Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

ik ben benieuwd propje.

Ik merk dat er bij de maandmama’s waar ik schrijf nu ook minder word geschreven nu 1 van de mede mama’s haar man is overleden het heeft ons allemaal wat gedaan en je word toch even weer van je wolk afgeblazen…

Wij gaan vanmiddag even met ons mannetje wandelen in het bos.

Veel plezier iedereen

nou naar vanacht begin ik steeds zekerder van mijn zaak te worden.

ik heb zon last van mn buik precies zoals bij mn vorige zwangerschap.<br /> morgen ga ik opnieuw testen vind het echt spannend.<br /> ik hou jullie op de hoogte. :pray:<br /> <br /> wave klinkt allemaal erg mooi, stiekem wel een beetje jaloers ;)<br /> wij gaan binnenkort ook verhuizen lekker weg uit deze K#%&amp; buurt.<br /> hier wil ik mn kinderen echt niet op laten groeien.

debz kan me voorstellen dat je daar van schrikt ik schrok er ook van.

moet er niet aan denken jezus dan is je leven zo compleet en kan het in 1 dag verwoest worden. mijn moeder is ook plotseling overleden dat is echt verschrikkelijk. van de 1 op de andere dag krijgt je leven een hele andere wending.

propje ik zie geen streepje.

ik duim heel hard voor je :pray:

Propje, spannend hoor… Als ik héél goed kijk zie ik héél licht een streepje… :pray: :pray:

hoi snips dat kan kloppen

want je ziet ook echt bijna niets

het is meer een soort schaduw.

merk ook wel dat ik nu sneller moe ben 8) ach we zullen het morgen gaan zien :pray: ik heb m`n lieve moedertje al gevraagt of ze erover wilt waken.

Ow spannend Propje :pray:

Vandaag nog een testje wagen?

Debz ow wat verschrikkelijk zeg pff het zal je maar gebeuren bah bah

Weer een uitstrijkje gehad vandaag over 3 weken de uitslag hopelijk met een goede uitslag…

Verder voel ik me goed :smiley:

Hopelijk zijn wij (de niet zwangere) snel aan de beurt :pray:

:frowning: vanmorgen een test gedaan maar deze is echt hartstikke negatief.

ik gebruik die 2 voor 5 euro testen niet meer.

het is al de 2de keer dat ik een heel licht streepje heb en dat het uiteinlijk loos alarm is.

ik heb nu de 2 voor 10 euro, deze zijn veel duidelijker. en daarop stond dus geen streepje.

ik ga er maar van uit dat ik vandaag ongesteld moet worden, en aangezien alle kwaaltjes zou hij dan wel erg heftig worden :cry:

Propje :frowning: :frowning: :frowning: :hug: :hug: :hug:

Och Propje… :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: Wat jammer nou…!! :hug: :hug: :hug:

Prinses, volgens mij zijn wij (naast Propje) de laatsten die ook vulling in de buik mogen krijgen… :lol: :lol: Hopelijk zijn we nu ook snel aan de beurt… :pray: :pray:

Afgelopen weekeinde hebben we een trip geboekt naar Kreta. Volgende week maandag erheen, de woensdag erna weer terug… Precies in onze vruchtbare periode als ik het goed heb…

Zo das lekker zeg Yvonne even lekker weg en dan ook nog eens een juiste periode en je weet wat ze zeggen he…

Vaak op vakantie is het raak hihi ik hoop het voor jullie…

Besef inderdaad ook dat wij de laatste zijn :frowning: maar goed onze tijd komt ook hopelijk heel snel hihi mag nu wel he zitten al bijna aan een jaar pff

liefs,

propje :hug:

prinses en yvonne ik ben er ook nog.

hoop wel dat ik deze ronde zwanger wordt.

Sorry Snips hoop natuurlijk dat het bij jullie ook snel raak is :smiley:

ik snap er echt helemaal niets meer van :frowning:

normaal heb ik al de hele dag last als ik ongesteld moet worden.

kom ook altijd wat aan en dat zelfs nu niet.

pffff wat kan een dag wachten dan lang duren zeg :frowning:

:pray:

princes, snips en yvonne hoop ook echt dat we allemaal snel zwanger mogen zijn want er is niets fustrerender als zo lang moeten wachten :kaars:

@snips wrote:

propje :hug:

prinses en yvonne ik ben er ook nog.

hoop wel dat ik deze ronde zwanger wordt.

Hoi Snips, sorry, natuurlijk hopen we ook voor jou een spoedige zwangerschap… :pray: :pray: :pray:

Propje… het blijft spannend. Toch maar opnieuw testen…? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hier nog steeds geen teken van ongesteldheid.

afscheiding nog steeds spier en spier wit :S

morgen nog even afwachten anders woensdag weer testen.

propje :pray:

even een snel berichtje.

1 dag overtijd nog geen ongesteldheid te bekennen.

morgen maar weer testen :pray:

Tuurlijk Propje…, zo lang kunnen we toch wel wachten… :liar: :liar:

hahah yvonne ik heb niet zo`n moeite met wachten.

maar mijn vriend kan ook niet meer wachten hihi

morgen ochtend testen, en dan laat ik het meteen weten :pray:

Propje en en en??? Denk aan je