Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Spannend yvonne, hopelijk voor jullie snel meer duidelijkheid.

Prinses overtijd? Al getest ?

Morgen mijn menstruatie, geen vermoeden dat ik zwanger ben. Het enige opvallende is dat ik normaal last heb van puistjes als ik ongesteld moet worden maar dat heb ik nu dus niet. Verder wel veel last van mn buik.

Aankomende week misschien een ander huis spannend dus…

Snips ook jouw nod komt er aan spannend

@Yvonne77 wrote:

Ik hoop het ook. Ik kijk er wel tegenop om een HSG-foto te laten maken. Het schijnt wel aardig pijnlijk te zijn…

Ik heb hem ook gehad en is idn wel wat pijnlijk, ze gaan met iets in je baarmoedermond. Ik heb de hele dag wat buikpijn gehad.. Maar moet zeggen dat dit van alle onderzoeken niet de pijnlijkste was en het mij heel erg is meegevallen,
Heb je trouwens al uitslag van de onderzoek van je vriend?

Hier alweer 25 week zwanger morgen. Ik besef het me soms nog niet helemaal dat er hier een kleine bij komt. We moeten alles nog klaarmaken en nog geboortekaartjes enz uitzoeken. Wel zijn we al uit de naam :lol:

Verder nog last van kwaaltjes, zoals me bekken en rug en dat gezwel wat er zit. maar ik neem alles voor lief voor onze kleine spruit.

Ik strooi nog wel even wat hormonen, en hoop dat voor jullie ook snel een zwangerschap aan mag breken. (ik was tenslotte de laatste hier van de stoppers)

Ik heb hem ook gehad en is idn wel wat pijnlijk, ze gaan met iets in je baarmoedermond. Ik heb de hele dag wat buikpijn gehad.. Maar moet zeggen dat dit van alle onderzoeken niet de pijnlijkste was en het mij heel erg is meegevallen,
Heb je trouwens al uitslag van de onderzoek van je vriend?

Hmmm... dat wordt dan afwachten... Sperma van mijn vriend was normaal, dus dat is weer een geruststelling. Teperatuurcurve is nauwelijks naar gekeken, als ik het niet genoemd had, zou er ook niet naar gekeken zijn.... :?

Jeetje Debz, dat schiet alweer op zeg..!! :mrgreen: Wat fijn dat jullie al een naam bedacht hebben... Heel veel sterkte en beterschap met je kwaaltjes.... :-*

He lieve meiden,

het ziekenhuis heeft gezien dat er geen menstruatie aankomt… nu weer begonnen met Duphaston om deze op te wekken en dan als het zover is dag 3 beginnen met Clomid… spannend dus allemaal…

Dames we kunnen wel even goed nieuws gebruiken dus kom allemaal maar op!!! Voor iedereen een dikke knuffel van mij…

Liefs,

Yvonne je hoort vaak wel dat vrouwen zwanger worden na een HSG.

Propje ik duim voor je meid! :pray:

Debz gaat snel je zwangerschap.

hoe is het met datgene wat in je baarmoeder zit?

ik vang graag je hormoontjes hoor…haha

Prinses fijn dat je nu met clomid kan gaan beginnen.

hoop op een wondertje voor jou!

hier is het spannend.

krijg last van me borsten.

dus afwachten weer

O, snips… dat klinkt goed…!! :pray: :pray:

Bedankt voor de felicitaties!

Alles loopt hier heel goed. S.am is een erg rustige baby. Ze slaapt van de ene voeding in de andere. Ze drinkt goed! Ze is erg tevreden. Ik geniet echt ten volle. De jongens hebben nu vakantie dus die zijn ook thuis en dat maakt het natuurlijk wel druk. Volgende week gaat Tu.ur voor het eerst naar school, benieuwd wat dat gaat geven

snips: :pray: het moet nu maar eens goed nieuws worden

prinses: :hug: maar het is nu duidelijk en je gaat nu aan de slag met grotere slaagkans

yvonne: langs de ene kant een geruststelling, maar je wil toch dat er iets concreets is waar je iets mee kan doen :hug:

debz: 25 weken alweer, ook al over de helft. Benieuwd wat het gaat worden

propje: spannend, hebben jullie iets op het oog?

pijn in mijn borsten is afgenomen.

ben niet lekker nu,heb koorts.

maar nog geen teken van een naderende ongi.

ik ga pas testen na NOD.

al denk ik dat het op naar de volgende ronde wordt!

Snips, houd moed!! :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

vanmorgen ongesteld geworden…weer naar de volgende ronde

Wat jammer…! :hug: :hug:

Hmmmm… vandaag al ongesteld geworden?! En ik bloed veel meer dan anders…! Het is pas dag 26…!!!

Yvonne en Snips :hug: :hug: :hug:

Maandagochtend heb ik een afspraak voor de HSG.

yvonne spannend dat is al snel.

succes en sterkte maandag

prinses hoe is het met jou?

propje hoe is het met jou?

en met alle pasgeboren beebjes en de nog zwangeren?

dit topic loopt een beetje leeg :frowning:

Spannend Yvonne zal aan je denken en laat het ons zsm weten…

Ja he Snips het is erg rustig de laatste tijd… kop op he meiden we moeten elkaar steunen he…

Morgen ben ik jarig :smiley: hopelijk mag ik op me 26ste zwanger worden… Duphaston is achter de rug nu wachten op :twisted: en dan dag 3 clomid…

liefs,

:dance: Prinses, van harte met je verjaardag!! :dance:

Ik gun het je van harte dat je op je 26e zwanger / moeder mag worden!!!

En de rest natuurlijk ook!!

Zo langs de zijlijn lees ik met jullie mee, maar ik blijf het erg lastig vinden; zo tegenstrijdig.

Ik helemaal heppie de peppie met m’n dikke buik en jullie nog steeds in afwachting van een positieve test en inmiddels allemaal al de medische molen in…

Meiden, blijf hoop houden!! IK GUN HET JULLIE ZO!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

gefeliciteerd prinses!!

wave ik zit niet in de medische molen.

Prinses, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een enorm leuke dag hebt vandaag…!!

Vanochtend heb ik mijn HSG gehad. Onderzoek zou pijnlijk zijn, maar het was uiteindelijk nog veel pijnlijker dan ik had verwacht…! Ik zat op een bepaald moment wel tegen het plafond aan volgens mij… :?

Alles zag er wel goed uit gelukkig. Wel iets vloeistof in mijn bloedbaan terecht gekomen, maar waarschijnlijk kan het geen kwaad… Nu is een half jaar lang flink klussen, pret hebben en weer afwachten. Ben ik dan nog niet zwanger, dan gaan we het IUI-traject in.

Snips, Propje en anderen, hoe is het met jullie?

yvonne :hug: vervelend dat het zo pijnlijk was.

hoop dat je binnen 6 maanden zwanger bent.

hier gaat het wel oke hoor.

ups en downs zullen we maar zeggen.

nu 2 vriendinnen zwanger zijn denk ik wel eens…als ik geen miskraam had gehad was ik nu 30 weken :cry: