Hoi Prinses, ik zie dat je a.s. maandag uitslag krijgt van het onderzoek. Verwacht je er nog iets van? Ben je zenuachtig of ga je het met vertrouwen tegemoet? Sterkte alvast in ieder geval…!
Kee, wat jammer dat je zo’n last hebt van hoofdpijn…
Weer even een berichtje van mij.
Deze week weer een echo gehad bij de vlk. Voorlopig de laatste daar, omdat beeb te groot wordt voor het scherm. :inlove: is toch steeds fantastisch om het beebje te zien! Volgende week de 20 wk echo. Ben wel een beetje zenuwachtig, maar niet zo heel erg. Beebje trapt al vrij veel, dus heb wel het idee dat ie gezond is!
Ga je ook testen voor je volgende afspraak bij de Gyn prinses? Zou grappig zijn als je dan net als Kee ook zwanger bent!
Doet J het lekker rustig aan met lopen debz? Doet ie nog z’n hele leven, dus komt vast goed. Geen idee waar het hebben van gevoelige tepels op wijst, maar ik heb t nu ook en bij mij wordt er in deze periode extra veel progesteron aangemaakt, voor het weker maken van je gewrichten geloof ik.
Hoe was het bij de intake wave en de echo? Bijzonder om te zien he?
Hoop dat het met deze ronde met ovutesten lukt yvonne! Hou de moed erin he? Kan me voorstellen dat het moeilijk is om de laatste te zijn in je omgeving.
Tot snel weer!
blijft wel moeilijk om de berichten te lezen maar ben toch blij voor iedereen die wel zwanger is.
we zouden nu aan de babykamer zijn begonnen, uiteindelijk maar goed dat het niet zo is want we kunnen rond september/oktober verhuizen naar een leuker en mooier huis in het mooie nijmegen
gisteren was het d-day zat op de rommelmarkt en voelde de langverwachte pijnlijke steek in mn buik : mijn eisprong.<br /> we waren erg moe want we waren al om 3 uur snachts op gestaan maar toch ff geklust en we hebben er een goed gevoel bij dus wie weet :)<br /> <br /> @yvonne voor jou ook spannende dagen, dan maar elke dag of om de 2 dagen klussen ;) vind je vast niet erg. echt ik hoop zo dat we samen goed nieuws kunnen brengen volgende maand. voor me zelf hoop ik wel dat het deze keer wel blijft zitten, maar dat blijft natuurlijk altijd spannend.<br /> <br /> @ prinses sterkte aankomende maandag houd ons op de hoogte :pray:<br /> <br /> @kee van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van<br /> <br /> @ debz ik heb sinds ik gestopt met met de pil ook veel meer last van m
n borsten. dacht zelf zwanger te zijn maar dat was het niet. ik merk dat de pijn na de menstruatie wat afneemt en na mn eisprong weer toe neemt.<br /> ik voelde dat ik zwanger was omdat ik veel last had van m
n melkklieren.
voor jou ook snel weer klussen? of heb je dat al gedaan?
@ snips ook succes met klussen
en voor iedereen die ik vergeten ben volgende maand hopelijk voor vele goed nieuws. zet hem op en veel suc6
Snips, nog volop aan het klussen?? Of even uitgeklust?
Sorry, beetje directe vraag.
Nog net niet zo direct als de reactie van een meisje uit mijn klas toen ik vertelde dat ik 9 weken zwanger ben. ‘dus je hebt 9 weken geleden geneukt?’
Dus… het blijven pubers…
We hadden wo de intake en een beetje zeuren heeft geholpen, er is ook een echo gemaakt.
Wat bijzonder zeg, om zo te zien wat er groeit!
2,36 cm van koppie tot kontje, armpjes, beentjes en hoofdje al goed te onderscheiden.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Wave, wat onzettend leuk dat je al een echo hebt mogen meemaken…!! Staat de volgende al gepland?
Prinses, laat je ons weten wat de uitslag is van het onderzoek?
Propje, ik hoop dat het nachtje klussen heeft geholpen…! :lol:
@wave hahahaha nee nu ff klaar met klussen.
een paar dagen rust is ook wel eens lekker… :lol:
leuk zeg toch een echo!!
@propje hoop dat het ei bevrucht is…
ik duim voor je
@marij 20 weken echo alweer.
wat gaat het snel.
wil je weten wat het wordt?
@ kee :hug:
@prinses spannend morgen de uitslag.
ik duim voor een goede uitslag!
hier alles rustig.
1e week vakantie zit erop voor de kids.
nu nog 1 week.
Hoi meiden
gaat alles goed bij iedereen?
Hier ene druk weekend gehad me ouders zijn geweest en ik moet zeggen dat ik dat heerlijk vind… Ze wonen hier een uur vandaan en we hebben een erg close band.En ookal ben ik 27 vind ik het toch altijd moeilijk als ze weer weg gaan.
Ik ga zo even liggen ben me een potje moe… Oja heb deze week me nod maar heb het gevoel niet zwanger te zijn. Als ik na de wc ga ruik ik op 1 of andere manier al me menstruatie. Herkenen jullie dit?
Ik heb trouwens het gevoel dat ik de laatste ben die hier zwanger is. Ik droom aldoor dat ik thuis ben en me vriend bij me is, Dat ik in 1 keer weeen krijg en er eerst een jongetje word geboren en dan een meisje!Maar dat de vk er nog niet is, omdat we geen tijd hadden om te bellen en dat me ouders er ook nog niet waren voor de kleine man. Zo raar maar droom het aldoor weer…
Even een keer ego hoor sorry :oops:
Debz, geen sorry voor ego bericht!! :naughty: Zulke dingen moet je gewoon kunnen delen…!! :-
Grappig dat je zulke dromen hebt… ik hoop maar dat het een goed voorteken is voor de volgende NOD… Wanneer is die ookalweer?? :think:
Prinses, sterkte/succes vandaag!! :-
Ik ben sinds afgelopen weekeinde alweer aan flink aan het oefenen geslagen. Nog niet echt nodig qua periode, maar wie weet heeft het wel effect…
Yvonne: Wanneer heb je je eisprong? Hier is het knuffelen al een week geleden we hebben het zo druk gehad, en me ouders waren hier het weekend.
Prinses: Krijg je vandaag uitslag?
Ik ben een week vrij van me werk heerlijk, ik ga even na de kleine boef, hij doet alles wat niet mag…
Hoi lieve meiden,
Uitslag is binnen en er kwam toch PCO uit…
Wij gaan komende 3 maanden even aankijken wat mijn menstruatie gaat doen komt het uit zichzelf of niet? Na deze 3 maanden mocht het niet lukken krijgen we hulp met hormonen pillen…Na deze 3 maanden afspraak maken voor uitleg en etc hopelijk heeft ontrekkingsbloeding mij gewoon geholpen en word ik gewoon zwanger zonder hormonen… en anders tja dan maar toch slikken want ja willen wel graag een kindje natuurlijk…
liefs,
En… Prinses, weet je al meer?
Had het net getypt, toen ik je verse berichtje zag.
PCO zegt me niks, zal het zo ff opzoeken.
Konden ze iets zeggen over de verwachtingen? Verwachten ze dat je menstruatie de komende 3 maand vanzelf weer komt?
Ik hoop echt voor je dat deze onttrekkingsbloeding de boel weer op gang heeft gebracht!!!
Ik gun het je zo!!! (en alle anderen ook!)
Snips, ik snap helemaal wat je bedoelt als je het even hebt gehad met klussen!!
Op een gegeven moment wordt het een beetje ‘verplicht’ , al wil je het zelf, omdat je dat ene doel voor ogen hebt.
Wij waren er een beetje klaar mee, fijn dat het nu ff niet hoeft. De laatste ‘klus’ is al weer 7 weken geleden, heb het nog niet gemist!
Moet er ook ff niet aan denken, mijn borsten doen zo al zeer genoeg.
Debz, fijn dat je zo van het weekend hebt genoten!! Maakt toch niets uit dat afscheid nemen nog moeilijk blijft?
Wij zijn nu een weekje in het huis van mijn ouders om op hun hondjes te passen. Aan de ene kant heel vertrouwd, aan de andere kant onwennig.
We slapen in hun bed en dan denk ik er maar niet aan wat zij daar gedaan hebben behalve slapen!!
Yvonne, een ‘lucky shot’ kan ook raak zijn!!
Ik blijf het heel vreemd vinden; tieners die na 1x ‘per ongeluk’ zwanger zijn tegenover meiden die er serieus voor gaan en maar geduld moeten hebben. Hopelijk wordt jouw geduld ook snel beloond!!!
Propje, nog ff afwachten dus???
Inderdaad, Marije, wat gaat het snel bij jou!!
Spannend hoor, de 20-weken echo.
Fijn dat je kindje zo beweeglijk is, moet wel een goed teken zijn!
Kee, doe kalm an!!
tjee, wat is dit een lang verhaal geworden, je zou bijna denken dat ik vakantie heb!! (lekker he, Debz??)
Ga vanmiddag ff naar mijn oma, woont hier een uurtje vandaan. Zal ik haar ff voorstellen aan haar 1e achterkleinklind.
Meiden, houd moed!!! :-* :-* :-*
Wow!!! M’n 100-ste berichtje!
Haha.
Ik het ga dit jubileum maar eens vieren met extra veel hagelslag op brood. :dance:
PCO geeft dus aan dat je teveel mannelijke hormonen hebt en dus geen geregelde eisprong… ze hopen indd dat die boost gewerkt heeft dus even afwachten…
Weer even met z’n allen :thumbup: voor iedereen :**:
We gaan er weer voor dames…
liefs,
Gadverdarrie Prinses, wat vervelend zo’n uitslag…Ik hoop echt dat je nu op de natuurlijke manier ongesteld wordt en blijft worden (of niet!).
Aan de andere kant… wellicht toch wel fijn dat er een diagnose is gesteld en heb je nu tenmiste wel duidelijkheid… Ik blijf voor je duimen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Debz, ik heb geen idee… Volgens de calculatie zou het ongeveer begin volgende week moeten zijn…
Princes welkom bij de club. Al heb je het liever natuurlijk niet. Mag ik vragen of je overgewicht hebt?
Ik heb het na me bevalling gekregen.
Pco houd in dat je eitjes niet rijp worden en je dus geen eisprong krijgt. Ik gebruik clomid en daardoor krijg ik heel netjes een eisprong.
Wave: hahah ik snap wat je bedoeld En smaakte de hagelslag? Heerlijk he even lekker vrij zijn.
Hoi hoi,
Me gwicht is normaal dus geen overgewicht…
Ze gaf ook aan dat me schildklier te snel werkt…
liefs,
ok dan ligt het daar niet aan. Ik heb wel wat overgewicht, dus het kan zijn als ik afval dat het beter gaat. Het afvallen lukt alleen niet nu door de hormonen ik ben nu zelfs zwaarder als dat ik op het eind was van me zwangerschap.
Ik ben na me zwangerschap doordat me hormonen helemaal in de war waren flink gegroeid.
Hier nog geen bloed ontdekt, moet 1 van deze dagen komen…
@Debz25 wrote:
Hier nog geen bloed ontdekt, moet 1 van deze dagen komen…
Ik hoop dat het weg blijft…!!

Yvonne, wat je zegt!
Ik las Debz
‘Hier nog geen bloed ontdekt, moet 1 van deze dagen komen…’
en dacht: dat moet toch juist niet???
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
haha dat is zo… maar eigenlijk ga ik er elke keer vanuit dat ik ongi ga worden omdat de kans zo klein is, dus heb het gewoon verkeerd genoteerd.
Nog niet ongi trouwens, maar als ik het me goed herinner had ik morgen 2 week geleden ong me eisprong gevoeld…