Hoi Dames,
Zoals jullie kunnen zien vandaag dag 100 pffff
Heb zo direct een telefonische afspraak met mij HA
hoop zo dat hij me naar een andere gyn doorstuur…
Duimen jullie mee?
Dit is echt niet leuk meer…
liefs,
Ik duim voor je meid! Hoop zo voor dat je es een keer duidelijkheid krijgt! Ze kunnen niet telkens blijven zeggen dat dit ontpillen is…
:-*
Ik duim voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ze kunnen niet blijven zeggen dat het ontpillen is… het duurt nu al zo lang… :x
Ja vind ik dus ook!!
Weten jullie misschien het een en ander af van Clomid?
liefs,
J ik weet er jammer genoeg van af( weet momenteel heel veel van alle onderzoeken af zowel voor mij als me vriend :? )
Ik heb nu net de 8ste keer clomid achter de rug pfff.
Yvonne we gaan zeker veel knuffelen maar zoals de gyn al zei is de kans dat ik zwanger word zo klein omdat mijn vriend zijn spul maar voor 15% bewegelijk is
Heb je nare ervaringen met Clomid Debz25?
Gaat je cyclus nu beter?
De kans is misschien klein meid maar er is een kans, geef de hoop niet op he… Hier een knuffel voor jou!!
liefs,
Debz! Dat heb ik helemaal gemist dat je dat onderzoek al gehad hebt.
15% maar… He dat is wel ff een FLINKE tegenvaller :evil: (zacht uitgedrukt…)
Ookal wordt de kans daarmee erg klein, geef de moed niet op hé?! Ik kan me niet voorstellen hoe lastig het is dat vooral niet te denken, maar ik geloof echt dat jullie kans/tijd nog komt!
Ok, nu moet ik echt weer aan 't werk…
Krijg een verwijs brief voor een ander ziekenhuis.
Helaas kan ik pas begin april terecht maar goed het is een nieuwe stap!!!
liefs,
EstHe, hopelijk tank je snel bij!
De wereld ziet er altijd al zo anders uit als je een beetje energie over hebt…
Slaap lekker!!!
(Maar dan wel in bed he?)
Prinses, fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen!!!
Maar wat stom dat dat zo lang heeft moeten duren!!
Nog even geduld dus… gelukkig niet weer 100 dagen!
Debz, dat mannetje van jou blijft maar kwakkelen he?
Hopelijk doet de lente hem goed, beter weer enzo…
Sterkte morgen!! (maar eerst ‘lekker’ knuffelen )
Yvonne, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: natuurlijk ook nog steeds voor jou!!
Ik probeer inderdaad niet zo veel stil te staan bij wat ik voel en bij vlagen lukt dat ook wel.
‘Gelukkig’ heb ik de rest van de week een volle agenda dus des te sneller is het de 22e en weet ik vast meer.
prinses: eindelijk!
wave: duim voor je hoor!
yvonne: spannend!!!
debz: er moet er maar 1 aan dat eitje geraken! dus toch succes!
Prinses, gelukkig heb je dan toch een verwijsbrief… Eindelijk gebeurt er weer eens wat!! :evil:
Debz, hoe is de terugkomdag verlopen? Weer meer onderzoeken gehad??
Wave, ik hoop zoooooo dat dit een goed voorteken is…
We hebben inderdaad wel weer goed nieuws nodig…
Ik heb gisteravond een test gedaan…, maar was helaas negatief. Maarre, geen bloed is goed nieuws toch? Tot nu toe alleen gister en zondag ietsjes bruinverlies gehad bij afvegen, verder niets.
heey meiden
mijn kleine dame is weer helemaal de oude.
Was wel ff een heftig weekje hoor.
we zijn er doorheen.
ze eet en drinkt weer,slapen gaat super en ze snurkt niet meer.
Voor de operatie was slapen en eten een drama.
@Prinses eindelijk wordt je doorgestuurd!
hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan een klein kindje mag verwelkomen :hug:
@Yvonne77 ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbdown:
@Debz25 :hug:
@Esthe :hug:
@Wave ook ik duim voor jou :thumbup: :thumbdown:
Snips Gelukkig is ze weer beter…
Yvonne spannend, ik ga voor je duimen
Esthe:Heb je nog last van andere kwaaltjes? Hopen dat je snel meer energie hebt.
Wave: wat kan een week dan lang duren he Nog veel last gehad?
Prinses: Ik heb geen klachten van de Clomid alleen wat moe en pijnlijke borsten na me eisprong sindsdien heb ik een perfecte cyclus en elke keer 2 eitjes…
Vandaag dus een ander onderzoek ze gaan nu de zaadcellen onderzoeken nadat we hebben geknuffeld. Maandag kan ik bellen…
En de kleine man is gelukkig weer beter, hij had dit keer gewoon de griep had die eigenlijk nog niet eerder gehad, eerst waren het zijn oren en amandelen en zijn astma
Ik geloof er niet meer in… Dagelijks ietsjes bruinverlies… dat kan niet goed zijn…
Snips, wat fijn dat het nu weer wat beter gaat…!!
Lieve meiden,
Hoe gaat het met jullie?
@ Yvonne77 :-* voor jou
@ Debz25 gelukkig is je mannetje weer beter! Spannend voor maandag hoe laat mag je bellen?
@ Snips is niks he als je kleine meid er zo aan toe is, gelukkig eet ze en drink ze weer dan zie je al gauw dat het weer de goede kant op gaat
@ Wave dat het maar snel de 22ste mag zijn!
Probeer weer wat meer met jullie mee te schrijven hoor! Het is nog steeds lastig… gisteren belde een vriendin me op om te vertellen dat ze 11 weken zwanger is helemaal door het dolle heen. Ik ben super blij voor hoor maar heel stiekem dacht ik … 2 maanden maar gestopt met de pil en kijk naar mij!!! Ze weet niks van mij af dus deed zo me best heel blij te doen. Eenmaal afgesloten begon ik te huilen als een klein kind, snikken, tranen met tuiten… wat ben ik toch een pechvogel!!! Laat het aub snel 4 april worden…
liefs,
Prinses :hug: Zeker is dat moeilijk! Ik denk ook dat dat komt omdat je nog geen kinderen hebt.En omdat je nog geen steek verder bent. Mag ik vragen of je weat overgewicht hebt? Ik heb bv pco en licht overgewicht, dat zie je vaak samen. Ook kan je gewoon pco hebben. Ik kreeg dus van mezelf na me bevalling ook geen eisprong.Sinds ik die clomid gebruik gaat het super goed. Ik hoop dat je snel word geholpen, al maken ze al een echo kunnen ze al zoveel op zien!
Hoi Debz25,
Hoe gaan ze onderzoeken op PCO? Via bloedtesten? echo?
Heb een BMI van 23 dus geen overgewicht zit net in het midden dus gewoon goed…
Het werd me gister gewoon even te veel ben al maanden gestopt en indd nog geen steek verder, helaas!!
Me schoonzusje natuurlijk ook flink zwanger dus tis moeilijk om nog spontaan leuk te doen ben natuurlijk stik jaloers!!!
liefs,
kan ik me heel goed voorstellen.Ik heb het alleen als me ongi komt maar voor de rest kan ik me erbij neerleggen dat ik nog niet zwanger ben.
Ze gaan een inwendige echo maken en dan zien ze of je vol met eitjes zitten ik had ong 40 stuk op 1 eilstok die maar niet rijp worden.
Prinses, het is absoluut moeilijk!! Hoe kun je blij zijn voor een ander als je voor je eerste kind gaat en iedereen is zwanger of heeft kinderen behalve jij…?!! Wat dat betreft deel ik helemaal dat gevoel…
Natuurlijk heb je een rotperiode zo. Het is ook moeilijk om postitief te blijven… Ik hoop dat april er sneller is dan je in de gaten hebt… Voldoende afleiding kan helpen… :-*
Wave, het wordt nu wel erg spannend…!!