Gelukkig maar prinses ik ben benieuwd wat er uit komt.
Hier vandaag een kleine man die om 6 uur al wakker was pfff…
En vanmorgen getest, weer spookwit en nu weer dat domme indrooglijntje…
Ik snap het echt niet meer. Ben nog steeds niet ongi… Morgen na de Gyn miss dat hij een echo kan maken. Was eindelijke me cyclus goed met clomid krijg je dit weer
Hoop het zooooo voor je Debz25
Hou ons op de hoogte meis…
liefs,
Spannend Debz… We blijven duimen…!!
Ook voor jou natuurlijk Prinses…!
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Voor Debz! Misschien toch wat vroeg getest?
Volgens mij word ik ongi me afscheiding veranderd wat van kleur. Morgen na de gyn ben benieuwd wat er uiteindelijk besloten word…
debz:
prinses: goed! er zit toch vordering in! En even voor de goede moed, toen na mijn 2de mk mijn ongi ook uitbleef heb ik ook medicijnen gekregen om mijn ongi op te wekken en nadien iets van hormonen bij om er iets niet in orde was met mijn hormonen na bloedonderzoek en de mand nadien was ik zwanger van Briek!
Met ons gaat alles goed, denk ik toch Vrijdag 12 weken echo, nekplooimeting en triple test, 't is de eerste keer dat we het doen. Ik vind het echt heel spannend allemaal. Voor de rest is het echt heel druk op het werk, veel zieken en dus veel extra werk. Heel vermoeiend en ik heb weinig over voor iets extra
Volgens mij word ik ongi, heb bruin verlies, wel heel weinig, maar zo begint het altijd.
vanmiddag samen met me man na de gyn, zo maar eens wat vragen opschrijven anders vergeet ik ze.
Zo eerst even douchen enz en dan met de kleine man naar de kapper, is echt weer nodig.
Kee: Spannend is er een speciale reden waarom je het laat doen?
Prinses: Ik ben zo benieuwd wat er nu uit komt, nu wij waarschijnlijk niet zo meer zwanger kunnen worden besef je je alles nog eens veel meer,
Zoals jullie weten werk ik in de kraam.Nou had ik vorige week een gezin, ze was 21 en vertelde dat ze zo zwanger was, lieten de natuur zijn gang gaan, Ze begon toen over inseminatie enz dat ze dat niet snapte! En dat mensen dan niet gaan adopteren, ik heb niks gezegd , maar was inwendig even zo boos. Potverdorrie ze raakt zo zwanger en wij willen het ook graag. Ik heb soms het idee dat mensen die zo zwanger raken ons niet goed begrijpen een adoptie is zo anders als gewoon een kindje van jezelf!
Lieve Debz25 ik ken je gevoel goed begrijpen!
De wereld zit niet eerlijk in elkaar. Soms heb ik het gevoel met pech geboren te zijn… net wat je aangeeft de een is zo zwanger (er zijn er veel in mijn omg. die binnen 2 mnd zwanger waren) dan bellen ze je helemaal dolblij op en tja wij dan maar beetje genept doen, doet zo pijn van binnen!! Ik geef je hierbij een hele dikke knuffel en hoop op goed nieuws bij de gyn straks voor jullie… Adopteren lijkt mij ook zeker anders dan een kindje 9 maanden in je buik dragen… kop op meis…
liefs,
Debz, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat er iets voor jullie uitkomt
Kee, vrijdag echo!! :dance: :dance: Erg leuk. Kijk je ernaar uit?
Wave, hoe gaat het met het verhuizen?
@prinses1985 wrote:
Lieve Debz25 ik ken je gevoel goed begrijpen!
De wereld zit niet eerlijk in elkaar. Soms heb ik het gevoel met pech geboren te zijn… net wat je aangeeft de een is zo zwanger (er zijn er veel in mijn omg. die binnen 2 mnd zwanger waren) dan bellen ze je helemaal dolblij op en tja wij dan maar beetje genept doen, doet zo pijn van binnen!! Ik geef je hierbij een hele dikke knuffel en hoop op goed nieuws bij de gyn straks voor jullie… Adopteren lijkt mij ook zeker anders dan een kindje 9 maanden in je buik dragen… kop op meis…
liefs,
Dank je

:hug: :hug: Debz, wat lastig lijkt me dat, je werk in de kraam, behoorlijk confronterend elke dag, lijkt me zo :hug: :hug:
Maar nog steeds
Prinses, wie weet
Hier bij de Gyn geweest. Ik ben inderdaad ongi. Het is nu zeker dat we iui krijgen. We mogen zelf aangeven wanneer en willen het als ik in aug nog niet zwanger ben dan na die ongi laten doen.
