EstHe, ik heb het lijstje aangepast.
Nou, ik zit weer op het bankje… Ik hoop dat het nu toch wel raak is…
Ik duim met je mee, Yvonne!!
Wij hebben een klusweekendje voor de boeg :oops: :lol:
Maar euh… waar kan ik het nieuwe lijstje vinden…
Digibeetje zoekt lijstje :think: :oops:
Yvonne mooi lijstje, maar hopen dat we snel allemaal ergens anders staan
Prinses ik vind het maar raar, ons beleid hier in het ziekenhuis is gelukkig heeel anders.
Wanneer is je nod Yvonne? Ik tussen zondag en dinsdag.
Ik ben weer 2 dagen weggeweest. Moest dinsdagochtend me vriend zijn spulletje inleveren horen we snel meer van. Nu kijken of ik ongi word zo wel dan krijg ik dus dat onderzoek.Ik ga even met onze zoon spelen die is zo druk haha…
Wave, het lijstje staat als het goed is bovenaan pagina 1. Mijn klusweekeinde was vorige week… :lol:
Hoi Debz, mijn NOD is ook tussen zondag en dinsdag. Ik heb voor het gemak in mijn eigen agenda dinsdag aangehouden (15 maart). Moet jij komende week (N)ongi worden of de week erna?
Nana, wat fijn dat je het hartje hebt kunnen horen… :dance: Ook wel prettig dat je de andere afspraken al hebt staan…
ook ik meld me aan. in september gestopt met de pil, na 12 jaar pilgebruik meteen alweer een goede eisprong.
waarschijnlijk al meteen bij de eerste poging zwanger maar vroege miskraam gehad 25 dagen :S
in januari was het weer raak, met 7 weken een miskraam gehad.
nu misschien weer zwanger even een weekje afwachten voor de test.
Propje, welkom. Wat heftig allemaal zeg! Wil je mij een pb sturen met jouw gegevens als op pagina 1 staan? Dan zet ik jou ook op het lijstje.
m`n hele verhaal staat bij miskraam met veel elende :S.
zit behoorlijk in spanning nu. krijgt morgen de uitslagen van het ziekenhuis dan weet ik hoe veel hcg er geprikt is. dan aankomende week maar weer prikken en dan hopelijk meer zekerheid.
ik kom hier maar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor iedereen hier, alweer een spannende week
en :hug:
propje: welkom hier, heb je verhaal gelezen vreemde situatie maar idd duimen voor deze maand!
dank je wel lieve mensen.
fijn dat jullie zo met me mee leven. op deze manier kan ik het toch delen, wil het namelijk nog even voor me houden voor mijn fam.
Welkom, Propje!
Nou, wat een verhaal. Gaat je niet in de koude kleren zitten. :hug:
Debz, kan me voorstellen dat je je niet echt gemakkelijk voelde toen je je vriend z’n spulletje in moest leveren.
Ik weet nog, met m’n blinde darm urine inleveren, het bekertje voelde nog warm aan…
Ik zie geen lijstje bovenaan de 1e blz (in het vorige deel wel)…
:oops: Hier is het klussen begonnen :lol:
Jawel, in het nieuwe bed!!! Haha, bevalt goed :dance: :dance:
Nu nog hopen dat het geluk brengt!!
Verwacht m’n eisprong pas maandag, maar voel al aardig wat gerommel…
Fijn weekend meiden!!
Voor de liefhebbers: fijne carnaval :dance:
Na m’n berichtje weer ff op de 1e blz gekeken en jawel hoor, een lijstje!
:roll: ik geloof dat ik gek word :roll:
Whatever, fijn ik ik 'm ook kan zien.
(lijstje maken moet dus niet aan mij toevertrouwd worden )
Wave, ik dacht al… Hoe kan het nu dat je 'm niet ziet??
Zo te zien zit je ook al weer (bijna?) op het wachtbankje? :inlove:
Ik heb dit weekend me nod morgen denk ik heb toen me eisprong gevoeld.
Nou gistermiddag tijdens het knuffelen verloor ik vers bloed het was ook pijnlijk dus het ziekenhuis gebeld en die zei dat het waarschijnlijk iets stuk was van binnen. Heb nu ook geen bloed meer. Ja iets oud.
Hmmmm… :think: Even afwachten dus?
Nu direct na het openen zag ik het lijstje weer niet… straks vast wel…
(en inderdaad… ik moet dus gewoon meer geduld hebben)
Goh Debz, 't is toch wat met jou!!
De laatste keer dat er bij ons vers bloed was bij het knuffelen is al lang geleden,
maar weet ik nog erg goed; we hadden net een jaartje verkering en bij mijn vriend was de voorhuid een beetje ingescheurd.
Klinkt alsof we heel wild bezig waren geweest, maar dat is niet zo. Echt een heel klein gaatje, maar ja, daar zit wel bloed wat eruit wil haha
SCHRIKKEN!!! Gelukkig stopte het vanzelf…
Toen hebben we maar een tijdje heeeel rustig aan gedaan…
Maar goed, dat is’t bij jullie niet.
Je blijft zo wel twijfelen aan je eigen lichaam, niet? :think:
Ik twijfel enorm aan het gerommel wat ik voel; eisprong of bijna of…
Als vriend-lief zo weer thuis is moeten we nog maar ff een klusje doen :inlove:
Wave, veel plezier met klussen… :inlove: :inlove:
wave veel klus pelzier haha…
hier vanmorgen getest kon het niet laten, had namelijk verder geen bloed weer gehad. Maar helaas het was weer spook wit, dus de ongi zal 1 van deze dagen wel komen.
Baal nu eerlijk gezegd wel een beetje. Moet nu dat pijnlijke onderzoek ondergaan
En ik moet nu met me 9de keer clomid beginnen. Ik zat laatst terekenen maar eigenlijk zijn we dus al veel langer bezig dan sept.Want voor de hormonen aan waren we ook al met een 2de bezig.
Maar ja we zullen zien wat er allemaal uit de onderzoeken weg komt
Debz, dat is niet leuk inderdaad… :hug: :hug: Ik hoop dat de ongi uitblijft…
hier ongi bah bah bah… Heb er ook flink last van, dus blijf mooi een dagje thuis…
Balen…! :hug: :hug: