Ga heel erg mijn best doen om overal op te reageren…
Yvonne, wat #$% dat je weer ongi bent geworden!!!
Debz, super die 1e echo. nu volgen er vast meer goede! Krijg je nu vaker een echo omdat je een ‘geschiedenis’ hebt?
Lekker hoor, een weekje weg voor €1 (en nog een beetje)!! Wij probeerden het in de kerstvakantie via vakantieveiling een weekje naar egypte, maar we visten achter het net.
Hier alles goed, Vrijdag naar de VK geweest, ales goed. Volgende week 20wk echo.
Vrijdag sleutel van ons nieuwe huis gekregen en … we horen bij de lucky ones die onder het lagere tarief van overdrachtsbelasting vallen!!!
Op het moment dat we bij de notaris waren was er nog geen uitspraak, maar even later wel.
We krijgen een aardig zakje geld terug
De postcode loterij, maar dan anders hahaha!!!
In gedachten hebben we het al 10x uitgegeven aan klussen in en om het huis.
Inmiddels staat al onze zooi in het nieuwe huis (viel niet mee om toe te kijken, meestal ben ik one of the guys en sleep ik net zo hard mee) en het het meeste behang al van de muur.
En nu… lekker een dagje ADV, alle keukenkastjes maar eens gevuld en nu lekker in de tuin onder de parasol.
Ben helemaal gelukkig!!!
:hug: voor wie het kan gebruiken!!! :hug:
Hoi Wave, wat onzettend fijn dat je nu wat geld terug krijgt… Kun je weer mooi gebruiken voor de kinderkamer… Wanneer gaan jullie over?
Wat fijn ook dat de echo goed is gegaan… Volgende week meteen al een volgende?? :dance: :dance: Wanneer mag je weer??
Prinses, hou gaat het met je???
:-*
ik kom later weer kletsen.
heb het erg druk met van alles en nog wat.
mijn nod klopt niet op het lijstje.
dat moet 21 juli zijn
@Yvonne77 wrote:
Hoi Wave, wat onzettend fijn dat je nu wat geld terug krijgt… Kun je weer mooi gebruiken voor de kinderkamer…Wanneer gaan jullie over?
Wat fijn ook dat de echo goed is gegaan… Volgende week meteen al een volgende?? :dance: :dance: Wanneer mag je weer??
:-*
Yvonne, we zijn al over! :dance:
Ons bed staat nu op de zolderkamer, we 'kamperen ’ nu in eigen huis. Wel luxe kamperen want de badkamer en keuken zijn er gewoon.
Het meeste behang is al van de muur en de vloerbedekking uit de woonkamer. En verder op zolder en in de garage dozen,meubels en dozen.
Ik had geen echo hoor. Vrijdag was gewone controle bij de VK, bloeddruk meten, hartje luisteren en baarmoeder opmeten.
Volgende week woensdag de 20wk echo.
Hoi lieve meiden,
Hoe gaat het met jullie?
Hier wel aardig… hopende op een normale cyclus maar dat is natuurlijk de vraag…
Spannend Wave willen jullie weten wat jullie krijgen?
Yvonne deze is voor jou :hug:
liefs,
Wave, dat schiet al op met die 20 weken echo…!! :shock: Willen jullie weten of het een meisje of jongetje wordt?
Wel lekker dat jullie nu al in het huis zitten…Lekker met het huis bezig gaan wanneer jullie daar zin in hebben. Beschrijf het huis eens… Is het een mooi huis? Hebben jullie een tuin? :-*
Snips, ik heb het lijstje aangepast.
Prinses, fijn weer even wat van je te horen! Geen bijzonderheden zo te horen?
Wij gaan donderdag alvast een beetje kijken naar onze last minute voor Griekenland. Er is toch wel veel keuze hoor. Genoeg waar we heen kunnen…
ik volg ook nog hoor…
alleen even heel druk gehad deze laatste week voor mijn vakantie, maar het is nu dus zo ver!!! :dance: :dance: :dance: :dance: 3 weken vakantie :dance: :dance: :dance: Morgen echo en ons huis opkuisen, zaterdag spullen inpakken en zondag vertrekken!
Yvonne: lekker naar griekenland, erg mooi land waneer wil je vertrekken
prinses: ik duim met je mee, een lange cyclus is beter dan helemaal geen cyclus…
wqve: fijn in het nieuwe huis, wij doen al 4 jaar aan luxe kamperen in ons huis, maar we krijgen altijd wel meer luxe en da’s fijn…
propje: en?
Hoi Kee, wat leuk om weer eens wat van je te horen…! Waar gaan jullie naartoe op vakantie? En wat leuk alweer een echo!! :dance: :dance: Veel plezier vandaag!! Laat even weten hoe het geweest is…
Propje, hoe is het met jou? Weet je al meer??
we gaan naar frankrijk…
alles ok tijdens de echo. Extra lang gekeken want ons eigenwijsje wou niet stilliggen en weigerde ook de juist houding aan te nemen :inlove:
maar alles er op en er aan, klaar om op vakantie te gaan…
ja de vakantie voor 1 euro was uiteindelijk in totaal 32 euro.
maar jammer genoeg viel het wel een beetje tegen.
een beetje vies en ze gingen nu opeens van alles opknappen en er liep een drukke weg langs de camping. des on danks hebben we het super leuk gehad.
hier word het nu wel erg spannend.
ik voel me anders en m`n borsten zijn zo pijnlijk, morgen ga ik gewoon testen wil niet zo lang wachten.
wave gefeliciteerd met je nieuwe huisje
heb je alles al klaar.
yvonne wat %^$#%@& dat je ongesteld bent geworden, nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer. lijkt me wel erg fustrerend dat het zo lang duurt voor je :hug:
princes hoe is het verder met jou???
kee lekker hoor, aftellen voor je vakantie ik wil ook wel weer
hopelijk zit het weer ook nog lekker mee, hoe veel dagen ga je weg?
He meiden
Ik leef nog hoor :oops: ben de laatste tijd minder op het forum door omstandigheden.
Yvonne weer ongi bah…Je hebt wel een mooie cyclus toch?
Propje jammer dat het een beetje tegenviel mag ik vragen waar je bent geweest ik denk er namelijk ook overna om wat te boeken via daar…
Kee veel plezier he
Wave nog flink druk lees ik?? Red je nog alles voor de baby komt?
Hier nog wat misselijk en af en toe oud bloed :snooty:
Ik ben nog een beetje in shock 1 van mijn mede mama’s hier op het forum heeft haar man dood in bed aangetroffen van de week :shock:
hoi debz ik ben naar de hengelhoef in belgië geweest dat is een onderdeel van oostappengroep campings.
slechte service en na half 10 niets meer te beleven.
wc`s werden gewoon opgeknapt tijdens het seizoen.
douches waren kokend heet.
wc werden slecht schoon gemaakt. en midden in de nacht gingen een paar polen de wc schoonmaken werd je wakker van hun gepraat.
de toezichthouder veroorzaakte de meeste herrie.
poep in het zwembad, in de douche noem maar op.
slechte camping dus!!!
ik durf nog niet te gaan juichen maar zoals het er nu naar uit ziet is mijn voorgevoel toch goed geweest.
ik heb vanmorgen een test gedaan en ik zag toch echt 2 streepjes,
pfff zo maar even een clearbleu test halen!!
en maandag nog een keer testen
ja propje!!! Heb je een foto?? Gelijk morgen weer testen joh
nou voor de hele goede ogen dan. op de test zie je het ietsje beter maar krijg hem er niet goed op
maar als je heel goed kijkt zie je het wel
sorry het gaat niet lukken hij pakt de foto niet:(
en ga dinsdag pas testen dan ben ik echt overtijd kijken wat hij dan doet:)
nog 1 poging
als ik hel goed kijk zie ik ind een heeeeel licht streepje… Ik ben benieuwd, wanneer zou je uitgerekend zijn?
ja dat klopt het is ook een heeeeel licht streepje.
ik zou 20 maart uitgerekend zijn.
ga dinsdag opnieuw testen, en anders maandag.
maar morgen heeft weinig nut en ik kan gelukkig nu het gedult wel opbrengen:) ik hou jullie op de hoogte
Hey dames,
Was een beetje erg druk deze week…
Propje, spannend hoor!!! Zou leuk zijn als het raak is!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Wij hebben woe de 20wk echo, spannend! Ik wil wel weten wat het wordt , wel zo praktisch, maar vriendlief niet…
Hoe ons huis eruit ziet… oja, mijn toetsenbord doet raar, dus vraagtekens enzo zitten er ff niet in…
ruime 2onder1kap, met een stenen garage en daar tegenaan nog weer een houten en een ruime tuin op het zuid westen.
Aan de woonkamer zit een mooie erker waardoor de kamer lekker licht is.
Echt een vooruitgang vergeleken met het vorige huis!!! Dit is ons droom huis, hier gaan we niet meer weg!!!
De badkamer gaan we verbouwen en verder de vloeren en muren, dubbel glas en nu we toch zo´n leuke meevaller hebben gaan de lawaaiige, open en gevaarlijke, wenteltrappen er ook uit halen , dichte trappen voor in de plek.
De keuken is ook oud, maar kan nog wel ff mee. Daar wachten we nog mee want als we die gaan vervangen willen we ook een stukkie uitbouwen zodat het een woonkeuken wordt.
Behang is bijna overal van de muur, maar duurt nog wel ff voordat we klaar zijn!!!
Geniet van de voorpret voor wie een vakantie gaat boeken - heeft geboekt.
Fijne vakantie voor wie al gaat!!
Propje, succes met geduld hebben!!!