Prinses: ik ken het wel heb het ook gehad voor alles aan. Ik weet zo niet meer wanneer ik ongi werd. Maar het werkte wel.
Propje spannend dus!
Ehm Wave had het over mvm maar dat klopt er word pregnyl van gemaakt
dat ga ik dus straks spuiten
Yvonne, mmm je hebt toch nog een paar dagen?
Ik ga even na de kleine man die huilt
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Natuurlijk weer voor iedereen die het kan gebruiken!!
Ik heb geen ervaring met wat voor medicatie dan ook op gyneacologisch gebied dus kan er niets over zeggen.
Vreemd hoor Prinses, dat zelfs ongi-opwekkers de boel (nog) niet op gang hebben gebracht.
Enig idee hoeveel tijd er voor staat dat het moet gaan werken??
Van ovutesten heb ik ook geen verstand. Van klussen weer wel. :lol:
Bij ons houd ik het op de nieuwe matrassen die geluk hebben gebracht
Propje, nog even geduld dus?
Meedoen aan MvM vind ik een kleine moeite. Tenminste, nu we gewoon weer een eigen huisje hebben. Dat ene weekend bij m’n schoonouders vond ik het meer gedoe.
Steeds stiekem ‘plaskannetje’ pakken / verstoppen. Beetje genant.
Met mij gaat het goed hoor. Nog steeds zere borsten, maar met sport-bh aan slapen is al een stuk prettiger.
Wel vaak een misselijk gevoel, gister tot :sick: toe. En eerder moe, maar ik mag niet klagen.
Meiden, veel geluk allemaal en een fijn weekend!!!
prinses: ik heb het ook genomen en het werkte bij mij, volgens mij moet je niet ongi worden tijdens het slikken, maar daarna. Staat het niet in de bijsluiter?
wave: misselijk? tja dat hoort er bij. Maar ik hoop voor je dat het allemaal meevolt
debz: :hug: gelukkig weet je wat de volgende stap zal zijn
Yvonne: veel klussen kan geen kwaad en die ovutesten kunnen ook mis zijn
propje:
triple test was allemaal goed :dance: ook de 12 weken gepasseerd :dance:
:dance: Kee, wat fijn dat de triple test goed was!!!
Sorry, ik ben het even kwijt, op welke test was wel iets afwijkends gevonden? Of blijkt nu alles toch goed te zijn voor zover nu te beoordelen?
Inderdaad, de eerste 12 weken zitten er voor jou op, wat een mijlpaal!!
Bij de maandmama’s waar ik meeklets was er een waar na 9 weken geen hart actie meer was. Moet je toch niet aan denken!!
Ik ben al bijna over de helft van de 12 weken :lol:
Kee, wat fijn dat de test goed is verlopen :dance: :dance:
Wave…, beterschap. Hopenlijk is de misselijkheid snel over… :hug:
Zo…, ik zit ook weer op het ‘bankje’… Nog meer mensen in de wacht?
Debz, hoe is het met jou? :-*
Prinses, tot wanneer moet je de medicijnen slikken?
ja ik zit ook op het bankje.
verder alles oke met iedereen?
Snips, nog een heel krap weekje…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
Gistern me laatste pilletjes genomen…
Nog steeds niets te bekennen pfff dus ben benieuwd.
liefs,
Hoi Prinses, ik zit op het bankje, maar weet nu al dat het toch niets gaat worden deze maand… M’n vriend is een paar weken behoorlijk ziek geweest en ook net in de klusperiode… :roll:
Hoe gaat het met jou? Is het nu afwachten tot je in de loop van de komende week/weken ongesteld gaat worden? Ik ben zo blij voor je dat er nu eindelijk vervolgstappen ondernomen worden…!! Ik hoop écht dat nu snel iets goeds gaat gebeuren…
Even wat geluk strooien… :: :: :: :: :: :: :**: Ik hoop dat het helpt.
Hoi Yvonne77… hopelijk is het deze maand zover voor jullie, wel minder dat je vriend net in jullie klus periode ziek was maar miss toch net die ene dag je weet het maar nooit he…
Ja het is nu afwachten, heb op internet gelezen dat de ene krijgt het binnen de periode ze Duphatson slikken en de andere pas na het stoppen van de kuur zeg maar… Hopelijk zet het nou een keertje door… ben zo bang dat er dalijk wordt aangegeven dat we geen kinderen kunnen krijgen… Ik weet het maak mezelf helemaal gek maar ja bedoel het duurd zolang pfff
liefs,
Prinses, wie weet hoor jij wel bij die groep die na het gebruik van de medicijnen ongi wordt, misschien zat er vandaag nog wat van de medicijnen in je bloed en komt het morgen.
Ik hoop het zo voor je!!
En Yvonne, klinkt natuurlijk heel afgezaagd, maar als áls er geklust is, is er kans!
Wij zijn er de afgelopen ronde ook minder aan toe gekomen, eigenlijk alleen twee dagen achter elkaar in de klustijd en hier lijkt het nog altijd goed te gaan.
Ik strooi ook even een beetje geluk naar jullie toe!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Snips en Prinses:
Debz, hoe is het met jou?
hoi hoi meiden ik val hier even in.
Hier druk gehad en krijg om 12 uur ook weer bezoek.
Hier gaat het goed, ben alleen deze maand vergeten me clomid regelmatig in tenemen, we zien het wel…
Prinses: Volgens mij werd ik pas een paar dagen na dei kuur ongi, als dat niet zo was moest ik bellen.
Snips
Yvonne: je weet het nooit he Hoe gaat het verder met jou?’
Verder genieten van me weekend vrij maandag weer 9 dagen erbij voor me werk bah bah bah…
Debz, jammer dat je het een paar keer vergeten bent… Maar, er is nog hoop…! :hug:
Met mij gaat alles goed hoor. Ik moet nu even het paasfeest afwachten… :lol:
Helaas sinds een paar dagen last van iets donkerbruin kleurtje bij het afvegen… Daar baal ik van…, ook juist omdat ik niet weet of dat iets betekent…
yvonne spannende week dus.
ik doe gezellig met je mee ok?
ik moet volgend weekend ongesteld worden of niet
zou wel grappig zijn. de vorige keer was het raak met de kerst nu met pasen
ben ook naar de dokter geweest en heb een bloedtest gehad om te kijken waar de moeheid vandaan kwam. maar niets gevonden.
uiteindelijk wees iemand mij op allergiën en toen ben ik gaan na denken.
ik heb een kat maar ben hier alergisch voor. ook is dit huis waar ik woon niet echt gezond. zou dit het dan misschien kunnen zijn. de kat is nu vaker buiten en ik ook en voel me wel wat beter dus wie weet.
nu maar afwachten of we weer in verwachting mogen zijn
debz succes met de medicatie misschien in je telefoon zetten als geheugensteuntje?
en bij deze een :hug: voor iedereen die het nodig heeft
Yvonne: Het kan ook een innesteling zijn he. Spannend joh ik gun het je van harte!
Propje ook weer spannend dus…
Hier veder weinig nieuws, het zwanger worden staat momenteel op een lager pitje puur omdat ik het expres een beetje los wil laten nu en we weten dat de kans zo klein is…
Och Debz, blijf moed houden… :hug: :hug: Ik snap het dat je niet teveel gefixeert bezig wilt zijn. Ik kan me voorstellen dat je nu eerst gedachten wilt hebben bij het gewone leven en eerst lekker vakantie wilt hebben, voordat je wellicht in augustus een volgende stap gaat maken… :hug: :hug:
Propje, wat spannend!! Ik hoop heel erg voor je dat ook jij goed bericht hebt!! Als je mij een PB’tje stuurt, dan zet ik jou ook in de lijst op de eerste pagina…
Prinses, hoe gaat het met jou?
propje en yvonne
debz: je weet maar nooit…
prinses?
hier ongi.
ik :thumbup: :thumbdown: voor de anderen dat het wel raak is.