Ik moet wel pregnyl spuiten.36 uur voor de behandeling. Verder komt er niet zoveel bij kijken. Hopen dat ik dan ook 2 eitjes heb want dat verhoogd de kans van slagen weer :lol:
Kee: Opzich is me werk ind wel lastig en confronterend maar het scheelt wel dat ik J al heb. Maar oh wat zou graag nog een keer willen bevallen :oops:
Ja sorry ik vond de bevalling een geweldig moment, en kijk er erg goed op terug en wat zouden we nog graag een kindje erbij willen hebben.
Het is gewoon niet compleet. En het moeilijke van me werk is gewoon dat mensen soms dus in gesprek met mij komen over inseminatie en adoptie enz, en ik mijn mening daar verder niet over kan laten gaan…
Debz, gelukkig staat er nu een vervolgstap gepland. Helaas wel weer ongi, maar nu wel eindelijk vooruitzicht op de IUI die meer/beter zicht zal hebben on een zwangerschap…
Ik hoop zooooo voor jou/jullie dat dit nu gaat lukken…!!
nou hier als het goed is een beetje meer zekerheid.
ik had de dokter gebeld en gezegt dat ik een andere dokter wilde omdat ze zo laks deed.
toen kreeg ik de vaste huisarts aan de lijn en die vroeg wat het probleem was. dus ik alles uitgelegt. dat ik zo moe ben en het gevoel heb dat ik zwanger ben, of heb ik misschien fifer.
nou gisteren eindelijk bloed kunnen laten prikken.
voel me wel zwanger echt zo raar. heb steeds meer kwaaltjes, alleen mn borsten zijn niet zo pijnlijk als de vorige keer.<br /> verder wel constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat kan gewoon nog niet. verder ben ik echt elke dag zo moe.<br /> ik slaap super slecht, heb vreetbuien maar soms ook totaal geen zin in eten. moet vaak plassen,<br /> krijg allemaal pukkels/puistjes m
n buik is opgezet en ga zo maar ff door.
ik ben vorige week wel ongesteld geweest maar dit stelde echt niks voor normaal heb ik veel meer pijn en nu viel het reuze mee.
blijft onzeker we zullen wel zien volgende week. en anders gewoon op naar de volgende poging om weer zwanger te worden.
m`n vriend en ik vinden het echt super spannend wat zal het worden duimen jullie voor me mee dat er in elk geval gevonden word waarom ik zo verschrikkelijk moe ben
Debz, ik kan me helemaal vinden in wat Yvonne zegt; fijn dat vervolgstappen bekend en gepland zijn!!
Altijd nog mogelijk dat het intussen ‘vanzelf’ goed komt!!
De vrouw van Moeders voor Moeders vertelde wat er met de verzamelde urine gedaan wordt en tot wat het verwerkt wordt.
Volgens mij noemde ze ook pregnyl, kan dat?
Ik zal extra goed m’n best doen om zoveel mogelijk HCG te sparen!!!
Yvonne, weer bijna klustijd voor jullie??? :lol:
Propje; wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?
hoi debz las net pas dat je bezig bent met medicatie spannend hoor ik hoop het voor jullie.
hoi wave.
ik krijg aankomende week de uitslag ik ga morgen even een afspraak bij de dokter maken voor dinsdag en dan hebben we hopelijk meer duidelijkheid.
en anders moeten we aankomende week flink gaan klussen hahaha
Hoi Dames,
Propje20 ohhh spannend zeg, hou je ons op de hoogte?? Anders maar weer fijn klussen er zijn ergere dingen he haha
Hoe gaat het met jou wave?
Debz25 beetje na de zomer dus beginnen? Hopelijk ben je voor die tijd gewoon zwanger meid ik ga heel erg voor je duimen!
Hier nog geen ongie te bekennen…
Hebben jullie ervaring met Duphaston? moet nog tot woensdag slikken…
liefs,
Wave, geen idee van tot wat ze het maken, maar kan heel goed wat jij noemt… daar heb ik weleens van gehoord. Wat goed dat je aan MvM meedoet!! (Ik hoop niet dat ik zoiets ooit nodig heb… )
Propje, spannend hoor. Gelukkig heb je komende week al uitslag van het onderzoek.
Prinses, gaat alles goed met de medicijnen? Wat doet het eigenlijk precies? Zijn het soort ongi-opwekkers of zoiets?
Als het goed is zit ik weer in mijn klusperiode. Of het deze maand gaat lukken weet ik zo net nog niet… Gisteren een ovutest gebruikt maar die was harstikke blanco…? :eh: :eh: Nou ja, ik blijf testen en klussen, hopenlijk helpt het…!! :shifty:
Hoi Yvonne77 ik ga mee helpen hopen
Ja zijn ongieopwekkers maar nog niets te bekennen helaas pfff
liefs,