Prinses, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een enorm leuke dag hebt vandaag…!!
Vanochtend heb ik mijn HSG gehad. Onderzoek zou pijnlijk zijn, maar het was uiteindelijk nog veel pijnlijker dan ik had verwacht…! Ik zat op een bepaald moment wel tegen het plafond aan volgens mij… :?
Alles zag er wel goed uit gelukkig. Wel iets vloeistof in mijn bloedbaan terecht gekomen, maar waarschijnlijk kan het geen kwaad… Nu is een half jaar lang flink klussen, pret hebben en weer afwachten. Ben ik dan nog niet zwanger, dan gaan we het IUI-traject in.
Snips, Propje en anderen, hoe is het met jullie?
Even snel, de kleine gaat zo na bed en hier een beetje erg moe.
Ja het is ind pijnlijk, vooral als ze bij je baarmoedermond na binnen gaan :oops: Maar ik vind het niet het pijnlijkste onderzoek wat ik heb meegemaakt. Maar gelukkig is alles goed meid!
Snips: Ik kan me je zo goed voorstellen. Ik ben nu 26 week zwanger en ben zo blij dat dit kindje bij ons komt. :hug:
Prinses, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een enorm leuke dag hebt vandaag…!!
Vanochtend heb ik mijn HSG gehad. Onderzoek zou pijnlijk zijn, maar het was uiteindelijk nog veel pijnlijker dan ik had verwacht…! Ik zat op een bepaald moment wel tegen het plafond aan volgens mij… :?
Alles zag er wel goed uit gelukkig. Wel iets vloeistof in mijn bloedbaan terecht gekomen, maar waarschijnlijk kan het geen kwaad… Nu is een half jaar lang flink klussen, pret hebben en weer afwachten. Ben ik dan nog niet zwanger, dan gaan we het IUI-traject in.
Snips, Propje en anderen, hoe is het met jullie?
Even snel, de kleine gaat zo na bed en hier een beetje erg moe.
Ja het is ind pijnlijk, vooral als ze bij je baarmoedermond na binnen gaan :oops: Maar ik vind het niet het pijnlijkste onderzoek wat ik heb meegemaakt. Maar gelukkig is alles goed meid!
Snips: Ik kan me je zo goed voorstellen. Ik ben nu 26 week zwanger en ben zo blij dat dit kindje bij ons komt. :hug:
Tja Debz, misschien heb ik wel een lage pijngrens (ik hoop van niet…!) en kan ik nergens tegen… Ik ben zeker blij dat nu alles goed is en hoop inderdaad voor m’n 35ste zwanger te zijn…!
Snips, :hug: :hug:
Debz, gaat het verder wel goed met de zwangerschap??
Bedankt voor de felicitaties ben gister goed verwend
Heb al allemaal kadootjes voor me vriend gekocht stel mochten we zwanger worden heb ik een slabbetje, speentje en sokjes voor hem klaar liggen om te geven… miss is dat onbewust mijn mascotte en mag het snel raak zijn en ook voor jullie natuurlijk…
Yvonne hoop het ook zo voor jou meid, dat je die HSG maar niet meer hoeft mee te maken…
Snips :hug:
Debz 26 weken alweer gaat hard zeg…gaat alles nog goed?
Wave, jij hoeft nog maar twee a drie weken zie ik nu…! :shock: Dat schiet op zeg! Hoe gaat het nu met jou? Is alles klaar voor de baby?
Propje, even niets van jou gehoord… Hoe gaat het?
Wij gaan een lang weekeinde weg met mijn schoonfamilie (ouders en schoonzus met gezin). Heerlijk…! Dat wordt weer de start van ons klusseizoen :mrgreen: , en ik zie mijn neefje ook weer eens… Hij is bijna twee jaar alweer…
we hadden een huisje op het oog, maar op het laatste moment ging dit niet door. erg balen dus.
morgen weer een poging wagen, maar dit gaat alleen door als er een inpandige berging bij zit anders is het te klein.
verder natuurlijk ook niet zwanger anders had ik dat al lang gemeld.
wel een goed gesprek gehad met man lief, dat we wel proberen goed te klussen rond de eisprong.
we mogen in jan terug komen bij het ziekenhuis, misschien dat we alleen een sperma onderzoek laten doen. maar verder gaan we niet.
