was donderdag al ongi geworden.
alles werkt weer naar behoren…hahaha
hoi meiden
Snips :hug:
Yvonne en hoe is het?
Propje Veel klusplezier he
Hier een leuk weekend gehad met me ouders, en dan dinsdag de eerste echo zo spannend :oops:
yvonne al nieuws???
debz, lijkt me ook enorm spannend zon echo heel veel plezier :)<br /> ene foto
s
snips wanneer verwacht je je eisprong?
princes al even niets gehoord??? hoe gaat het met je???
hier vandaag m`n eisprong gevoelt.
we hebben straks dus wat te doen
zaterdag lekker op vakantie weekje belgië met de tent heb er onwijs veel zin in :dance:
Hoi dames, vorige week een bloeding gehad en een paar dagen erna iets bruinverlies…Ik ging er vanuit dat het over was en heb mijn banner opnieuw ingesteld, maar vind het niet helemaal duidelijk, dus ik denk dat ik a.s. donderdag toch maar even een test ga doen…
Debz, spannend hoor een eerste echo… Heb je je ouders al iets verteld?
Propje, veel klusplezier…!!
Snips, jammer voor de NOD :hug: , maar goed dat alles weer werkt naar behoren… :thumbup:
Prinses, is de ongi inmiddels over? Hoe gaat het met je? :hug: :hug: :hug: :-*
Spannend Yvonne waarom wacht je tot donderdag?
Ja heel spannend en me ouders wisten het gelijk al heb een erg goeie band met ze en ookal was het misggegaan dan wisten ze dat gelijk.
Propje alvast veel plezier op je vakantie
yvonne dat je dat kunt zo lang wachten, of kan je gewoon niet eerder testen?
dat klussen komt wel goed hihi, zo maar eens lekker naar ons bedje.
en daarna lekker ontstressen in belgië.
zaterdag gaan we weg
en na de vakantie kunnen we testen hopelijk heeft het een goede invloed gehad.
Propje, waar ga je naartoe in België? Alvast veel plezier gewenst!!
Debz, voor het geval bloeding alsnog doorbreekt, dan verwacht ik dat alsnog vandaag of morgen… Donderdag ben ik jarig, dus dat zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn…
we gaan naar de hengelhoef.
dat ligt onder eindhoven en rechts van antwerpen.
niet zo heel ver van de grens vandaan.
hebben we gewonnen met vakantieveilingen voor 1 euro hihi.
wel per ongeluk want we zouden eigelijk niet meer weg gaan, maar dacht ach bied 1 euro en toen had ik hem ook nog.
ach daar kan je wel een weekje voor weg, we moeten nog wel wat heffingen betalen maar die vallen ook wel mee.
gisteren hals over kop een tent gekocht want die hadden we nog niet maar nu kijken we echt enorm uit naar een weekje weg samen, even ontstressen. mag wel naar onze rampzalige vakantie in curacau.
yvonne ik zal voor je duimen. hou ons op de hoogte
Hoi meiden,
Zo de :twisted: is afgelopen hoor haha en heb meteen weer een nieuwe banner aangemaakt… Ja is indd heel vreemd om er zo blij mee te zijn hopleijk komt het nu wat regelmatiger he en uiteindelijk weg ermee he hahaha
Propje fijne dagen bij onze Belge buren
Oehhh wat spannend Yvonne ga onwijs voor je duimen en het zou indd een super kado zijn zeg
Debz
Thanks wave blijven duimen indd
Snips :hug:
Ik heb vanochtend getest, maar helaas negatief. Mijn banner kan dus zo blijven staan.
Debz, hoe was de echo gisteren?
Yvonne :hug: De ongi heeft dus niet doorgezet?
Ja hier een hele mooie echo gehad, met een kloppend hartje het termijn klopte precies.En het is der maar 1 :dance:
Nee, één keer een bloeding en daarna alleen wat waterig gekleurde (roze?) afscheiding…
Debz, dat is geweldig nieuws!! :dance: :dance: Op naar de volgende echo! Wanneer is die?
Super, Debz!!! :dance: :dance:
Maar euh, Yvonne… ga je nog een testje wagen of…?
debz wat fijn dat je zon mooie echo hebt gehad.<br /> hopelijk geeft het je wat zekerheid en kan je een beetje genieten.<br /> <br /> hier flink geklust de afgelopen dagen, volgensmij had ik afgelopen zondag m
n eisprong en gelukkig hebben we zaterdag geklust dus nu maar hopen dat het raak is
ik heb wel een heel stekt gevoel dat het zo kan zijn, maar ja zeker weten doe ik het toch niet. kan niet meer van m`n eigen lichaam opaan maar we zullen het zien volgende week
zaterdag maar eerst eens lekker op vakantie, even lekker ontspannen en helemaal niets hoeven.
yvonne ga je morgen testen hoop echt voor je dat hij positief mag zijn
princes op naar je eispong en veel klusplezier
wave nog nieuws?
debz: :dance: 1 goede echo gehad! op naar de volgende!
propje: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
fijne vakantie!
yvonne: :hug: wat vervelend dat het alweer negatief is :hug:
prinses: tijd voor de eisprong, volg je je cyclus ook nog op een andere manier?
snips: :hug: ook weer ongi
sorry yvonne had niet goed gezien dat je al getest had, omdat ik had begrepen dat je morgen zou testen.
:hug: en ga voor je duimen voor de volgende ronde
hoi lieve mensen heb maar even een banner aangemaakt :).
hier niet echt een duidelijk gevoel, kan het niet zo goed plaatsen.
durf door de vele teleurstellingen er niet van uit te gaan maar heb wel een gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
mn borsten worden steeds gevoeliger en heb een weeïg gevoel in m
n buik alsof ik ongesteld moet worden.
en had gisteren een hele gemene steek in mn buik, 3 keer in 1 minuut tijd, uitgerekend wanneer m
n eisprong was zou het goed een innesteling kunnen zijn. maar ja wil dus nergens van uit gaan is alleen maar weer een grotere teleurstelling als het niet zo is.
het enige wat we kunnen doen is duimen
Propje, ik duim van harte met je mee…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Prinses, hoe gaat het met jou?? Trek je het nog een beetje?? :hug: :hug:
propje: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Pfff… Gisteren voor het eerst sinds tijden weer heftig ongesteld geworden… nu hopen dat het snel weer voorbij is… :?
Propje, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: