enneh ook van genieten he Snips veel plezier
mn vruchtbare dagen gaan voorbij zonder te klussen bedoelde ik :)<br /> <br /> vandaag in het ziekenhuis geweest.<br /> we zijn onderzocht en dat zag er allemaal wel netjes uit.<br /> wel fijn aangezien ik iets in m
n vagina voelde wat best pijnlijk was, maar het is dus niets ernstigs en het bemoeilijkt het zwanger worden niet.
bij man lief zag ook alles er goed uit geen rare dingen ofzo.
sperma onderzoek willen ze nog niet doen we moeten in jan maar een keer terug komen. want aangezien ik al zwanger ben geweest telt het pas vanaf het moment dat ik m`n miskraam heb gehad.
best fustrerend wel wat wijzer geworden, en we zijn goed bezig kwa klussen op deze week na dan :twisted: en alles ziet er goed uit dus we kunnen er weer even tegenaan.
hopelijk zal het vanzelf komen, zonder de medische molen.
de tijd zal het uitwijzen.
prinses spannend allemaal hoor, hopelijk slaat de medicatie goed aan en mogen jullie snel zwanger worden.
snips :dance: maak er maar een leuke avond van. beetje romantiek kan geen kwaad. alhoewel toen ik zwanger werd was er echt geen romantiek te bekennen. man lief was dronken en ik helemaal op van het stappen en de rest hoef ik vast niet meer te vertellen :oops: .
ach ja hoe je het ook doet maakt niet uit, in elk geval heel veel plezier met klussen geniet ervan
propje fijn dat alles goed lijkt te zijn.
ik hoop dat je snel zwanger bent.
hoe is het met de rest?
Hoi, hier druk aan het meten…
Wellicht dat ik ook maar aan de ovulatietesten ga… Ik heb nog wat in de kast liggen…
Propje en Prinses, gelukkig is er weer een beetje meer duidelijkheid. Ik hoop nu echt dat wij nu ook snel aan de beurt zijn…! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Snips, veel klusplezier vanavond!
En een BUB voor Kee!!!
Hoera, Deze morgen is onze dochter S.am geboren! Ze was er op een uurtje, we haalden net het zkh. Ze is 51 cm en weegt 3585 kg
gefeliciteerd!!
Hoera! Kee, van harte gefeliciteerd!!
kee gefeliciteerd :dance:
dames hoe gaat het verder met jullie.
debz???
deze week moet ik ongesteld gaan worden, denk dat ik een korte cyclus heb deze maand, maar ga zowiezo pas 1 november testen dan zit ik op 31 dagen.
gelukkig zijn we er deze maand weinig mee bezig geweest. ik heb nu echt zo iets van we zien wel wanneer het raak is.
natuurlijk willen we het heel graag maar ik geloof dat wanneer de tijd rijp is voor ons ook een wonder gebeurd.
Jeeehhh Kee, van harte gefeliciteerd!!
Geniet van je kleine meid en gezin
Medicijnen vandaag ophalen… morgen of woensdag beginnen met Duphaston en dan me :twisted: afwachten en dan aan de Clomid…
liefs,
Prinses, succes!!
Ik ben afwachtend voor a.s. vrijdag…
spannende week weer meiden.
verwacht iemand een zwangerschap?
of doordat jullie nu bij de gyn lopen is het eerst afwachten?
Ook bij ons komt er niet zoveel van klussen… Constant druk bezig met werk en dergelijke, en dan zijn we te moe om bezig te gaan…
Snips, hoe is het met jou?
gaat goed
eisprong is hier goed benut :lol:
heb wel een griepje gehad
wat is het rustig hier… :?
Kee, wij willen graag weten hoe het met je gaat!
Dames, hoe gaat het jullie?
Dames, ik heb a.s. vrijdag mijn eerste gesprek met een arts (OFO). Weten jullie of ik meteen al onderzoeken of is dat eerst nog niet?
spannend Yvonne.
ik weet het niet.
wil je succes wensen.
hier een opgeblazen gevoel en een wat trekkerige buik.
@prinses vandaag je NOD
@yvonne veel succes morgen met het gesprek :-*
Hoi meiden, nu een afspraak gehad met de OFO-arts. Uitstrijkje gemaakt en naar de eileiders gekeken. Volgende stap is een HSG-foto maken. Dat wordt weer even een paar weken wachten…
wat goed dat er actie ondernomen wordt.
hoop echt dat je snel zwanger bent
Ik hoop het ook. Ik kijk er wel tegenop om een HSG-foto te laten maken. Het schijnt wel aardig pijnlijk te zijn…
Dames, hoe is het met jullie?
Prinses, al behoefte om te testen??