ach snips, wat onzettend jammer… :hug: :hug:
snips: :hug: even gemist dat jij ook op het wachtbankje zat :oops:
volgende keer beter maar weer!
Hoi Dames,
Goed weekend gehad allemaal?
Nou hier is het gister eindelijk doorgebroken en hoe haha dat is weer even wennen na al die maanden!! Nu maar afwachten of deze boost heeft geholpen…
liefs,
JOEPIE…!!! Prinses, dat is hartstikke goed nieuws!!! Eindelijk weer opgelucht ademhalen… :dance: :dance: :dance:
Nu maar hopen dat het de volgende maand of de maand erna uitblijft vanwege…
Nou dat zou helemaal geweldig zijn he
maar ja goed weet nu niet wat de beste dagen zijn om te klussen…
geen idee of me cyclus nu normaal gaat doen dus ja wat raden jullie me aan?
liefs,
Tja… geen idee Prinses… :think: Wellicht ovutesten gebruiken voor deze maand?
:dance: dat is goed nieuws prinses!! ik zou wat combineren, temperaturen, baarmoederslijmvlies, ovulatietesten,… en als het deze cyclus niet werkt hopen op een duidelijkere cyclus volgende keer
oh en natuurlijk ook veel klussen
suc6! ik :thumbup:
:hug: Snips, balen!!!
:dance: Prinses, wat fijn dat er weer ‘beweging’ in zit.
En op je vraag wanneer er geklust moet worden; ik zou zeggen: zo veel mogelijk!!
Nee, serieus, dat is nu inderdaad misschien lastig te bepalen…
De tips van Kee toepassen denk ik.
Fijn meid, dat je weer ‘verder’ bent!! :dance:
Debz, Propje, hoe is met jullie?
hoi prinses wat fijn dat je weer een cyclus hebt.
hopen voor jullie dat dit geluk ook lijd tot een zwangerschap. ik zal voor jullie duimen
yvonne ik had je al een e-mail gestuurt met de gegevens misschien iets mis gegaan??
verder een spannende week. ik kan niet echt zeggen dat ik me anders voel. wel meer afscheiding en wat me erg opvalt sinds ik ben gestopt met de pil ben ik in de dagen voor mn ongesteldheid altijd ff sjaggie maar dat heb ik nu helemaal niet. of het mooie weer doet z
n werk of misschien toch een positieve verandering.
van de week wel even een moeilijk moment gehad. had een jurkje aan die ik speciaal apart had gehouden voor als ik zwanger zou zijn. kon ik lekker met mn buik pronken in m
n mooie jurk.
dat was toch wel even moeilijk, en was ff verdrietig erover.
ook is echt iedereen om me heen zwanger dat is ook wel erg lastig hoor. dus eigelijk hoop ik nu van harte dat ik donderdag mijn man met zijn verjaardag een super mooi kado kan gaan geven, want donderdag morgen ga ik testen. als ik natuurlijk nog niet ongestelt ben.
wel bizar dat de 28 dagen precies is op de verjaardag van m`n overleden moeder. zou het dan toch misschien nu raak zijn dat zou wel heel bijzonder zijn.
Hmmmm… :think: hele dag al misselijk en last van m’n buik… Ik hoop dat het een goed voorteken is… Of… heerst er een virus?? :shifty:
ik duim voor je yvonne!!
Oh spannend ik ga ook voor je duimen Yvonne hoop het zo voor je…
wanneer kan je testen??
spannend yvonne!!! Hopen dat het raak is!
Prinses nog volop aan het vloeien? Moet je nog weer terug komen om alles verder te bespreken?
Verder ben ik het vergeten sorry :doh:
Ben moe en waarvan geen idee… Als het goed is heb ik binnen nu en 3 dagen me eisprong maar weet het dus niet zeker omdat ik de clomid niet met regelmaat heb gebruikt.
Debz, Prinses, hoe is het nu met jullie? :hug:
Beste septemberzwangeren, hoe gaat het met jullie? Ik ben wel benieuwd hoe 't met jullie gaat…!
@ yvonne spannend hoor hoop echt dat je zwanger bent.
hier jammer genoeg geen goed nieuws, op 1 of andere manier wist ik het wel van te voren dat het niet raak was. maar toch is het teleurstellend dat we nu niet zwanger zijn.
op 1 of andere manier heb ik nu wel veel hoop dat het de aankomende keer wel gaat lukken. dit om 2 redenen.
de eerste zwangerschap die jammer genoeg eindigde in een miskraam zou nu bijna 20 weken zijn dat was bij poging 3 raak, 3 keer is scheepsrecht !
nu gaan we voor de 3de poging naar de miskraam dus wie weet.
ook zie ik het wel gebeuren dat ik nu zwanger raak en dan ben ik ongeveer eind januarie/begin februarie uitgerekend. mijn moeder is overleden op 22 januarie dus zie het zo gebeuren dat ik die datum moet bevallen. hopelijk komt er genoeg hulp van boven en is het de volgende keer raak.
echt het wachten is zo fustrerend, iedereen om mee heen word maar zwanger. allemaal nog maar heel pril of bijna net zo ver als ik zou zijn geweest :wall:
dus nu maar veel kaarsjes branden en hopen dat het volgende keer raak is
Propje, dat is erg vervelend. Jammer dat je ongi bent geworden. :hug: Ik hoop voor je dat het de volgende keer raak is…
Zelf ben ik bang dat het ook over een paar dagen gaat doorbreken; sinds gister verlies ik heel iets oud bloed…, dat meestal een voorteken is voor m’n ongesteldheid…
hoi yvonne dat is wel balen.
kan het geen innestelingsbloeding zijn??
zelf voelde ik het helemaal niet aan komen. het enige waaraan ik het merkte is dat ik niks voelde. voelde me kip lekker en de vorige keer had ik wel een sterk voorgevoel. wie weet is het voor ons beide volgende keer raak. daar heffen we dan maar ons glas op
Hoi Propje, ik ben bang van niet… Ik zou ongeveer over twee à drie dagen weer ongesteld moeten worden, dus dat geloof ik niet. Hoewel ik vorige week ook een dag of twee ietsjes bruine kleur had bij het afvegen (sorry voor de vieze details…)??
Hey dames,
Propje, het zit dus nog niet mee? Wat balen zeg!!
Yvonne, heb niet veel verstand van innestelingsbloedingen, maar ik verloor 3 dagen voor de NOD wat ‘vers’, rood, bloed. En ongesteld ben ik niet geworden dus denk ik dat dat bij mij de innestelingsbloeding was.
Maar ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat het toch raak is!!!
Debz en Prinses, hoe is’t nu?
En Snips, nog even geduld voor de volgende klusronde begint?
Geniet van het mooie weer!!