Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Euh… hoe was 't ook al weer?

Een heel licht streepje is ook een streepje?

Vanochtend getest, aan de vroege kant natuurlijk, maar staat ook zo dom als de HA het zo vraagt en ik dat nog niet gedaan heb.

Vandaag NOD, over half uurtje naar de HA, ben benieuwd, durf niet te hopen maar doe het stiekem toch…

Wie nog ff tijd heeft duimen aub!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Snips :hug: spannend, en zeker als je zoiets heb meegemaakt, Hoe oud is ze? Je ziet het veel bij kindjes he?

wave: Whaaaa had je direct een licht streepje??? IK denk dat je zwanger bent als ik dit zo lees :dance: gaat de huisarts ook testen?

Wave, -heel voorzichtig- :dance: :dance: :dance:

Voor straks bij de HA: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

en?en ? en? Ik denk echt dat het een innestelingsbloeding was…

nou hier vanmorgen een testje gedaan :frowning: jammer genoeg negatief.

morgen dus ongesteld worden, als ik het niet word dan weet ik het helemaal niet meer.

een vriendin vertelde iets over testeron in je bloed waardoor je zwangerschapstest negatief blijft tot dat de hcg erg hoog is.

ach ja ga er gewoon van uit dat ik morgen ongesteld word en zo niet dan zien we wel weer verder :pray:

Propje, indien je het niet wordt morgen, wacht dan nog een paar dagen (als dat lukt). Wellicht word je twee dagen later ongi, of is het heel regelmatig bij jou…?

mag ik even weer zeuren :cry: De samenlevingstest was niet goed :cry:

Genoeg zaadcellen maar allemaal dood, waarschijnlijk heb ik een tehoge zuurgraad. We moeten nu samen op gesprek komen en dan over iui bespreken pfff. En laat me vriend dat nu net tever gaan…

Sorry even ego hoor, maar had er zo’n goed gevoel bij …

hoi yvonne ik ben altijd precies 28 dagen. dus zou morgen echt ongesteld moeten worden. maar als ik het morgen niet word ga ik gewoon naar de dokter dan gaan ze maar bloed prikken. kunnen ze meteen kijken waardoor ik zo ontzettend moe ben.

debz25 het maakt niet uit hoor, is niet ego.

snap best dat je je fustraties kwijt moet. hoop echt voor de dat het helemaal goed gaat komen.

succes :pray:

:hug: Debz, wat naar!! :hug:

Je leek er inderdaad zo’n goed gevoel over te hebben!!!

Zou je zuurgraad niet op de en of andere manier verlaagd kunnen worden?

Wie weet draait je vriend nog wel bij over iui als hij (beter) weet wat het inhoudt en antwoord heeft op vargen die hij heeft?? … Sorry, weet even niet goed wat ik moet zeggen.

:hug: Heel veel sterkte meid!!!:hug:

Propje; heb je zo’n speciale vroege test gebruikt?

Met een gewone test was je wellicht nog te vroeg??

Ook voor jou een :hug: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:hug: Snips, sterkte morgen bij de HA!!

En ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: nog ff verder voor je, morgen NOD, toch?

En dan ikke…

De HA had iemand in opleiding en die ‘student’ begon in haar eentje met vragen en antwoorden, maar die kwam er niet echt verder mee, dus HA erbij gehaald.

Omdat ik zo bang was voor een cyste heeft ze inwendig onderzoek gedaan en ze voelde niets raars.

En dat lichte streepje op de test kan niet veroorzaakt zijn door eventueel vocht uit een geknapte cyste ofzo, dus blijft er inderdaad nog maar één optie over… zwanger!!!

Als ik deze week toch nog weer bloed verliezen of klachten verergeren moet ik weer komen, anders niet.

Morgen maar ff opnieuw testen, durf nog niet blij te zijn, bij 1 op 10 gaat het alsnog mis… :pray: :pray:

Toch voorzichtige :dance:

Debz, wat een naar verhaal… :hug: :hug:

Natuurlijk ervaren wij dit niet als ego, maar als iemand die even haar hart wil luchten (en hopenlijk helpt het :lol: ). Had je hier ook al last van bij de eerste zwangerschap of heb je er alleen nu last van?

Heel veel sterkte in ieder geval…!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Propje, dan is het wel heel spannend hoor…! Ga je morgen testen? :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wave, toch heel voorzichtig… JOEPIE!! :dance: :dance: Nu maar goed blijven gaan… :pray: :pray: :angel: :angel:

@Debz wat een k*t nieuws zeg.

Misschien als je vriend er een nachtje over slaapt,denk hij er anders over.

Mijn dochter wordt in juni 3 jaar.

@Wave een voorzichtige felicitatie voor jou :pray:

hier vandaag ongi geworden.

had ook niets anders verwacht hoor.

door naar de volgende ronde!!

oja nieuwe NOD 20 april.

propje voor jou ook spannend!! :pray:

Snips, al had je 't verwacht, 't was een leuke verrassing geweest als het wel raak was, toch?

Allemaal bedankt voor :pray: :pray: :angel: :angel: :pray: :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

nog ff mee door gaan aub!

Nog even dan… :wink:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

… nu maar hopen dat het helpt… :wink:

Snips, jammer hoor…! :hug: :hug: :hug:

:thumbup: :dance: :thumbup: Jeee wave! Hier een voorzichtige felicitatie!

Ik vond mijn eerste streepje ook niet noemenswaardig! Dacht zelfs dat die test vast niet goed was! Volgende dag weer getest. Na uiteindelijk 4 dagen na mijn NOD was de streep duidelijk te zien. Had 3 dagen na mijn NOD voor het eerst getest, omdat ik er echt niet in geloofde.

Gefeli! T nieuwe bed heeft dus geholpen! Probeer ook te genieten ook al zijn die eerste paar weken spannend!

Debz :hug: Mag een klein wonder heten dat je zwanger bent geworden van je eerste dus eigenlijk! K kan me voorstellen dat je vriend het ver vindt gaan IUI. Wat vindt je zelf?

Snips :hug:

Hoi meiden

Bedankt allemaal.

Even snel krijg zo visite. Ik sta zeker wel achter een iui! Je helpt de natuur een handje en voor mij gevoel en zijn gevoel is ons gezin niet compleet.

IuI stelt eigenlijk niet zoveel voor. Ze gaan zijn goeie zaad eruit halen en brengen het bij mij in. Ik gebruik al clomid dus dat niet veel anders. En ook zo is het met liefde verwekt. ik heb me vriend nu zover dat hij gaat vragen wanneer die een middag vrij kan krijgen ( ben benieuwd of die het gaat vragen) We hebben en hadden het er al over gehad het nog wel 3 maand de tijd tegeven en dan evt iui. Zoals het nu lijkt gaat dat ook zo…

wave: voorzichtig :dance: :shifty: ik :thumbup:

debz: da’s nbiet zo goed, gelukkig wil je man er al over nadenken, ach het is ook wat wennen aan de nieuwe stap

snips: :hug: volgende ronde dan echt

propje: spannend, ik duim met je mee

Wave :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Debz : wat rot dat alles zo tegen zit meid, hopelijk slaat je man om :pray: misschien even aan het idee wennen…

Hier nog steeds geen :twisted: wel lijkt het net of mijn tepelhof sorry dames hihi groter is me vriend gaf dat ook aan en me buik is enorm net of ik zwanger ben maar wat je ook vaak hoor dat vrouwen schijnzwanger zijn he…

Laat het aub snel april zijn…

liefs,

Wij gaan 6 april om 15,05 na de gyn en dan gaan we het over alles hebben. Me vriend zei gister wel dat hij het wel goed vind als ik in july nog niet zwanger ben we in aug voor een iui gaan of in sept.

Prinses ik ben benieuwd??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ga zo even wat doen en dan de kleine man weer bij de gastouder ophalen :wink: