Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

@prinses hoe was je meting vrijdag?

hoe is he met de rest van de dames?

ik duim dat we allemaal zwanger zijn deze ronde!

He lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hoop ook zo dat we alleen deze ronde zwanger mogen zijn…eindelijk eens dus blijven duimen en hopen he…

Vrijdag was het cyclusdag 9 de eiblaasjes zijn gemeten de grootste waren 8 en 9 mm normaal voor dag 9 van de cyclus… vanmiddag weer terug voor een meting hopelijk zijn ze gegroeid want dan werkt de clomid dus spannend als het goed is moeten deze elke dag 2 mm groeien dus als het mooi op schema loopt zou het nu rond de 14 moeten zitten dus duimen dames… hou jullie op de hoogte…

liefs,

Prinses, heb je al uitslag van de meting van vandaag?

ik :thumbup: nog steeds voor jullie hier!

computer was gestolen, dus even weg geweest, maar hopelijk nu terug wat actiever…

Kee, wat leuk dat je weer eens schrijft! Hoe gaat het met Sam en de anderen?

prinses hoe was de meting? :pray:

Hallo lieve meiden,

Er zat een hele kleine verandering in helaas, donderdag weer terug voor een meting. Ik hoefde me geen zorgen te maken omdat dit eerste ronde is en het een beetje aftasten is hoe en wat ivm cyclus en eisprong…

Baarmoederslijmvlies was wel mooi op dikte…

Kee hoe gaat het met jou? Helemaal gelukkig met de kleine? Verloopt alles goed?

Prinses spannend hoor, ik duim voor je.

En dames onze nod komen dr aan, hopelijk is dit een vruchtbare periode voor ons

Allen. Nu met andere dingen bezig, we hebben een leuk huis op t oog.

En op dit moment is mijn libido ver te zoeken zit namelijk thuis met een zwaar gekneusde pols. Beetje uit de hand gelopen stoeipartij. Morgen examen boekhouden erg spannend dus.

Prinses spannend hoor, ik duim voor je.

En dames onze nod komen dr aan, hopelijk is dit een vruchtbare periode voor ons

Allen. Nu met andere dingen bezig, we hebben een leuk huis op t oog.

En op dit moment is mijn libido ver te zoeken zit namelijk thuis met een zwaar gekneusde pols. Beetje uit de hand gelopen stoeipartij. Morgen examen boekhouden erg spannend dus.

Propje, Snips het wordt langzaam aan weer spannend voor jullie… :thumbup: :thumbdown:

Propje, een uit de hand gelopen stoeipartij?? :think: Wat doen jullie met z’n tweeën?? :lol: :lol:

Hier is de vruchtbare periode weer voorbij. Ik verwacht er niets van…

@Prinsens, hoe is het met jou?

nou geen wilde sex hoor, anders had ik er nog wel wat goeds aan over gehouden :lol:

nee hij drraide per ongeluk aan mn pols en toen zei hij knoep.

tsja dat moest een keer fout gegaan man lief is ook zow lomp. hihi

vandaag examen gehad ging volgensmij wel goed.

id spannend mn nod komt eraan maar ben er nu niet echt mee bezig denk ook dat ik maandag of dinsdag pas echt test. heb mn eisprong erg vroeg gehad deze maand.

spannende maand voor ons allen. ben benieuwd wat de :lol: en :stuck_out_tongue: in mijn schoentje stoppen :shock:

prinses spannend meid.

ik duim voor je

propje sterkte met je pols.

nog 6 dagen… :pray:

Yvonne nu maar hopen dat het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen :lol:

ik :pray: voor mezelf en de andere dames :pray:

hier net pepernootjes gebakken met dochterlief.ze is 3,ze vind het helemaal geweldig.

Ze smaken ook nog…haha

Oei Propje, dat klinkt niet best. :naughty: Beterschap met je pols.

Snips, jij verschilt met Propje slechts één dag met jullie NOD!! :inlove: :inlove: Spannend hoor!! Samen kunnen jullie de laatste week nu aftellen… Lukt dat een beetje?

Dames, hebben jullie al “klachten”??

Ik duim, duim, duim, duim :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: :**:

Dat iedereen maar deze ronde zwanger mogen zijn!!!

hoi yvonne klopt snips en ik hebben onze nod dicht achter elkaar.

denk alleen dat mijn NOD eerder is waarschijnlijk zondag al.

zit wel een beetje in spanning. wel wat “klachten” pijn in mn borsten en want steken in mijn buik en lies.<br /> het gaat niet goed met mn zwager

het gaat niet goed met mn stiefmoeder<br /> en het gaat niet goed met mn stiefbroertje dus een beetje goed nieuws is altijd welkom.

aankomende week ook uitslag over de sollictatie van man lief en we horen of we een nieuw huisje hebben.

spannende week dus :pray:

propje wat heftig dat het met 3 mensen uit je familie niet goed gaat.

ik duim voor je :pray:

ik heb ook last van mijn borsten,opgeblazen gevoel.

maar die klachten heb ik wel eens eerder gehad en toen werd ik ongi.

ik ga op zijn vroegst maandag pas testen.

hoi snips het is niet mijn eigen fam, het is de fam van mn vaders vrouw.<br /> maar id wel heftig allemaal ik ben blij dat ik er iets verder van af sta anders lijkt het me extra moeilijk.<br /> maar ik gun de fam wel goed nieuws vooral mijn stiefmoeder, want die krijgt nu het meest over zich heen. en die zou het wel weer erg leuk lijken om oma te worden<br /> <br /> ik zit te twijfelen om morgen te testen al is het maar dat ik het goede nieuws dan meteen aan mn stiefmoeder en vader kan vertellen

en heb je getest propje? :pray:

Nee snips ik heb niet getest Zoals ik al vermoedde heb ik een korte cyclus gehad. Voelde gisteravond mn buik rommelen en vanmorgen werd ik ongesteld. Hem er nu niet helemaal zeker van want verlies erg weinig bloed en ook erg licht rood dus als het morgen ochtend nog geen helder rood verlies heb ga ik denk ik ff een restje wagen

ik blijf duimen :pray: :-*