Weet niet of Nettepetje nog meeleest. Zou het zelf niet leuk vinden als ik niet meer kan reageren op alle verhalen.
Bij mij vordert de zwangerschap prima! Weinig tot geen lichamelijke klachten, behalve al een flink buikje! Dus zwangerschapskleding is al erg nodig! Ben gister weer naar de vlk geweest en heb het hartje horen kloppen! :inlove: :inlove: Mocht ook weer even kijken naar beeb. (Mag in het begin bij elke afspraak, echt super!) Moet al een afspraak maken voor een 20 wkn echo.
Hoe gaat het met jou Debz? Al aan de betere hand met je ontsteking?
Zo langzaam als de eerste spannende weken gaan zo snel gaat het nu wave! Leuk dat je al afspraken hebt staan, echt wat om naartoe te leven!
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt met ovulatietesten yvon! Heb je al eens aan temperaturen gedacht? Is goedkoper natuurlijk, maar wel tijdrovend!
Hoi Dames,
Jaja gelukkig is het bijna zover pff best wel zenuwachtig!
Hoop zoooo dat ze me verder kunnen helpen…
Ik hou jullie op de hoogte
liefs,
PS sorry dat ik verder niets schrijf het is zo druk op me werk…
Dames, lijstje op pagina 1 is weer bijgewerkt.
Kee, laat je nog weten wanneer je bent uitgerekend?
Hier gaat ook alles prima hoor, zwangerschap verloopt voorspoedig, op mijn lage bloeddruk na, dat beperkt me wel behoorlijk in alles, ik ben behoorlijk duizelig bij lang staan, erg lastig want ik werk in een winkel waar ik de hele dag moet staan, ik herken het wel met mijn vorige zwangerschap, ach… beter te laag als te hoog.
Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie dames… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nana, Marij en Kee, wat heerlijk dat de zwangerschap zo voorspoedig verloopt… Blijf af en toe meeschrijven hoor, wij willen wel weten hoe het met jullie vergaat… :-
Komende week is het spannend voor Prinses en Debz. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie :- :-* (Hopenlijk komt er nu iets uit waar jullie iets aan hebben…)
Hoewel ik een slecht voorgevoel heb over deze maand zijn we alvast weer flink bezig gegaan. Eigenlijk richt ik mij al een beetje op de volgende maand; 8 is het geluksgetal van mijn hubbie… hopenlijk geldt dat ook hiervoor…
Hoi dames,
Nou het lijstje geeft nu toch wel duidelijk aan meerdere zwangeren :lol: Hopelijk mogen de andere incl mijzelf ook snel aanschuiven op het lijstje…
fijn weekend alvast meiden…
knuffel voor iedereen…
liefs,
Het zou fijn zijn als de laatste dames ook snel mogen verhuizen… Jij ook alvast een prettig weekeinde alvast en mocht ik je niet meer ‘spreken’ dan bij deze alvast veel sterkte/succes :eh: a.s. maandag…!! :thumbup:
:-* :-* :-*
prinses: hopelijk kunnen ze je eindelijk verder helpen maandag Yvonne
yvonne: als je niet probeert kan er ook geen kindje komen, maar is het niet deze maand dan is het de volgende
ik ben uitgerekend 17 oktober
voel me vooral moe
Kee : jij gaat ookal snel
Sorry dat ik nu pas reageer ik val hier even weer in.
Verder hier druk gehad met me werk. Had een stagiaire om te begeleiden .
Verder gister me zoontje weer bij opa en oma op gehaald. Heeft een nachtje bij me ouders geslapen.
Verder hier nog niet ongi, moet wel 1 van deze dagen, meen morgen. Wel al een week een wat raar gevoel in me lies en buik. Ik verwacht niks, puur omdat de kans zo klein is…En omdat ik een wat raar gevoel in me buik heb, beetje menstruatie gevoel…
Vandaag eens even kijken wat de dag brengt me vriend ligt nog op bed, Mama’s zijn vaak de klos als de kleine wakker is
Het word hier steeds rustiger… jammer.
Hier nog steeds niet ongi. vannacht dacht ik wel even dat het eraan kwam maar nog niks.Alleen nog een heel licht gevoel in lies. Maar dat heb ik wel vaker als ik ongi word.
Ben nog steeds duimen aan het draaien voor de laatste meiden hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:
Oh ik heb me al zo lang niet laten zien hier :oops:
Bij mij gaat gelukkig alles goed, ergste vermoeidheid is over nu, misselijkheid en spugen (de meeste dagen) gelukkig ook.
Wave, gefeliciteerd :inlove: hoe voel je je?
Prinses, succes in het zh vandaag! Hoop dat je er wat aan hebt, dat ze verder gaan kijken , je doorsturen. Wat dan ook!
Debz, ookal is de kans misschien klein, mn duimen draaien hoor. Je hoort 't wel es, juist als je denkt dat het niet zo is/kan… :thumbup: :thumbdown:
Ik lees echt wel mee hoor! Kom gewoon weinig toe aan echt reageren, lukt me ook niet echt bij mn maandmama’s topic.
Mn duimen draaien dat iedereen snel zich mag voegen onder de zwangeren!!
:-*
Prinses, veel succes vandaag…!!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je… :-*
succes prinses!! Ik hoop zo dat ze even een echo maken en dan miss wel wat vinden!
Pfff ik ben zenuwachtig, nog geen drupje bloed… Morgen dan toch maar testen???
Hoi Dames,
Even een update…
Eindelijk een echo gemaakt en bloed afgenomen…
begin mei alleen pas de uitslag…
Ze zagen wel eitjes en geen rare kiestes of wat dan ook voor iets raars…
Ze kon zien dat me menstruatie er nog niet aan zat te komen dus heb medicijnen mee gekregen op dit op te wekken.
Hopelijk is dit een duwtje in de rug zodat het daarna gewoon normaal gaat lopen…
Gelukkig zijn het medicijnen op natuurlijke wijze want stel dat ik de afgelopen dagen bevrucht ben kan dat geen kwaad voor een eventuele zwangerschap!!!
Hopelijk gaat het balletje dan eindelijk ook voor mij rollen…
Na bloeduitslag gaan we kijken hoe en wat nu verder…
Bedankt meid, jullie zijn top!!
liefs,
Och Prinses, moet je nu toch weer zo lang wachten… :hug:
Gelukkig heb je nu iets meegekregen waar je wat mee kunt. Ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en
Debz, ook voor jou…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Prinses wat super dat ze eindelijk wat doen. Kon ze niet zien of je pco hebt? want dan zijn je cyclussen erg lang , omdat je eitjes niet rijp worden,
Ik ga morgen testen meiden, vind het zo eng, ben zo bang dat het weer negatief is. Maar er is gewoon nog geen drup te vinden…
:eh: …:? … :think:
Prinses, idd balen dat je nu weer lang moet wachten op de uitslag!!
Wat fijn dat je nu iets gekregen hebt wat zou kunnen helpen, maar een eventuele bevruchting niet afbreekt.
Debz, weer zo spannend!!!
Ik zit nu op eigen bank in onze tijdelijke woning.
Pfff wat ben ik moe!!
Nog lang niet alles uitgepakt, maar dat komt morgen wel verder.
Kleren voor morgen liggen klaar, moet gewoon werken (kwartier eerder weg) en daarna kan ik weer verder ‘ontzooien’!!!
Geen idee eigenlijk of ze hier op de boerderij koeien hebben… hoor het vanzelf wel morgenochtend… :?
Hoi Dames,
@Debz25 en en en???
@Wave lekker optijd naar bed gaan he en goed voor jezelf blijven zorgen!
dat uitpakken kan beetje bij beetje toch?
Geen PCO gaf ze aan… de echo liet zien dat er eitjes te zien waren. Me rechter eierstok was wel wat groter dan de linker. Verder zag alles er goed aan zover ze kon zien. Het is wachten op bloedonderzoek…
Daar kijken ze dus ook naar hersenactiviteit knap zeg via bloedonderzoek…
Eindelijk eindelijk eindelijk wat actie…
liefs,