Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Pfff… Prinses… nog even… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik hoop dat dit een goed voorteken is… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Debz, ook voor jou is het gauw april. Ik hoop dat jullie voor die tijd ook samen alles besproken hebben… :hug:

Voor iedereen die het nodig heeft… :hug: :hug: :hug:

Dames,

ik ben het lijstje (pag. 1) aan het updaten. Weet iemand iets af van Paula78, Lakeisha, Annette88 of Tannie90 af? Zal ik ze nog in het lijstje laten?? We hebben niets meer van ze vernomen…?!

Fijn Debz, dat je vriend toch van gedachten veranderd is!!

Toen je over iui begon moest ik wel opzoeken wat het is en nu jij schrijft dat het met zijn sperma kan is dat natuurlijk helemaal ‘fijn’.

Ik las nl. ook over uiu met donorzaad en ik kan me voorstellen dat dat een nog grotere drempel is.

Begrijp me niet verkeerd, iui met ‘eigen’ spulletje lijkt me ook niet niets, maar lijkt in jullie geval wel een goede oplossing.

Wie weet, nu je een datum hebt gesteld word je misschien alsnog spontaan zwanger. :pray:

Vreemd hoor Prinses, dat je nu ineens een groter tepelhof hebt! Of had je dat al sinds de laatste menstruatie?

Yvonne, ik vroeg me laatst ook al af of het aan mij lag dat ik die 4 dames nog niet ‘ken’. Ik heb dus niets van ze gehoord.

Mijn ticker durf ik nog niet aan te passen… In elk geval heb ik nog geen nieuwe NOD.

Gister heb ik er nog maar een testje aan gewaagd en het streepje was al duidelijker. We hebben nog 2 tests, dus volgende week weer!

Ik vind het wel onvoorstelbaar hoe ‘Rubens’ ik me nu al voel (pas nog gewoon in maatje 40, maar het voelt anders)

Ben nu al sneller moe en was vandaag lekker aan het blunderen…

Nu ff nixen op de bank en dan wil ik om 20.00 even proberen of Body Attack (sporten) nog wil… Wil zo graag goede conditie houden zo lang het kan.

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: voor iedereen!!!

Yvonne: mmm tannie is al heel lang geleden de andere kan ik me niets eens herinneren, ik zou ze nog even laten staan en als ze over 4 week nog niks hebben laten horen van de lijst afhalen…

Wave: Van een donor zal ik nooit doen, want dan voelt het niet als van ons. Iedereen mag het natuurlijk zelf weten.

IuI valt wel mee joh, ik gebruik al medicijnen die je ook met die behandeling zou krijgen, Het inbrengen moet je niks van voelen, en is miss wel een oplossing voor ons. Stel dat ik wel zelf zwanger word (spontaan) dan spring in een gat in de lucht, en me vriend zeker weten ook :lol:

Ik heb nu zoiets raars…

Twee weken lang bruinverlies achter elkaar en nu ineens ongesteld?!! Volgens mij zou het nu juist weer weg moeten zijn en bijna weer mijn vruchtbare periode moeten hebben…??

Heeft iemand hier ervaringen mee??

@Yvonne77 wrote:

Ik heb nu zoiets raars…

Twee weken lang bruinverlies achter elkaar en nu ineens ongesteld?!! Volgens mij zou het nu juist weer weg moeten zijn en bijna weer mijn vruchtbare periode moeten hebben…??

Heeft iemand hier ervaringen mee??

Hhm wat gek joh? is het verder doorgezet? En heb je dit vaker gehad? Miss heeft er wel iets gezeten of zijn je hormonen even de war…

Even in de gaten houden, mocht het vaker gebeuren zal ik toch even na de huisarts gaan. Vooral omdat jullie zwanger willen worden.

Ik heb momenteel een blaasonsteking, dacht dat het wel weg zou gaan door cranberrysap en tabletten van de drogist maar het is na 3 dagen nog over,. Twijfel of ik de huisartsenpost moet bellen.

Verder volgende week me nod, ik moet zeggen dat ik nergens meer op reken na alle uitslagen van alle onderzoeken. Het klinkt miss heel gek maar die nod’s zijn niet echt meer spannend voor me nu.Ik heb het gevoel dat ik nu niet spontaan meer zwanger word…

Yvonne, wat vervelend! Ik heb geen idee wat dat kan zijn, zelf geen last van gehad.

Debz, blaasontsteking kan ik wel over meepraten. Zou ik niet te lang mee blijven lopen, maar HA-post…? Ik weet niet. Denk dat je 't zelf het beste voelt.

(wij zijn ook vaste klant bij HA-post; als er wat gebeurt dan in het weekend. :smiley: )

Fijn dat je zo positief tegenover iui staat, is inderdaad een mooie oplossing voor jullie.

Wij gaan vandaag en morgen weer zooi verhuizen. Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.

Ik doe mooi kalm an!

Wave, succes met verhuizen. Wanneer ga je weer testen? :mrgreen:

Wave hoeft niet meer te testen zo te zien…!! JOEPIE!!! :dance: :dance:

Haha ik dacht inderdaad: laat ik eens mijn ticker veranderen.

Toch vanochtend pas opnieuw getest hoor.

Lief dat je zo blij voor me bent Yvonne, maar ik gun het jou ook hoor!!! :pray: :pray:

En jou ook, Debz!!! :pray: :pray:

En inderdaad een duidelijke streep!!! :dance: :dance:

Kon ook haast niet anders; wat heb ik een zere zware tieten! :oops:

Maar ze zullen nog wel meer groeien / veranderen…

Gister en vandaag veel zooi alvast verhuisd (naar de opslag, volgend weekend gaan we naar de tijdelijke woonruimte).

Maar na een paar dozen was ik al moe, terwijl ik normaal meer ‘one of the guys’ ben en niet zomaar op geef…

Debz en Yvonne, het kletst wel gezellig met z’n drietjes, maar waar is de rest?

Ik heb al wel eens wat getypt bij de novembermama’s, maar daar zijn er zoveel, voor dat je daar weer een beetje weet wie wie is…

Ik ben er ook nog hoor, probeer mee te lezen, en jullie een beetje bij te houden.

Wave, meid ! Fantastisch nieuws zeg, zwanger! Gefeliciteerd!

Hier gaat alles goed, gezellig beweging in mijn buik.

Mijn duimen draaien nog steeds voor de nog wachtende dames hier!

Toi toi toi!

Wave Jee leuk he die steeds donkerder wordende streep! :inlove: Had ook even tijd nodig voordat ik het mocht geloven van mezelf.

Doe je voorzichtig met tillen? Je borsten zullen idd wel wat te verduren krijgen. Had al maat D maar is nu al gegroeid naar een E. Hoop dat het daarbij blijft :pray: T staat zo raar bij mijn maat 38 verder.

Wat gek Yvon! Als je niet echt ongesteld zou zijn geweest zou ik je hebben aangeraden om nog even te testen, want had ook een beetje bloedverlies, maar toch echt een dikke vette streep!

T is hier idd rustig aan het worden! K lees iig nog mee met jullie hoor! Probeer ook nog regelmatig te reageren. T is namelijk erg druk bij de septembermama’s en dat is nog wel eens lastig om bij te houden.

Nettepetje is gestopt op dit forum he, want familie las mee en dat was niet helemaal prettig gevallen.

Hoi Marij, wat jammer dat Nettepetje gestopt is met schrijven…! Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als je erachter komt dat familie zit mee te lezen, je moet toch ergens je ei kwijt kunnen… :shifty:

Ik ga deze maand maar helemaal voor de ovulatietesten denk ik. Ik ben nu zo raar ongesteld geweest dat ik nu niet meer weet wanner ik m’n vruchtbare periode/eisprong heb… (zou ongeveer nu moeten zijn, maar dat kan dus ook weer anders zijn… :eh: )

Hi meiden

Wavee wahhaaaa wat super! Eindelijk maar toch!

Yvonne ben je veel bloed verloren? Anders toch maar even testen ind.

Marije Wat jammer van nettepetje. Leest ze helemaal niet meer mee?

Hier toch na de huisartsenpost geweest het plassen was zo pijnlijk en ik plaste op den duur gewoon bloed. Maar goed dat ik heen ben geweest want het zit nu tegen een nierbekontsteking aan…

Verder over een week nod, maar verwacht ik niks van…

wave: :dance: :dance: :dance: :dance: proficiat!

ben op weekend geweest met een clubje vrienden, dus was even niet aanwezig…

Hoi Kee, was het leuk?

't was vermoeiend, maar heel gezellig! Leuk om nog eens met de vrienden af te spreken, nu dan iedereen met zijn gezinnetje…

Jeetje, Nana, al 18 weken?? Wat gaat dat hard!!!

Debz, toch maar goed dat je aan de bel hebt getrokken!!

Kee, weten je vrienden dat je zwanger bent?

Viel het op dat je zo moe was?

Jammer voor Nettepetje!! :oops:

Kan me voorstellen dat het niet leuk is als familie meeleest.

Heb er zelf al wel eens bij stil gestaan dat dat mogelijk zou kunnen zijn , of iemand hier uit het dorp. Gebruik daarom ook niet m’n echte naam.

Maar euh… mocht iemand denken te weten wie ik echt ben… laat maar horen !!

Yvonne, hopelijk helpen die tests je, hoop dat je snel weer een regelmatige cyclus hebt (of zwanger natuurlijk :slight_smile: )

Prinses, het is bijna april!!! Je had het over begin april, wanneer precies?

Marije, 't was bij mij al cup E, maar niet lang meer geloof ik…

Vandaag de VK gebeld, volgens haar berekening wordt het 27 nov. (dus Yvonne,mocht je 't lijstje een keer bijwerken…)

Eind april intake en 6 mei termijn-echo. 't Wordt nu wel echt!

wave: we hebben het dit weekend ook verteld aan de vrienden… mooie gelegenheid en veel mensen samen…

intake en termijnecho, jaja het is echt!! :lol:

over meelezen: ik gebruik mijn naam niet en zit als belgische op een nederlandse website omdat ik een tijdje geleden een cliënt had die hulpverleners stalkte, dat is nu niet meer maar je weet maar nooit, nickname is bijna voor niemand bekend. Hoop dat het helpt, voor meelezers die daar misbruik van maken heb ik maar 1 boodschap: get a life!!

Wave, vanavond ga ik het lijstje weer bijwerken… Wat onzettend leuk dat de eerste afspraak al staat voor de echo…!! :dance: Heb je er zin in?

Over het meelezen… wellicht toch een idee om bij KoK aan te kaarten (meer) delen af te schermen…??

Kee, hoe gaat het verder met je? Nog last van vermoeidheid of misselijkheid?

Prinses, maandag is het zover! Je kunt de dagen aftellen… :-*

Debz, hoe gaat het met je? Heb je medicijnen gekregen voor de ontsteking? Heb je er veel last van??

Marij en Nana, hoe vordert de zwangerschap bij jullie?