Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Yvonne ben je toch ongi geworden??? Ik snap wat je bedoeld, als je al 1 kindje hebt lijkt me ook makkelijker om nog niet zwanger tezijn. Begrijp me niet verkeerd hoor tuurlijk baal ik maar ik zou het ook prima vinden als het nog een half jaar duurd voor ik zwanger word.

Hoi Debz, niet ongi geworden, maar dagelijks ietsjes bruinverlies bij afvegen. Lijkt mij niet goed, daarom geloof ik er niet meer in deze maand en heb maar ingegeven alsof ik het wel ben geworden…

Gevoel van Prinses herken ik wel een beetje…, ik ben nu 33 jaar en iedereen om mij heen (familie, collega’s, buren en vrienden) hebben allemaal kinderen of zijn in no-time (weer) zwanger. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik zwanger mag raken van mijn eerste… hopenlijk nog wel binnen de komende paar maanden…

:hug: Prinses, :hug: en ook voor Yvonne :hug:

Kan het me helemaal voorstellen! Herkenbaar.

Ik keek laatst ff rond bij de berichtjes van de dec./jan. stoppers; heel veel al zwanger.

Niet eerlijk!!! Wij zijn eerst aan de beurt!!!

Debz, geniet inderdaad vooral van wat jij al wel hebt!!

Een super kereltje, toch?

Maar ook jou gun ik het natuurlijk!!

Yvonne, heb je al getest???

Hier druk weekje op het werk gehad en ‘van binnen’.

M’n borsten waren een paar dagen wat minder gevoelig, maar nu weer meer.

En mijn stokkie laat te regelmatig wat voelen…:naughty:

En collega (met een super tweeling van bijna een jaar…na een miskraam, dus kan zich goed inleven)

zit ‘in het complot’ en op aandringen van haar heb ik heb toch maar een afspraak bij de HA gemaakt.

Dinsdag ADV, ben om 9.10 aan de beurt.

Mocht ik dan toch ongi zijn; ik wil gewoon weten wanneer ik echt aan de bel moet trekken en hoe ik weet dat het geen cyste is.

Vriend-lief is zondag jarig, ben nog in dubio om een predictor te halen… zou leuk cadeautje zijn, toch??? :inlove:

Ander cadeautje ook al geregeld, want vertrouwen heb ik er niet in!!

prinses: begrijp het best, natuurlijk ben je jaloers! ik hoop ook echt voor jou dat het gauw 4 april is…

Yvonne: een testje voor de zekerheid?

wave: toch spannend!

snips: gelukkig is je meisje weer in orde…

vandaag een goede echo gehad, ben helemaal blij :inlove:

:dance: :dance: Kee, wat fijn!!! :dance: :dance:

Geniet er maar lekker van!!

Hoi dames, vanochtend voor de zekerheid nog maar een testje gedaan en inderdaad negatief. Nu weet ik zeker dat ik gewoon opnieuw moet beginnen… Daar had ik mij eigenlijk ook al bij neergelegd…

Kee, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! :inlove: :inlove:

Wave, ik zou toch maar alvast een test halen… Jullie kunnen alsnog besluiten om even niet te testen… Toch erg spannend hu hoor!

:wall: :wall: :wall:

Voelde uurtje gelden drie steekjes rechtsonder, ging net naar de wc en bij het afvegen helderroood bloed.

Als ik normaalgesproken ongi word dan eerst het bekende oude bloed, nu dus niet.

Ben benieuwd hoe lang dit duurt, na de cyste toen was het een paar dagen licht bloed verlies.

Fijn dat ik dinsdag al een afspraak bij de HA heb…

Heb zin om heel hard te janken nu!!!

Kan niet, verjaardag van schoonmams…

aahhhh wave :hug: Geen idee wel gek dat je eerst die steekjes krijgt!

K*t is dat dan he dat je niet even heel hard kan gaan huilen!

wave :hug: :hug:

Bedankt voor de knuffels!!! :-* :-*

:think:

Ik snap d’r niks meer van!

Lijkt alsof het bij dat ene beetje blijft… :pray: :pray: :pray:

Was wel erg lastig gister op de verjaardag met mijn neefje van 9 maand erbij.

Na een uur hield ik het niet meer en toch maar verteld hoe en wat (alleen mijn schoonouders en de trotse ouders van mijn neefje waren er bij)

En dat luchtte wel op.

Vanmiddag weer verjaardag, nu van mijn schatje.

Gewoon ff proberen niet meer zo na te denken, voor ik het weet is het dinsdag… wie weet… :pray: :pray: :pray:

Sorry, Yvonne, was nog niet aan teruglezen toe gekomen.

:hug: :hug:

Balen zeg!!

Ik had nog zo het idee dat wij deze ronde misschien wel allebei aan de beurt zouden zijn…

Ergens heb ik de hoop nog niet helemaal opgegeven deze ronde…

@wave wrote:

Sorry, Yvonne, was nog niet aan teruglezen toe gekomen.

:hug: :hug:

Balen zeg!!

Ik had nog zo het idee dat wij deze ronde misschien wel allebei aan de beurt zouden zijn…

Ergens heb ik de hoop nog niet helemaal opgegeven deze ronde…

Heb je behalve dat nog niks verloren?