90% van alle stellen die in het ziekenhuis komt word gewoon naar 2 jaar zwanger. ik wil al die pijnlijke onderzoeken niet.
we zijn al eens zwanger geweest en heb er zeker vertrouwen in dat het snel raak zou zijn. zie het zo gebeuren dat ik nu weer in december zwanger word. precies een jaar naar mijn eerste zwangerschap.
we gaan ons er niet op focussen een nieuw huis is nu de eerste prioriteit.
Debz, gecondoleerd met het verlies van jullie oma. Althans, ik neem aan dat het voor jou net zo veel oma voelt als voor jouw hubbie… Jammer dat jullie die dag niet samen de verjaardag kunnen vieren, maar gelukkig is jullie zoon nog te klein om te beseffen welke dag/datum het is…
Ik ben nu weer begonnen met mijn klusperiode… Anderhalve week lekker actief bezig zijn… af te sluiten met een dag skiën in Bottrop volgende week… Mijn vriend is dan jarig.
hopelijk kan je ondanks alles toch genieten van de verjaardag van je kleine moppie! heel veel sterkte!
hier inmiddels mn klusdagen er weer op zitten.<br /> wel al een paar dagen last van vlagen van misselijkheid.<br /> ze komen en ze gaan, heel vaag is dat. gisteren moest ik zelfs bijna overgeven. verder wat last van maagzuur en voor de zoveelste keer last van mn bovenste linker melkklier, met hele hevige pijnlijke steken echt verschrikkelijk is dat.
en ben de laatste tijd echt super moe, lijkt bijna op een zwangerschap vinden jullie niet.
dacht m`n vriend ook dus vanmiddag even een test gedaan voor de zekerheid maar deze was negatief.
ga verder ook geen testen meer doen, ben ik wel zwanger dan zie ik dat over 2 weken wel als ik wel of niet ongesteld word.
hoi yvonne, het zou id nog vroeg zijn om te testen, maar we hadden het vermoeden dat ik niet echt ongesteld was geworden.
maar dat het iets anders was, ik had ook wat stolsels verloren die ik zelf toch wel erg dik vond. dus vandaar het vermoeden met de bijkomende klachten dat er misschien meer was.
ik heb ook wel wat stress, dus dat kan het misschien ook wel zijn.
ik ga in elk geval maar weer nergens vanuit. krijg steeds minder haast en focus me er steeds minder op en dat voelt een heel stuk beter.
nu gaat het ook niet super goed met man lief, dus ben ik er nog minder mee bezig.
ik let alleen op m`n vruchtbare dagen en verder niets.
daarom was ik laatst ook een tijdje niet online, maar zoals er al gezegt werd we moeten elkaar steunen en dat is ook zo.
hopelijk hoeven we allen niet lang meer te wachten.
Debz, gecondoleerd met het overlijden van (je vriend zijn) oma.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie zoontje!!
Wat een rare dag voor jullie…
Yvonne, ik las dat je gaat skiën in Bottrop? Ben je er eerder geweest?
De eerste keer dat ik er kwam was het best mistig op de baan en ik wist niet dat er een bocht in de baan zat (in snowworld was de afdaling ook niet zo lang en gewoon recht) dus dat was de eerste keer een leuke verrassing, ging maar net goed.
Niet dat ik echt kan skiën met mooie bochtjes enzo, gewoon recht-toe-recht-an, zo snel mogelijk de berg af!
Veel plezier alvast! Ik zou best mee willen, maar dat lijkt me nu niet zo’n goed idee.
En de andere meiden; het blijft balen dat je vanalles voelt wat een aanwijzing voor goed nieuws zou kunnen zijn, maar ook weer niet.
Ben benieuwd of er ooit een tijd komt dat mensen ook een soort inwendige computer krijgen die je makkelijk uit kunt lezen, zoals tegenwoordig bij moderne auto’s.
Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent!!
Ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor iedereen!!!
Wave, ik ben er eerder geweest. Dat scheelt weer. Ook doe ik het nu maar een paar jaartjes, dus even oefenen is wel fijn en dat het niet te druk zal zijn ook. Skiën kan ik niet zo goed, dus ben blij dat het een brede baan is dat is vooral veel heen en weer kan skiën. Zoveel lef als jij heb ik niet dat ik zo snel mogelijk naar beneden ga… daarvoor moet ik iets meer ervaring krijgen… :-*