Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

:hug: Shit Debz!!! :hug:

Na een klusweekendje hebt ik zeer mixed feelings

die rechter eierstok doet me weer zeer, niet normaal.

De vorige ronde voelde ik ook een paar dagen ‘wat’ , geen duidelijke steken van de eisprong zoals ik weleens gevoeld heb.

Maar nu is het weer heftiger, zeurende pijn de hele dag al.

Voelt weer als toen met die cyste.

O ja; ik zou positief gaan denken…

:think: misschien is de eicel al wel bevrucht en al zo enorm gegroeid dat het daarom zeer doet , tijdens z’n reis naar de baarmoeder.

Klinkt erg geloofwaardig :liar:

Zou leuk zijn dat ze een computer uitvinden, net als bij een auto… klachten… ff aan de computer en je weet wat er aan de hand is…

Pfff onzekerheid… hou ik niet zo van!!!

O ja, positief blijven…

't was hier vandaag heerlijk weer, dat dan weer wel!! :smiley:

Jolanda, weet jij eigenlijk al meer??

debz: :hug: balen dat het niet heeft mogen lukken!!

wave: idd positief blijven! Ik :thumbup:

hier een beetje minder nieuws gehad vandaag.

Ik moest vorige week me vriend zijn spul inleveren en nu blijkt dat die wel genoeg zaadcellen heeft maar er 15% bewegelijk is :eh:

Dus dat de kans dat ik zo zwanger raak heeeeeel klein is.

Nou moeten we volgende week woensdag knuffelen en dan moet ik door na het ziekenhuis voor een echo om te kijken hoe het dan is. De arts had het erover dat ik toch miss al aan insenminatie moet gaan denken.

Eerst de rest van de onderzoeken maar afwachten… Maar het kwam wel even hard aan. dat ik van J zwanger ben geraakt is dus echt een wonder en op het juiste moment geweest. We waren toen bijna een jaar bij elkaar en me vriend was depri en om een lang verhaal kort te maken heeft J ons bij elkaar gehouden. En daar zijn we nu zo blij om.

debz :hug: da’s geen leuk nieuws!

Al een tijd niet meer gereageerd maar kom toch even een :hug: geven aan Debz! Wat balen dat er maar zo weinig zaadcellen beweeglijk zijn! Zou dat eenmalig kunnen zijn of is dat altijd zo dan? En jij al die tijd maar aan de hormonen! Nogmaals :hug: en ik hoop dat je volgende week wat wijzer bent geworden.

wave :hug: ik zou toch even bellen naar je gyn. Het lijkt me dat je er vroeg bij moet zijn als je weer een cyste zou hebben toch? T klopt wel dat ik in de week dat ik moest testen ook steeds een wat zeurderige pijn in mijn onderbuik had.

Dames, hoe gaat het met de zwangerschap?

Jolanda77, hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels uitslag van het VWP? Kun je nog wel een beetje genieten van de zwangerschap of is het alleen maar zorgen… :-*

Prinses, we denken nog steeds aan je. Nog steeds geen verandering?

Wave, zo te zien zit jij ook weer op het wachtbankje… :wink:

:-* voor Debz :hug:

Inderdaad wel heel erg toevallig dan dat het bij J goed ging!!

Yep, ik zit weer op het bankje!

Gelukkig wordt m’n stokkie rechts weer wat rustiger.

Zat ik maar alvast op jouw plekkie Yvonne, nog een weekje?!?!! :pray:

ff een knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

ik ben er al een tijdje niet.

Bij mijn dochter zijn van de week haar keel en neusamandelen verwijderd. ben dus druk met zorgen voor mijn kleine bikkel.

ik denk nog wel veel aan jullie.

ben zelf niet zo bezig met zwanger worden.

deze maand zal het ook niet raak zijn.

Snips, dank voor jouw steun voor mij en alle anderen. Wij hopen dat het voor jou ook snel raak is.

Wave, nog een weekje inderdaad. Heel spannend ja… maar slecht voorgevoel… :snooty:

Snips, hierbij een :-* voor jou!