Wat ik wel eens doe om zeker te zijn is even tegaan knuffelen of ik gebruik een vaginale douche zo zie je of er evt meer bloed of kleine stukjes bloed bij zit.

Ik zit nu midden in het klussen we klussen nu elke dag gewoon omdat ik zo toen ook zwanger ben geworden van J…

Oké Debz, hierbij de juicy details…

Met het afvegen was alleen maar helder rood bloed en ik ging er vanuit dat ik ongesteld werd,

Omdat we nog een verjaardag hadden (en geen idee had hoeveel bloed er nog zou volgen) heb ik toen een tampon gebruikt.

En daar zat 's nachts maar een heel klein beetje vers bloed in, met een sliertje bloed.

Mocht het een MK zijn geweest, zou ik dan met het blote oog iets gezien kunnen hebben??

Veel knuffelplezier!!!

:dance: :dance:

Snips, heb ik het goed onthouden dat jij deze ronde niet verwacht dat het raak is??? Anders ga ik nog ff duimen voor je!!!

hier nog 4 dagen voor NOD.

mijn vriend en ik denken van wel maar misschien hopen we wel te veel.

spannende week dus :pray:

**wave** wrote:
Oké Debz, hierbij de juicy details..

Met het afvegen was alleen maar helder rood bloed en ik ging er vanuit dat ik ongesteld werd,
Omdat we nog een verjaardag hadden (en geen idee had hoeveel bloed er nog zou volgen) heb ik toen een tampon gebruikt.
En daar zat 's nachts maar een heel klein beetje vers bloed in, met een sliertje bloed.
Mocht het een MK zijn geweest, zou ik dan met het blote oog iets gezien kunnen hebben??

Veel knuffelplezier!!!
:dance: :dance:

Nou als je nu niks meer verliest en toen ook niet veel is het zowiezo geen miskraam. Een miskraam (was tenminste bij mij) erg pijnlijk, en ik verloor echt dikke stolsels 2 stuks waren ook 2 vruchtjes he :wink:

Maaarrrr het kan maar zo eens een innestelingsbloeding zijn als ik heel eerlijk mag zijn :wink: Hopen dat er niet weer bloed komt een positieve test mag hebben!!! Ik gun het je zo!
Oja nog van harte met je vriend :lol:

Propje: spannend joh, ik denk dat ik namens meer meiden hier spreek dat we allemaal wel eens een voorgevoel hebben en sommige hadden het raak het anderen niet jammer genoeg. Hopen dat je een postieve test hebt.

Wij gaan vanavond nog maar eens knuffelen haha..dan hebben we vrijdagavond, zatmiddag, zondagavond geknuffeld moet toch wel goed gaan :oops:

hoi depz, lijkt me best heftig als je 2 vruchtjes verliest :frowning:

ja kijk erg uit naar donderdag zou het wel jammer vinden maar anders oefenen we gewoon verder :wink:

wat me wel heel erg opvalt en dat heb ik echt nooit heb opeens heel weinig afscheiding.

kan het jammer genoeg niet vergelijken met de vorige zwangerschap want toen had ik een schimmelinfectie dus uiteraard veel afscheiding.

maar ja hou jullie op de hoogte ene suc6 met knuffelen vanavond :wink:

Dank je :lol: Zei al tegen me vriend zo je pc afsluiten haha…

Ja was best heftig en zo pijnlijk…Ik hoop dat het snel raak is, we zouden het zo fijn vinden om voor J een broertje of zusje te krijgen, Het liefst zouden we ooit 3 kindjes hebben, maar mocht ik nu zwanger worden wachten we hierna even 3 jaar :wink:

Debz, spannend hoor… Tja, als je zoveel bezig bent moet het wel een keer goed gaan!! :dance: :pray: :pray:

Hallo Propje, welkom bij de club! Ik hoop dat jij ook snel succes hebt.

Wave, :hug: :hug: Wellicht is er nog hoop…?

Nog gefeliciteerd met jouw vriend!! Fijne verjaardag gehad?

Snips, hoe gaat het eigenlijk met jou?

heey

even een :hug: voor iedereen die hem wil hebben.

Hier gaat het wel goed hoor.

Ben licht misselijk en heb iets gevoelige borsten.

Maar ga nergens vanuit in ieder geval.

We hebben maar 1 keer sex gehad(in de vruchtbare periode) en dat was een dag of 2/3 voor de eisprong.

Ik wacht het af.

Ben vrijdag met mijn dochter naar het consultatiebureau geweest.

Kwam terug met een verwijzing voor de kinderarts…

Ze hebben bij haar een hartruis gevonden en de kinderarts moet gaan beoordelen hoe en wat.

Nu ben ik er niet zo heel bang voor dat het iets ernstigs is.

Maar ik heb een broertje verloren aan een hartafwijking,dus het zet je wel weer ff met beide benen op de grond.

Woensdag dus eerst met haar naar de huisarts

Oei… dat klinkt erg vervelend…! :shock: :? Ik hoop dat het uiteindelijk gaat meevallen… :hug: :hug:

Voor de komende week… :pray: :pray: :pray: :pray: