sorry meiden hier druk, ben aan het werk morgen ook nog en pasen ben ik vrij :dance:
Kom dan wel even weer reageren, ben nu een avond alleen me vriend en de kleine man zijn na zijn ouders ,me vriend heeft morgen ene viswedstrijd ik zou ook mee gaan maar kan dus niet vanwege me werk me schoonmoeder gaat op Jesse passen.
Helaas, hier sinds een paar dagen oud bloed zichtbaar, dus dat staat voor mij gelijk aan ongesteld geworden… Jammer. Nu maar wachten wanneer het echt doorbreekt.
@yvonne balen is dat he.
hier vandaag echt een rot dag gehad.
iedereen met babys en ik niet met dikke buik :(<br /> zou nu 20 weken zijn geweest. en ja hoor voor de gezelligheid gaat het alleen nog maar over flesjes, poepluiers en slaapt die van jou al door.<br /> gatver echt zo vervelend is dat. je kon niet eens meer een normaal gesprek voeren en er over mee praten kan wel maar niet over je eigen kindje dus dat is ook niet echt leuk.<br /> <br /> we hopen echt dat we de volgende keer zwanger zijn. en dat het dan natuurlijk dan wel blijft zitten.<br /> <br /> do 4 mei verwachte eisprong rond die tijd voel ik hem toch wel aankomen. m
n hormonen gieren dan door m`n lijf en wil alleen maar klussen nou dames duimen jullie
met me mee.
en yvonne we gaan er op drinken hoor samen de volgende keer raak
propje en yvonne :hug: :hug:
Hoi Propje, enorm balen is het zeker. Ik ben de laatste in de rij in mijn omgeving om zwanger te worden; laatste van de familie, collega’s, vriendenkring en zelfs in de straat…! Grrr…
Ik hoop ten zeerste voor je dat het de volgende keer raak mag zijn…!! Wanneer is jouw volgende NOD ongeveer? Voor mij derde week mei zoals het er nu naar uit ziet…
Snips en Wave, dank voor jullie steun! Hoe gaat het intussen met jullie?
Yvonne is het nu toch verder doorgezet?
Propje: Ja dan is het zeker even slikken als je nu 20 weken zwanger was geweest.
Prinses: Hoe is het met jou?
Zoals jullie wel weten ben ik 2 vruchtjes verloren en zou in sept uitgerekend zijn dan. Ik moet heel eerlijk melden dat ik niet zou weten hoever ik nu heen zou zijn :think: Denk ook omdat ik J nu heb.
Verder heb ik 2 week terug Sensi Therapie gehad en die vrouw ziet ook dingen ( je moet erin geloven en dat doen wij wel ) Die zei dat J een geest op zijn kamer had me vriend zijn opa, en dat ik al heel wat miskramen heb gehad. Ik vond het al gek dat ik vanaf sept aldoor al later ongi werd en elke keer een vliesje erbij had zitten. Ze zei dat het dan een ziel is die even terug moet komen en dan alles kan loslaten. ze kiezen zelf de ouders uit, mensen die het aankunnen. En moet zeggen tuurlijk baal ik als ik wat verlies maar ik heb J. Maar ik kan het ind wel aan.
Verder gaat het goed hier, J kruipt nog lekker rond, lopen is veelste eng :lol: :lol: Me vriend is weer helemaal van het Vissen is vanmorgen ook rond 8 uur weggegaan en we gaan straks even kijken.
Verder hier vannacht veel de brandweer gehoord, het komt vast wel op het nieuws dat er hier een grote brand is, heel wat heide is uitgebrand en het ligt tegen Assen aan… Het is nu nog steeds niet uitgebrand…
@yvonne mijn verwachte NOD is rond 19 mei.
dus dat betekent volgend weekend klussen, vind mijn man vast niet erg
maar ja hoop voor ons dat het echt raak is. ben van de vrouwen in het gezin wel de laatste in de rij, merk dat dat niet zo heel leuk is.
maar denk maar zo de laatste zijn is ook wel leuk want je hoeft je zwangerschap met niemand te delen. alle aandacht gaat dan naar jou uit :hug:
@debbie het is zeker even slikken, zag me al helemaal lopen met m`n dikke buik. had een bikini gekocht van playboy. geweldig toch een hoog zwangere vrouw met een playboy bikini met sexy erop.
mr ja ik zal nu ook al blij zijn als ik nu zwanger zou worden. ben rond de zelfde tijd jarig als de kleine geboren word dus dat zou een prachtig verjaardagskado zijn :inlove:
verder hier niet veel te melden, krijg nu toch wel het idee dat mijn cyclus niet regelmatig is. normaal ben ik maar 2 dagen ongesteld. nu al 3 dagen hopelijk was het gister de laatste dag. mmoet wel ff oefenen voor het weekend:P
Hoi lieve meiden,
Ben tm gisteren hevig aan het bloeden geweest haha was weer even wennen na al die maanden echt niet normaal meer… nog een weekje wachten en dan de uitslag ben zo benieuwd!!! Hoop zo dat deze Boost gewerkt heeft en dat het bij ons nu ook gewoon eens gaat lukken…
@Yvonne heeft het al doorgezet?
@Propje tjeeehhh das indd even kl.te hoop voor jullie en natuurlijk voor iedereen dat we in de zomer allemaal zwanger zijn…
Doen jullie allemaal mee met :thumbup: en we gaan ervoor dames…
Hoe gaat het met de zwangeren onder ons??
liefs,
Hoi dames, inderdaad heb ik sinds vandaag last van echt bloed. Het is dus nu uiteindelijk doorgezet. Ik moet zeggen dat ik het allemaal verwarrend vind hoor… Moet ik nu uitgaan van het dikke bruinverlies of de uiteindelijke bloeding ergens in de dagen erna? Ik ben beide momenten maar gaan noteren, want ik weet nu al helemaal niet meer hoe ik mijn cyclus moet noteren/berekenen… :? :?
Ik denk dat ik dus deze maand maar extra hard bezig ga met de ovutesten die ik heb liggen… en een beetje hopen dat de 8 van mijn hubbie ook mijn geluksgetal gaat worden…
@Prinses, wat raar om zo weer te ervaren dat je zo kunt bloeden he? Als je het al zo lang niet meer bent geweest kan ik mij voorstellen dat het nu weer even raar moet zijn… Ik hoop dat dit het zetje is geweest in de goede richting en dat je een positieve uitslag op je onderzoek hebt…!!
@Debz, pas maar op: straks kijk je even niet en J loopt je zo voorbij :lol: :lol: Een vriendin van mij had iets soortgelijks… Zoon wilde niet lopen, want kruipen was wel zo veilig… Ze kijkt één keer de andere kant op en zag haar zoon niet meer, die was aan de wandel geslagen… :mrgreen: :mrgreen: Het gaat ook zo hard he?
@Propje, je mag dus al gaan klussen? Hmmm, ik vind het nu lastig te peilen, maar neem de periode nu zo ruim mogelijk…, dus gok ergens tussen 29 april en 15 mei bezig te moeten zijn… :roll: Heel veel plezier komende tijd…!!
@Zwangeren, hoe gaat het met jullie??
hier ook weer in de klusweek.
nu maar ff iedere dag.
dan hebben we de meeste kansen.
@ Yvonne Ga extra hard duimen voor je dat indd 8 ook jouw geluksgetal mag worden!! Ik gun het jullie zo…
@ Snips succes met jullie klusweek niet geheel onprettig natuurlijk hi hi
Hopelijk is het dan ook raak voor jullie…
Hoe moet ik mijn cyclus nu berekenen? Gewoon laatste dag van ontrekkingsbloeding? Of telt dat dan niet? Dit omdat het deze keer is opgewekt?
liefs,
Wat een weertje nog vandaag geniet er allemaal nog even van.
Ik ben heerlijk vrij zo even de paastak weghalen…
Snips, succes met klussen!!! :lol:
Wij zijn de laatste ronde van het ‘om-de-dag’ schema afgeweken en hadden zoiets van: waarom een dag voorbij laten gaan. Het heeft gewerkt!
Gek he, Prinses, dat ongesteld zijn weer vreemd voor je was?
Laten we hopen dat het de laatste keer was en dat je over vier weken positief test!!!
Ik heb geen idee vanaf welke dag je nu moet tellen.
Euh… niet geschoten is altijd mis???
Debz, ik denk dat het een goed teken is dat je niet meer bijhoudt hoe ver je ‘anders’ geweest was. Je staat echt open voor de volgende ronde.
Denk inderdaad dat het makkelijker is als je al een klein mannetje hebt rondlopen.
Propje en Yvonnne, natuurlijk is het niet leuk om de laatste te zijn!! :hug:
Misschien hebben jullie nu wel een ‘marktplaats’ om je heen verzameld van spullen die niet meer nodig zijn bij een ander, maar waar jullie nog wel veel plezier en gemak van kunnen hebben.
Ik heb al een paar dagen geen :sick: gevoel meer gehad. Helaas kwam daar vanochtend weer verandering in. Nou ja, je hoort mij niet.
Morgen intakte bij de VK.
Jammer dat ze dan niet meteen ee echo maken, weekje later.
Meiden, ik strooi nog maar weer ff wat geluk, misschien helpt het!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Wave, veel plezier bij de intake morgen…
ik heb een aankomend ei gespot.
ik dacht doe vandaag ff een ovutest…
we gaan zien wat het word!!
had je een positieve test?
Ik voelde het in het begin met Clomid altijd nu jammer genoeg niet meer…
ja de ovutest was vet positief
ik voel het nooit
Hoi Dames,
Heb maar weer een cyclus teller aangemaakt…
Datum eerste dag van menstruatie en dan maar 30 dgn aangevinkt miss helpt dat onbewust hihi we gaan er gewoon voor heb anders ook geen idee zal het maandag direct even vragen.
Spannend Snips
Veel plezier Wave morgen bij intake
Yvonne geef de moed niet op he wij komen ook aan de beurt
liefs,
Spannend snips. Ik heb nog nooit met die testen gevoeld, Ik had eerst altijd last van me lies
Verder miss een domme vraag maar sinds ik clomid gebruik heb ik last van me tepels na een eisprong nu ook nog…Ik heb al een keer me bloed laten prikken en me progesteron was heel hoog, heeft iemand een idee of dat het kan zijn?
Verder heb ik over een week ong me nod weer,maar verwacht er weinig van. We hebben wel geknuffeld maar ik moet eerlijk zeggen dat we het niet meer gericht doen, vernam dat we dan beide wat humeurig waren, rond me eisprong als het per direct moest…
hallo dames,
ik :thumbup: zeker voor jullie allemaal!!! Propje, debz, Yvonne, snips en prinses veel geluk deze maand.
prinses: je telt best vanaf de eerste dag van de ontrekkingsbloeding… Het lijkt me ook verstandig om een niet te korte cyclus aan te houden… Ik was na de ronde nadat ik duphaston had genomen zwanger maar mijn cyclus had na de berekening wel 37 dagen geduurd. Ik weet zelf dat ik toen helemaal geen goed gevoel had. Ik moest op controle na 6 weken ongeveer en ik was niet ongi geworden. Ik dacht echt dat het helemaal mis zat. Ik weet dat ik gewoon dacht die morgen toen ik naar de gyn moest: ik doe nu een test dan kan ik al zeggen dat ik zeker niet zwanger ben. Ik bleek zwanger te zijn :lol: Ik moet zeggen dat ik toen op wolkjes naar de gyn ben gegaan (en gelijk mijn eerste echo…)
Met ons gaat alles goed, ik ben alleen vreselijk moe en heb vaak hoofdpijn. De drukte op het werk blijft maar aanhouden en het wordt echt een beetje te veel van het goede…