Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Propje, ik blijf ook duimen…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Sterkte met je familie trouwens, klinkt naar allemaal…

Snips, ook voor jou blijf ik :thumbup:

ik ben vanmorgen ongi geworden…

op naar een positieve test onder de kerstboom

de ongesteldheid heeft toch doorgezet.

wel jammer maar op naar de volgende ronde. vorig jaar zwanger geworden met kerst nu misschien wel zwanger zijn met kerst.

wel een raar idee dat het nu bijna een jaar geleden is.

denk wel dat ik het moeilijk ga krijgen met de sint en kerst.

we zagen ons al helemaal zitten met de rest van de fam.

had een kerstpakje gekocht.

deze blijft nu nog maar een jaartje liggen.

:hug:

Och meiden toch… dat gaat niet goed hoor!! :naughty: :naughty:

Propje en Snips, veel sterkte en succes de volgende ronde. :hug: :hug:

Prinses, hoe gaat het met jou?? Lang niets meer gehoord!!

Ik zit zelf even in een dipje momenteel… heb het gevoel dat het allemaal niet meer gaat lukken. Ik heb het gevoel de maanden te moeten aftellen tot mijn IUI-behandeling… :frowning:

hoi yvonne probeer ondanks alles toch de moed er in te houden.

toen wij in het ziekenhuis waren vertelde de arts ons dat 90% van de stellen in het 2de jaar zwanger raakte.

ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je op andere dingen te richten jullie tijd komt vast nog wel :hug:

ik heb met m`n vriend besproken wat we gaan doen in jan want dan zijn wij ook aan de beurd voor verdere onderzoeken. maar ik ga toch nog een jaar wachten. het kwakkie van man lief laten we wel checken maar ik onderga nog geen onderzoeken.

we zijn immers al eens zwanger geweest en heb er zeker vertrouwen in dat het ons gaat lukken.

wie weet krijgen we een mooi kado deze kerst

meiden :hug: !

He lieve meiden,

Kop op he allemaal niet de moed laten zakken :hug:

Het gaat ons echt wel lukken, vertrouwen en hoop houden lieve meiden!!

Gisteren weer een meting gehad en morgen weer terug…

Als het goed is zal deze week mijn eisprong zijn dus dat wordt flink klussen :smiley:

Hier nog een :hug: voor jullie…

liefs,

Prinses, hou ons op de hoogte…! Ik ben erg benieuwd wat er gezegd wordt morgen… Alvast succes met klussen… :dance: :lol: :lol:

Nou dames, ook ik kan mij aansluiten voor de volgende ronde… :frowning: Gisteravond ben ik ongesteld geworden…

He meiden

Kom op joh! Ik ben de laatste die zwanger is geworden…

Ik kan me wel voorstellen dat sommige van jullie bang zijn het niet zonder de mmm te redden. Had ik ook… We konden al iui krijgen en ik had al tig onderzoeken gehad en me vriend ook. Maar ondanks dat hadden wij nog hoop en dat is allemaal goed gekomen.

Ik heb overigens geen spijt van de onderzoeken zo krijg je toch wat meer duidelijkheid.

Vernemen jullie je eisprong niet? Die vernam ik elke keer goed.

Ik wil jullie allemaal wat :: :: :: :: geven, en houd de moed dames!

Hier begin ik nu echt een voor uitstaand buikje te krijgen. Wel lichamelijk klachten maar ach dat heb ik ervoor over.De kleine doet het goed.

prinses hoe was de meting?

Yvonne :hug:

Debz hoe is het verder met je?

een buikje leuk! foto?

Debz, ik voel inderdaad mijn eisprong nooit… Ben toch ook wel een beetje onregelmatig…

Wat fijn dat alles goed gaat Debz! 8)

Buikje? Foto!! :dance: :dance:

Prinses, hoe is het gegaan?

He dames,

Vandaag 18 mm donderdag weer terug eisprong zit er dus echt aan te komen…spannend… :pray:

Ben ook benieuwd naar je buikje Debz foto foto foto…

Yvonne :hug: Snips :hug:

debz ik voel mijn eisprong erg goed

meestal rond dag 13 krijg ik ineens een hele hevige steek in mn buik.<br /> meestal weet ik daardoor wel hoe lang mijn cyclus is.<br /> zelf wil ik de onderzoeken nog niet, een gewoon inwendig onderzoek is vaak al erg pijnlijk voor mij. ik heb hele gevoelige eierstokken en baarmoedermond. ik zie er dus erg tegenop.<br /> we hebben er vertrouwen in dat we volgend jaar aan de beurd zijn en probeer me daar nu op te richten.<br /> <br /> princes spannend hoor, hoop het echt voor je :hug:<br /> <br /> yvonne dat is wel een hele korte cyclus geweest dan.<br /> kunnen we weer op naar een nieuwe rond.<br /> op naar septembermammas dan maar.

:pray:

morgen gaan we voor een huisje kijken en meteen tekenen spannende dag dus :pray:

Ik zal even kijken of me vriend binnenkort even een foto wil maken en dan zal ik me buik even showen :wink:

En hoe het verder gaat, ehm tja kwa gezwel is er weinig tezien. Alleen nu kreeg ik vanmorgen tijdens het lopen enorm last van me buik op de plek waar me placenta zit.

Zijn jullie al bezig met ovulatietesten?

Debz, zat ik toevallig juist aan te denken dat ik de volgende ronde toch maar weer ga gebruiken… :smiley:

Propje, spannend hoor…!

ik gebruik al ovutesten.

deze maand ga ik ze niet gebruiken.

zie wel hoe het loopt.

Hey meiden,

Propje jeetje wat spannend :smiley: leuk hoor, veel plezier met het bekijken :smiley:

Dames heb zo goed gevoel dat we dit jr allen zwanger worden :smiley: duimen jullie met me mee?

liefs,

Ja, zou wel grappig zijn Prinses… allemaal nog net in december 2011 zwanger en in september 2012 uitgerekend; precies twee jaar nadat wij gestopt zijn…

Ik hoop het toch zo dat het nu binnenkort voor ons vieren nu ook gaat lukken…!! :pray: :pray: :pray: :pray: