Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Ja zeker maak ik me ongerust, maar heb verder geen buikpijn en al contact gehad met de Gyn ik moest me geen zorgen maken bruin bloed is oud bloed en het is heeeeel licht gepaard met afscheiding. Ik ben welbang voor miskraam maar ik vind dat wij nu wel eens het geluk mogen hebben na een jaar en alle miskramen en bijna de mm… Dinsdag hebben we een echo dus hoop ik meer te weten :wink:

begrijp ik goed dat jij ook een miskraam hebt gehad?

ja al een paar de laatste was in jan van een 2ling rond de 4 weken…En die was ook het pijnlijkste pff was net een bevalling.

dan kan ik het me extra goed voorstellen dat je nu onzeker bent.

ik zou ook echt super onzeker zijn.

mijn miskraam was wel pijnlijk maar het voelde meer als een hele erge menstruatie.

ik weet niet hoe een bevalling voelt dus daar kan ik niet over mee praten.

hopelijk is het voor jou nu tijd om weer te mogen genieten.

:hug:

Me vriend zegt aldoor dat het wel goed komt, dus dat geloof ik dan maar :wink:

Ik moet zeggen dat ik ook zowat niet weg durf tegaan.

Bij de laatste miskraam had ik heel erg last van krampen en een drukkend gevoel.

Hoi dames,

Hou jullie vast… Ik heb zojuist me menstruatie gekregen jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh klinkt miss gek dat ik zo blij ben hihi maar eindelijk uitzich zelf gekomen!!!

Hopelijk komt ie nu gewoon iedere maand althans binnenkort natuurlijk niet meer maar goed dit is de eerste stap in de goede richting…

Sorry is even een snel berichtje vanmiddag hoop ik even op iedereen te kunnen reageren maar wilde dit even met jullie delen…

liefs,

Hé dat is goed nieuws…!! :dance: :dance: Van harte gefeliciteerd…!

Ik heb toevallig een poos geleden ergens op dit forum gelezen dat er dames zijn met lange cycli (55 tot 65 dagen per keer). Ik ben daarom bang dat je voorlopig meer van dit soort lange periodes gaat krijgen in plaats van iedere 30 a 35 dagen…

Maar gelukkig is eindelijk dan die bloeding aanwezig… Gelukkig! :-*

wat fijn princes.

eindelijk zekerheid.

hopelijk voor jou weer een regelmatige cyclus.

maar ga maar nergens van uit dan kan het alleen maar mee vallen,

:hug:

ja, prinses da’s een goed teken! Na hoeveel dagen ben je nu ongi geworden? Ik zou ook maar rekenen op lange cyclussen, maar dat is in ieder geval beter dan geen cyclus…

debz: iedere mk, is net als iedere zwangerschap weer anders… Maar nu komt het vast goed, hup naar een goede echo!

propje: :hug: gelukkig is het nu weer achter de rug…

Yvonne: spannende dagen, ik hoop zo dat dit goede voortekenen zijn. Bij een zwangerschap kan je meer afscheiding hebben :pray:

Ik vermoed dat het weer over is voor deze maand… Ik heb vanochtend bloedverlies gehad… :frowning:

hmmm is wel nog 7 dagen tot je nod he kan een innesteling zijn :wink:

Ja, maar het is wel 30 dagen na de laatste 29/ dagen. Ik denk dat dit wel klopt en dat ik m’n banner moet aanpassen… Ik zal nog wel even een paar dagen afwachten, maar denk wel dat ik m’n banner toch wel weer zal moeten aanpassen… :frowning:

Dus je bent 30 dagen geleden ongesteld geworden? Dat was de eerste dag?

Tja, dat denk ik…

Ik merk nu dat ik meestal een bloeding krijg, daarna een paar dagen gebeurt er niets, en daarna word ik een paar dagen achter elkaar ongesteld.

Of: ik krijg last van bruinverlies, dat duurt een paar dagen of soms ruim een week en heb daarna alsnog last van gewoon helder rood bloedverlies.

Zeker bij de eerste variant vind ik het nog wel eens lastig om te zeggen dat ik ongesteld ben, zeker omdat er meestal een dag of 4 niets meer aan de hand is… daarna word ik alsnog ongesteld (maar nu een paar dagen achter elkaar).

Bij de tweede variant is het al duidelijker, alhoewel het bruinverlies zo minimaal is dat het net gekleurde afscheiding lijkt… :snooty:

Vandaar dat ik maar ben begonnen met twee aanduidingen bij m’n banner. In principe tel ik altijd weer opnieuw vanaf het tweede getal. In dit geval… als ik alles nakijk, bereken e.d. kom ik nu op de eerste getal uit +30 dagen en ik zit exact op vandaag. Zit ik te rekenen vanaf de tweede dag dat bij m’n cyclusbanner staat, dan kom ik uit op a.s. dinsdag… (als ik 30 dagen aan hou…)

:roll: Snap jij het nog?? Ik zelf niet namelijk… hahahahaha…

hmm na 2 x lezen snap ik hem haha… je cyclus is al met nog niet helemaal op orde?

Hoelang zijn jullie nu bezig anders kan je eens de huisarts gaan en om een verwijzing vragen dan kunnen ze miss je cyclus eens gaan volgen.

Maar met dat bruine verlies voor die tijd herken ik had ik ook altijd (vandaar dat ik ook schrok zondag toen ik bruine bloed verloor, gelukkig heb ik nu weer normale afscheiding na een paar dagen)

hoi yvonne, probeer het te volgen maar wel lastig.

weet hoe vervelend het is al je cyclus zo onregelmatig is.

gelukkig ging dit bij mij snel over maar ik vond het al na een maand fustrerend laat staan altijd :eh:

debz wat fijn dat de bloeding is gestopt, wanneer heb je je eerste echo?

deze week lekker week klustijd, alhoewel ik me best vreemd voel.

last van mn borsten en steken in mn buik.

weet niet wat het is misschien spanningen want die heb ik nu genoeg :cry:

Prinses, wat fijn dat het uit zichzelf is gekomen!!!

Wie weet volgen je cyclussen zich sneller op (om daarna snel weer weg te blijven omdat je zwanger bent!!!)

Yvonne, wat balen dat je het vertrouwen kwijt bent.

Zit er nog een kansje in dat het toch geen ongi is???

Je telling kan ik niet helemaal volgen en eerlijk gezegd ben ik al weer kwijt wat de meest vruchtbare dagen zijn, enz. :oops:

Ik kan wle voor jullie blijven duimen en dat doe ik ook!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

:-*

@wave wrote:

Yvonne, wat balen dat je het vertrouwen kwijt bent.

Zit er nog een kansje in dat het toch geen ongi is???

Je telling kan ik niet helemaal volgen en eerlijk gezegd ben ik al weer kwijt wat de meest vruchtbare dagen zijn, enz. :oops:

Ik kan wle voor jullie blijven duimen en dat doe ik ook!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

:-

Inderdaad nog een kansje dat ik niet ongi word, maar begin wel een patroon te herkennen waar dit in past. Zo lang de bloeding nu uit blijft is er nog een kans dat het goed uit pakt… :pray:

Prinses, nooit gedacht dat je zo blij kon zijn met je ongesteldheid he? :wink:

Propje, veel plezier met klussen…!! :-

Debz, hoe is het nu met je?

yvonne: voor mij is het moeilijk om te volgen, maar ik begrijp dat je een aantal dagen voor je ongi soms last hebt van wat bloedverlies. Hopelijk is het deze keer toch anders!

propje: ik :pray: , veel klusplezier! Laat dit maar een prima manier om te ontspannen zijn :wink:

debz: da’s goed! nu een goede echo, en nog eentje en nog eentje en nog eentje… en dan een goede bevalling :slight_smile:

prinses: ongi al over?

Snips, was je NOD gister?

En… toch niet ongesteld geworden, hoop ik?

:pray: