Nou ja Debz, we hoeven het niet te weten… :liar:
:lol: Ik heb het idee dat ik wel ongi ga worden. Maar we zullen zien ik ik ga zowiezo nog niet testen, heb er al zoveel tegenaan gegooid, als ik ga testen pas zaterdag of na het weekend
Debz, Je hebt het idee, maar je bént het nog niet, toch?
SPANNEND!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Nee nog niet heb alleen wel me bekende eetbuien voor me ongi aan, Dus daarom denk ik dat ik ongi ga worden.
We hebben het er trouwens over gehad om dit jaar toch nog weg tegaan als ik nog wel een week bij me vakantie kan krijgen. Maar alleen als het goedkoop kan. Maar eens even kijken of er dan lastminutereis is.
prinses: :hug: da’s niet zo leuk, gelukkig staat de medische wetenschap al erg ver! ik :thumbup: voor jou
en voor de anderen ook natuurlijk…
hier gaat alle z’n gewone drukke gangetje :x
vrijdag opnieuw echo, weten we wat het wordt…
groetjes
Och Kee, wat spannend!! :dance:
Kee spannend joh, zien ze het dan al?Wat hebben jullie al? Een jongen en meisje toch?
Hier net bij het na de toilet gaan bruin bij het afvegen dus het komt er weer aan.Zoals ik al zei had ik het ook echt al verwacht.
Dus weer op na een volgende ronde, ik moet zeggen dat ik ook wat rustiger ben nu ik weet dat we iui krijgen als het niet lukt voor de zomer, we twijfelen alleen nog of we het in aug of sept laten doen…
Debz, wat jammer…
Debz
op naar de volgende ronde begrijp goed dat je je wat rustiger voel nu jullie weten IUI te krijgen… komt goed lieve meid…
Net weer een telefoontje… vriendin is ook zwanger!!!
Pffffffff zo af en toe kan ik het ff niet aan hoor pfffff
Prinses, helaas weet ik precies hoe je je voelt… :hug: :hug:
Kee, alvast heel veel plezier morgen…!! :dance: :dance: Laat je ons ook weten wat het wordt??
:hug: :hug: voor Prinses en Debz :hug: :hug:
Prinses, weten je vriendinnen dat jullie ‘bezig’ zijn?
Spannend Kee!!
Wij roepen heel hard dat we 't niet willen weten. Gelukkig ben ik helemaaaaal niet nieuwsgierig :liar:
Op zich ook wel handig al je wel weet wat het wordt, kun je meteen meer kleertjes inslaan (mijn allergie voor roze wordt gelukkig al wat minder…)
Prinses :hug: moeilijk he als je vriendinnen bellen. IOk moet zeggen dat wij de eerste waren, ik merk wel dat we eigenlijk met niemand meer contact hebben iedereen ziet het een beetje of we niks meer kunnen en dat is in de 1,5 jaar wel verwaterd.
Me schoonzus en broertje zijn ook bezig maar ze heeft aldoor doorde weeks de eisprong dus nog niet zwanger.
Als we de iui krijgen zijn we ook heel wat onderzoeken en 1,5 jaar verder…
Veel plezier Kee…
De ongi zet nu goed door, bah, vind het altijd zo vies en vooral als het warm is…
@Debz25 wrote:
De ongi zet nu goed door, bah, vind het altijd zo vies en vooral als het warm is…
Hahahaha… dat had ik ook weleens toen ik nog aan de pil was… Erg herkenbaar. Bah! :lol: :lol:
Wave, wel vertellen hoe het was he?!!
Prinses, :hug: :hug:
Ik heb vanochtend een test gedaan en daaruit blijkt dat ik nu stevig aan de bak moet…! Afgelopen dagen is het er helaas niet van gekomen

Succes Yvonne!!!
:dance:
zo, echo gehad alles was prima in orde met ons kindje. We weten nu wat het wordt en we zijn er blij mee :lol: . Voorlopig wil ik het nog even geheim houden, maar weet niet hoe lang ik het ga volhouden… we zien wel
prinses: :hug: kom op meid, er is nog heel veel mogelijk! niet opgeven…
yvonne: ga er voor!
debz: :hug:
@Kee wrote:
zo, echo gehadalles was prima in orde met ons kindje. We weten nu wat het wordt en we zijn er blij mee :lol: . Voorlopig wil ik het nog even geheim houden, maar weet niet hoe lang ik het ga volhouden… we zien wel
prinses: :hug: kom op meid, er is nog heel veel mogelijk! niet opgeven…
yvonne: ga er voor!
debz: :hug:
Ik ben niet nieuwsgierig hoor :oops: :liar: Jullie hebben toch een jongen en een meid? Wel knap dat ze het nu kunnen zien.
Ik ben x factor aan het kijken, moet zeggen dat er dit keer hele goede zangers bij zitten.
Onze kleine man was vanavond voor het slapen gaan aan het kletsen en in 1 keer moest die huilen en wees ergens naar :think: Ik mocht niet weg dan raakte die overstuur op den duur is me vriend bij hem gaan zitten.
Zoals ik al eerder zei is hij een eigentijskind ofzo houd in dat hij dingen ziet, die wij niet zien. Je moet er in geloven, dat deden we al maar sinds onze mannetje er is nog meer, hij wijst zo vaak na iets. Gister ook zo geks iets, bij me ouders werd die lachend wakker dus ik kom bij in de kamer en kleed hem aan in 1 keer kijkt die verschrikt op en begint te huilen en grijpt mij stevig vast en nee nee nee… Pas toen ik beneden met hem was was het klaar… :roll:
hoi debz balen zeg, nooit leuk als je toch weer ongesteld word.
hier de afgelopen week elke 2 dagen geklust.
we willen deze kans niet missen.
ik heb er toch erg veel vertrouwen en m`n gevoel zegt echt dat ik nu toch echt weer zwanger ben.
jammer genoeg laat je gevoel je ook wel eens in de steek dus ik zou toch even af moeten wachten.
over anderhalve week maar testen dan
yvonne jij ook genoeg geklust deze week??
hoi dames!
@Debz :hug: hoop voor je dat er toch nog een spontane zwangerschap ontstaat.
Ik geloof ook in dat soort dingen.
Ik zie regelmatig mijn eigen opa bij mij in huis.
@prinses1985 :hug: is niet leuk als iedereen om je heen zwanger wordt.
Jou tijd komt echt. :-*
@Yvonne en al lekker aan de bak…
@Kee ben nieuwsgierig naar het geslacht
fijn dat de echo goed was.
@Propje ik met je mee.
Mijn bortsen worden wel gevoelig nu en ben moe :eh: :think:
nog een week afwachten,dat kan ik heel goed… :liar:
Debz: wij hebben 2 jongens, dus gaan we voor een jongenshuishouden of krijg ik toch nog versterking…
Zolang hij zich bij jullie maar veilig kan voelen, zal hij wel leren om hier mee om te kunnen
propje en snips: spannend! Hoop op positieve testen!