Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Nieuw deel, nieuw lijstje… :smiley:

meld!



hopelijk in dit topic verhuist iedereen naar zwangerb :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wave haha dat heb ik er nog van de vorige keer staan… Ik heb precies een week me ei gevoeld dus zou rond die tijd me nod hebben.

@Kee wrote:

meld!



hopelijk in dit topic verhuist iedereen naar zwangerb :thumbup: :thumbdown: :thumbup:




Ik hoop het ook!! Ben extra hard aan het klussen deze dagen… :lol: Nu maar hopen dat het ook helpt… :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:



Debz, :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi meiden,



Hoop indd dat bij deze nieuwe gedeelte iedereen zwanger mag zijn, worden!! Hier nog steeds geen menstruatie…

Pffff weet het soms allemaal niet meer :frowning:



liefs,

Nogmaals bedankt Yvonne voor het overnemen van de lijst.

Ik hoop en duim ook dat we straks allemaal in het onderste rijtje staan.



Prinses wat vervelend zeg. Nu wordt het eigenlijk toch te gek voor woorden? Er moet toch gewoon onderzocht worden hoe het nou kan dat je menstruatie niet komt

Prinses, kun je geen andere arts raadplegen of zoiets? Dit is niet normaal meer… Ik kan mij voorstellen dat je hier zowat wanhopig van wordt… :hug: :hug:

Yvonne, mijn uitgerekende datum is 26-08, even voor je lijstje.

Moet vandaag naar de vk, maar zal vanavond wel even mijn nieuwe afspraak doorgeven.



Prinses, dit is toch niet normaal meer, ik zou ook zeker nog weer actie ondernemen, lijkt me niet gezond hoor.



Mijn duimen draaien voor de dames die nog niet zwanger zijn, kom op meiden, vol houden he?!

:thumbup: voor Yvonne!! Zou mij nooit gelukt zijn om een nieuwe pagina te openen geloof ik.



Laten we hopen dat iedereen inderdaad zsm zwanger is, in elk geval voordat we hier weer op pagina 47 zijn!!



Laatst zat ik ff te neuzen bij de dec./jan.-stoppers, daar gaat het hard, niet normaal!!! De één na de ander zwanger.



Maar zwangeren onder ons, zijn / waren jullie ook aan de foliumzuur?

Nog meer pillen die helpen??? Goede ervaring mee???

Enneuh… mijn vriend lust wel een biertje, vooral in het weekend. Moet ie daar rond de klustijd maar ff mee stoppen of…?



Ik heb nog steeds hoop dat ons nieuwe bed geluk brengt!!

:think:

even een vraag ik heb sinds vandaag last van me rechterlies met vlagen herkend iemand van jullie dit? Ik heb vorige week zondag me eisprong gehad.



Prinses: Waarom helpen ze je niet verder, mijn gyn gaf me een medicijn voor me menstruatie., Hebben ze al wel een echo gemaakt? Miss heb je ook pco…

Hier alleen foliumzuur geslikt, ben er nu inmiddels vanaf, vind al die extra vitamines e.d een beetje onzin, ik eet gezond, lijkt me meer als voldoende.



Alles was goed vanmiddag bij de vk, 5 april moet ik naar de gyn voor een 20-weken echo, en 7 april weer naar de vk.

Heerlijk om weer het hartje te horen, voelt wel weer goed, weg onzekerheid, gelukkig!

Nana, oké, dan houd ik het ook bij foliumzuur.



Debz, sinds ik de cyste in mijn rechter eierstok had voel ik daar nog heel regelmatig wat.

Niet alleen tijdens de eisprong, maar ook ‘zomaar’ tussendoor.

Ik voel wel duidelijk verschil tussen het begin van de eisprong (heftige steken) en een beetje ‘gerommel’.

Afgelopen cyclus voelde ik het weer wat meer, was bang dat er weer een eisprongcyste groeide, maar werd gewoon ongi dus dat was et niet. :think:

hier ook alleen foliumzuur en gezonde voeding, veel drinken

over die steken, dat kan wel wat betekenen maar het is en blijft vaag



debz: wachten kan lang duren hé :hug:



nana: zo’n goede echo dat is fijn! ik moet wachten tot 18 maart voor mijn eerste echo



wave: hoop dat het nieuwe bed idd geluk brengt, een biertje kan geen kwaad, veel biertjes…



prinses: :hug: snap ook niet dat ze niet meer voor je doen :evil:



yvonne: ga er voor!

Wave, laten we inderdaad hopen dat de nieuwe matras geluk brengt… :dance: :dance: :pray: :pray: :pray: :pray:



Prinses, ik snap dat je vaak geen puf hebt om te schrijven, maar ik hoop echt dat je toch nog ergens terecht kunt waar ze je verder kunnen helpen… Je moet nu al zo lang wachten… ik zou er geen genoegen meer mee nemen… :wall:



Nana, bedankt voor de datum, ik heb het verwerkt.



Debz, dat wordt weer afwachten… :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Kee, ik heb geen echo gehad hoor, alleen hartje geluisterd.

Voor je het weet is het 18 maart!

Hetgene wat ze aan mij vertellen is:



Je bent al 10 jr aan de pil geweest en nu is je lichaam aan het ontpillen. Dit kan 6 tot 9 maanden duren. Dus nog even afwachten…



Dan wordt ik naar huis gestuurd!



liefs,



:frowning:

een onregelmatige cyclus ok, maar dit zijn toch heel vreemde cyclussen!



er is toch niets verkeerd met gewoon eens een blik te werpen op je binnenkant, gewoon om te kijken of op het eerste zicht alles ok is, eens bloed te trekken en is te kijken hoe het zit met de aanwezigheid van bepaalde hormonen. Maar ach, wij kunnen dat niet beslissen. Ik begrijp best dat je je heel machteloos voelt! En het enige wat ik je kan geven is deze :hug: Hoop echt samen met jou dat er snel verandering in komt!

Klinkt lullig, maar ik ben blij dat ik wel een maandelijkse cyclus heb…! :silenced: Ik ben ruim 15 jaar aan de pil geweest (wel meest lichte vorm), maar ik ben blij dat ik niet zo aan het ontpillen ben als Prinses… Heel veel sterkte gewenst!! :hug:



Debz, sterkte met wachten! :hug:

meld

Meld!



Dat iedereen zich in dit deel maar aan het onderste rijte toe mag voegen! :pray:



Dikke :hug: voor jullie allemaal!



Oh en voor 't lijstje, ik ben 9 oktober uitgerekend (eigen berekening, van vk weet ik volgende week…)

Nu gauw weer aan 't werk, mn chef komt iedere keer kijken hihi.