gelukkig nieuwjaar!!
ik wens voor jullie allemaal een vruchtbaar jaar!!
lieve debz,een nieuw jaar,het eerste hele jaar zonder :: H :: .
ik hoop zo dat je de kracht hebt om door te gaan voor je zoon en je kleine meid in je buik.
ik denk aan je :hug:
:-*
Iedereen een heel gelukkig en vruchtbaar 2012 gewenst!!! Laten we hopen dat onze dromen werkelijkheid worden…!!!
Debz, voor jou ook een heel goed nieuwjaar gewenst. Heel veel sterkt en geluk gewenst voor 2012.
ik heb mijn banner aangepast.ik heb donderdag of vrijdag mijn ei al gehad.
hoe is het verder met iedereen?
Ben je nog lekker bezig geweest? :lol:
Dames, iedereen een goede jaarwisseling gehad??
het ei hebben we goed benut :oops:
nu hopen dat het raak is
gelukkig nieuwjaar voor ons allen
dat al onze dromen maar uit mogen komen.
hier ook flink aan de klus :lol:
idd dromen die uitkomen…
lekker aan het klussen propje?
He dames,
Druk aan de klus iedereen zo in het nieuwe jaar lees ik
Rond 14 januari zal gaan uitwijzen of het deze maand bij ons gelukt is… heb wel wat symptonen maar dat denk ik elke maand hahaha probeer er dit jaar wat minder over na te denken wat het kan je zo gek maken!!
liefs,
idd prinses die klachtjes…hahaha
mijn borsten worden nu al gevoelig.
dat had ik alleen toen ik zwanger was in mei.
voor een menstruatie komt het altijd 2 dagen ervoor dat ze wat gevoeliger worden.
er zijn dus 2 opties zwanger,of eerder ongi.
we zullen zien…
id snips lekker aan de klus.
we zijn er gelukkig wel steeds minder mee bezig. heb er zowiezo wel vertrouwen in dat wij dit jaar gelukkige ouders worden
let zelf al een tijdje niet echt meer op symptomen. je ziet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden.
alleen vorige maand vond ik het vreemd dat ik bijna geen haaruitval had, maar je ziet dat stress ook veel met je lichaam kunt doen.
ik heb alleen nog geen eisprong gevoeld terwijl ik die gisteren toch echt had moeten krijgen. wel al een tijdje een beetje een wëeig gevoel in mijn onderbuik. heb eerder het idee dat ik zwanger ben, alhoewel ik dat eigelijk niet hoop want heb flink gefeest met de feestdagen, en ben flink aan de ibruffen vanwege m`n schouderpijn.
we zitten nu in ons huisje en hebben het oude huis af kunnen sluiten.
ook zijn we op bezoek geweest bij de man die ik heb gerëanimeerd en ook dat konden we daardoor afsluiten. ze stond er wel op om een keer een hapje te komen eten, dus dat kunnen we dan ook niet weigeren.
snips ik hoop het voor je, hopelijk is het geen vals alarm van je lichaam.
duim zeker voor je een nieuwe zwangere op het forum zou zeker leuk zijn
hoe is het met iedereen.
hier nog steeds pijnlijke (.)(.).
ze worden pijnlijker.
af en toe een vaag gevoel in mijn onderbuik.
ik hoop het zo
wat een rust hier…
jammer hoor…
voor iedereen een gelukkig nieuwjaar, en dat er hier snel nieuwe zwangerschappen mogen komen
en laat snips over 6 dagen maar pos nieuws hebben
Kee ik hoop het ook
Yvonne,Prinses,Propje…hoe is het bij jullie dames?
Hoi dames, hier een kort berichtje vanuit Oostenrijk (wintersport). Begin van de week goed geklust, gister te moe dus wilden het graag vandaag doen, maar m’n vriend is flink gevallen en ben dus bang dat het er vanavond niet meer van komt…
hoi yvonne lekker hoor oosterijk.
ligt een hoop sneeuw zag ik op het nieuws.
had ik het maar geweten ik heb nog een bon van 50 euro voor 3 overnachtingen incl diner en ontbijd, wijn proeven en fietsen. alhoewel dat lastig is in de sneeuw.
wij kunnen niet gaan omdat mijn vriend geen rijbewijs heeft.
hier best toch wel in spanning. heb een aften in mn mond terwijl ik die voor het laatst volgensmij had toen ik zwanger was.<br /> verder geen tekenen, maar we wachten ook lekker rustig af.<br /> <br /> vandaag hebben we de kamer voorals m
n nichtjes komen slapen afgemaakt, het is echt super mooi geworden. krijg meteen weer kriebels want dat gaat zeker onze babykamer worden. mooi kleurtje op de muur en klaar is kees
nieuwe testen besteld via babyboom, 5 voor 5,50
ben bang dat ik ook deze maand weer niet kan wachten met testen hihi
begin wel last te krijgen van m`n borsten :? maar ja wanneer niet. :liar: oh ja vorige maand niet dus eigelijk zegt dat dan ook maar weinig maar ja houd in elk geval hoop.
zonder hoop word het immers maar een saaie boel
spannend propje
ik heb geen test in huis,dus op zijn vroegst wordt het maandag testen.
nog steeds zeer gevoelige borsten,en vaak een wee gevoel in mijn maag.
we zien het wel
hoi snips heb wel vage dromen schijnt een kwaaltje te zijn en sinds lange tijd weer last in m`n buik tijdens de sex dus wie weet.
maar eigelijk ga ik helemaal nergens vanuit.
weet dus ook niet of ik al ga testen.
geef je wel het advies als je graag eerder wilt testen om de testen van babyboom te bestellen dan zijn ze maar 1,60 ofzo per stuk.
gr bionda
Hoi dames, hier weer terug vanuit Oostenrijk. Eerste paar dagen heel veel sneeuw gevallen (hele dag door). Nadeel ervan was dat het nogal hobbelig was en dat is lastig skiën.
Begin van de week nog wel een keertje geklust, maar daarna niet meer, dus het is weer over voor deze maand… Hopelijk is het volgende maand beter…
Zo te zien wordt het voor jullie wel héél spannend voor jullie!!!
Het jaar is net begonnen maar ik hoop zó dat er nu eindelijk een keerje raak is voor ons…