Kan me voorstellen dat de zorg voor je dochter nu voor gaat!!

Knapt ze al weer wat op?

Yvonne, waarom heb je een slecht voorgevoel? MAandag NOD???

Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden; ik heb ook een slecht voorgevoel.

Het lijkt me iets te veel op eind november met die cyste. Ben weer heel moe, zere (.)(.) en net op de fiets deed het gehobbel me toch wel weer erg zeer rechtsonder.

Ben een beetje in dubio; afwachten of toch HA bellen.

De pijn is (nog) niet zoals toen, dus denk ik dat de HA toch niets kan doen, te vroeg voor testen…

Ik ga maar eens ff een doos inpakken, doe ik wat nuttigs en denk ik niet steeds ‘wat voel ik allemaal’

snips: een dikke :hug: voor je dochtertje.

wave en Yvonne: ik duim nog hoor, het kan nog altijd goed zitten!

Het lijkt erop dat ik m’n :twisted: krijg… Vandaag wat last van bruin spul, meestal het teken dat ik het weer ga worden…

yvonne: :hug:

Kee, je hebt helemaal gelijk, het kan nog goed zitten bij mij.

Yvonne, zet het door? Dat was niet de bedoeling!!! :hug:

Ik word helemaal gek van mezelf en mijn lichaam. :roll:

Gister in de auto naar de sportschool deed gehobbel in de weg me zeer, tijdens de body-attackles bijna nergens last van.

Zo goed absorberen sportschoenen toch geen dreunen van het springen??

Intussen zere (.)(.) en het idee dat m’n bh te klein wordt…

Wie d’r verstand van heeft zeg het maar:

kan ik nu al zere (.) (.) hebben van een zwangerschap?

Volgende week pas NOD… :think:

En vlak voor de NOD heb ik daar weleens last van, maar niet een week voor die tijd al…

Dames, ik duim echt nog mee hoor! :pray: :thumbup: thumbdown:

Maar ik kom niet aan reageren toe.

Ben zo verschrikkelijk moe, constant. Val overal in slaap; in de bus, op de bank, op mn werk, paar keer zelfs bijna onder de douche :lol:…

Yvonne :hug: wat jammer nou weer dat het dan ook al weer voor nod komt…

Wave, ik had juist voor mn nod helemaal nergens last van toen ik zwager was, terwijl ik alle andere keren vanalles voelde. Of het kan, ik denk zelf van niet. Gewoon afwachten en (proberen) er niet te veel op te letten…

Voor allemaal, knuffel :-*

Ik lees wel mee, en laat vanzelf mn neus weer es zien…

Onder de douche in slaap vallen? Dat is knap! :lol: Van een warm bad kan ik mij voorstellen, maar staand in slaap vallen… :eh:

Vreemd genoeg is m’n :twisted: (nog) niet doorgezet. :eh: Ik verwacht het ieder ogenblik… :? Ik denk dat het dan komende nacht of morgen wel komt…

Wave, hopenlijk is dit een goed voorteken voor jou… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

spannend Yvonne :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wave: je weet maar nooit he :wink: Ik heb eigenlijk altijd voor me nod last van me borsten.

Hier een ziek klein mannetje gehad, hij heeft 3 dagen alleen maar lopen spugen en hangen en slapen en in de dunne, Niet willen eten af en toe wat drinken wat er vaak ook net zo hard weer uit ging. Maar hij lijkt vandaag weer wat beter te zijn.

Gister een HSG onderzoek gehad. Dat was best wel pijnlijk, ze brengen een tang ofzo in je baarmoeder :? Daarna een vloeistof wat ze inspuiten. Maar de arts zei dat dat er allemaal perfect uit ziet. Wel mooi om te zien trouwens, het ziet er werkelijk zo uit als je kan vinden op google op tekeningen :lol:

Morgen moet ik weer heen , we moeten voor die tijd knuffelen.

Debz, spannend hoor. Vooral veel lekker knuffelen hoor… :angel:

Ik hoop dat alles goed gaat… :pray: :pray: