ik hoop dat ze gelijk heeft hoor
:shock: :shock: Heel bizar…!! Ik hoop voor je dat het nu een keertje raak is en dat je eindelijk kan gaan genieten…
id erg bizar.
hier zelfs weer 2 kwaaltjes erbij
bloeding tijdens de sex, en volgensmij komt er een schimmelinfectie aanzetten.
ga denk ik vrijdag pas testen als ik me in kan houden met die testen in huis :liar:
en als het eindelijk raak is ga ik er zeker van genieten. zal onzeker zijn maar de situatie is eindelijk gunstig dus moet wel goed komen deze keer
propje:
propje en???
niet zwanger dames
bedankt voor het steunen. ben wel nog niet ongesteld maar ik
zie geen rede meer om het te denken, ik neem aan dat hij gewoon positief had moeten zijn.
zit ook te denken om voorlopig te stoppen op het forum. ik ben wel super nieuwschierig ben of de andere wel zwanger raken.
propje :hug:
wat balen zeg…en dat is nog zacht uitgedrukt.
zou jammer zijn als je stopt op het forum,maar ik begrijp het.
ik heb daar ook aan gedacht namelijk.
steeds die teleurstelling.
:-*
@snips wrote:
propje :hug:
wat balen zeg…en dat is nog zacht uitgedrukt.
zou jammer zijn als je stopt op het forum,maar ik begrijp het.
ik heb daar ook aan gedacht namelijk.
steeds die teleurstelling.
:-*
Dames, ik heb hetzelfde gevoel een beetje… hoewel ik juist ook een hoop steun haal uit deze forum…!!

Hoi dames dat is ook wel zo, ik haal er ook wel steun uit maar denk juist dat ik daardoor er alleen maar meer mee bezig ben. Je kunt er beter niet te veel mee bezig zijn, dan komt het vanzelf wel. De vorige zwangerschap kwam ook vlak voor mn vakantie terwijl wij juist niet zwanger wilden worden omdat we gewoon nergens op wilde letten.
Hoi dames dat is ook wel zo, ik haal er ook wel steun uit maar denk juist dat ik daardoor er alleen maar meer mee bezig ben. Je kunt er beter niet te veel mee bezig zijn, dan komt het vanzelf wel. De vorige zwangerschap kwam ook vlak voor mn vakantie terwijl wij juist niet zwanger wilden worden omdat we gewoon nergens op wilde letten.
ships het wil maar niet lukken precies…
dames dikke :hug: Ik blijf aan jullie denken, kom nog regelmatig kijken en blijf duimen. Ik begrijp het als jullie er mee willen stoppen. Veel succes!
deze week weer mijn ei.
we geven de hoop niet op
hoe is het verder bij iedereen?
hier rommel ik, wou het hier eerst niet melden.
Verder gaat het zijn gangetje, ik mis H zo, en heb zelf al gezegd dat als ik H terug kon krijgen de baby wel wou laten gaan. Later voelde ik me schuldig erover.Maar het is allemaal erg moeilijk zo zonder je grote geliefde je denkt samen een 2 kindje tekrijgen en dan in het einde van de zwangerschap word het mooiste beeld weggetrokken.
Meiden ik wens jullie heel veel succes en hoop dat iedereen dit jaar een mooi kindje vast mag houden :hug:
lieve Debby,ik heb zo met je te doen.
Hoogzwanger zonder H,je maatje je alles.
ik kan me alleen maar voorstellen hoe dat moet voelen.
ik denk heel vaak aan jou.
je bent sterk.
H kijkt vanaf boven naar zijn vrouw en kindjes.
dikke knuff voor jou