Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Pfffff… snakken jullie ook zo naar de vakantie? Nog drie weken en de vakantieperiode breekt weer aan…!

Wij gaan naar Griekenland, maar weten nog niet precies waar… Iemand een idee? :smiley:

wave wat super dat je de kleine al voelt.

dat lijkt me echt zon machtig gevoel.<br /> <br /> snips, hoop dat je snel meer zekerheid krijgt.<br /> <br /> debz wat leuk he die test van moeders voor moeders, ze waren toen ook bij geweest en toen besefte ik het pas echt. wow ben zwanger, jammer genoeg was dat gevoel na een week weer weg.<br /> <br /> princes wat fustrerend dat je dokter zo reageerd, echt even goed voor je zelf opkomen hoor je hebt recht op zekerheid.<br /> <br /> yvonne ik heb het wel een plekje kunnen geven.<br /> er zijn dit jaar in mijn fammilie 3 kleinkinderen geboren, onze spruit zou nummer 4 zijn. stiekem hadden we in januari al een shirtje gekocht met daarop born in 2011. ik wilde dan als hij/zij die niet meer zou passen hem inlijsten met daaromheen de 4 geboortekaartjes.<br /> nu heb ik de 3 geboortekaartjes en de foto van de test ingelijst met het shirtje. hij hangt boven ons bed en ben er mega trots op.<br /> ondanks dat het nog maar een vruchtje was, voelde het zo van ons.<br /> ons leven was gewoon helemaal kompleet.<br /> heb met de miskraam het vruchtje gewoon in mn handen gehad, toen wist ik ook zeker dat ik het kwijt was.

nu is het gewoon zon gemis, en het is moeilijk om me er niet op te focussen, maar we willen gewoon niets liever dan vader en moeder worden.<br /> we worden omringt door nichtjes en neefjes wij willen dat geluk ook zelf voelen. dromen over ons kindje, maar elke maand is het zon teleurstelling. en dat zal ook wel zo blijven tot het moment dat we wel weer zwanger zullen zijn.

Ik reageer straks even verder meiden :wink: Moet zo de kleine ophalen.

Maar propje mag ik vragen hoever je heen was?

En die test van MvM vond ik ook best eng, ik krijg nu steeds meer het gevoel dat het wel goed zit hier, krijg steeds meer kwaaltjes. Ik heb rond de 4weken al best vaak een miskraam gehad. Meen een stuk of 4x.

Het moest gewoon nu zo zijn bij ons denk ik.

hierbij ff een foto van m`n creatie :slight_smile:

debz met 7 weken precies kreeg ik m`n miskraam.

ik vond de test van mvm ook spannend maar er verschenen echt meteen 2 streepjes.

Och Propje, wat een verhaal… :frowning: :frowning: En zo pijnlijk ook… Ik kan mij goed voorstellen dat het zo ontzettend zuur geweest moet zijn… :hug: :hug: Des te pijnlijker dat de andere zwangerschappen wel goed zijn gegaan en die van jou niet… :hug: :hug:

Gelukkig heb je het een plekje kunnen geven en heb je een prachtige herinnering aan…ook al was het maar even…

Propje Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk voor je is om andere mensen gelukkig met hun kinderen te zien. Mooi om het zo af te sluiten voor jou en je vriend.

Yvonne, wij gaan dinsdag naar Lesbos. Het is er op het moment errug warm, maar meer dan aan het zwembad hangen ben ik deze keer niet van plan om te gaan doen. :mrgreen: Haha kijken hoe lang ik dat vol hou. We doen namelijk normaal gesproken veel excursies en uitstapjes met de auto.

Ik ben al eerder naar Kreta en Corfu geweest. Daarvan vond ik Corfu wel het mooist! Het is een wat kleiner eiland en wat groener dan Kreta. Er zijn op beide eilanden veel bezienswaardigheden.

Wave, bedankt voor de tip. Wij zijn normaal ook van de uitstapjes/excursies, maar zijn dit keer ook enorm toe om dit nu eens niet te doen… Alvast heel veel plezier gewenst!! :-

Prinses…meldplicht! :wink: Hoe gaat het met je?? :-

hallo,

kom hier nog steeds langs om te kijken hoe het is…

ben ook helemaal toe aan vakantie… en nog 3 weken en we vertrekken op vakantie. Lekker 2 weekjes kamperen in Frankrijk. Kijk er zo naar uit…

Hoi Kee, waar ga je naartoe in Frankrijk?

Debz, hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes? :sick: :mrgreen:

Prinses…, wij zijn er ook nog voor je… Lucht je hart eens…!! :hug: :hug: :inlove: :inlove: :inlove: :hug:

Propje, hoe is het met jou? Zit je nu niet ongeveer rond je NOD??

hoi meiden

ik heb vandaag een echo gehad.

baarmoeder is schoon,eierstokken zien er goed uit.

ze kon zien dat er pas 2 eitjes gesprongen zijn.

we zien het wel.

Snips, dat is erg goed nieuws!! :dance: :dance: Nu is het weer afwachten… :pray: :pray: :pray: :pray:

Marij, veel plezier (en zon) op vakantie!!!

Snips, wat fijn!

Hoe ver zit je nu in je cyclus voor zo ver je er zicht op hebt?

Kee, heerlijk, 2 weken kamperen!!! Dan is het vast wel weer mooi weer.

Yvonne, de vakantietip kwam niet van mij hoor!

HEt keverweekend in Budel was weer super!

Tussen de buien door was het droog, het waaide wel hard, maar onze tenten zijn niet weggewaaid (en dat kan niet iedereen zeggen!!)

We gaan naar poitou charentes (aan de altlantische oceaan) een camping van nederlanders trouwens, eigenlijk zijn er maar 6 plaatsjes en een zwembad… En hopelijk is het dan idd goed weer, want kamperen met 2 kleine kinderen in slecht weer is niet leuk…

wave: tussen de buien door was het droog :lol: maar gelukkig heb je je geamuseerd

snips: gelukkig was alles goed, duimen op de goede afloop nu!

ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie!

Lieve meiden,

Sorry dat ik nu pas weer wat laat horen…

Borsten doen nog steeds zeer en geen menstruatie te bekennen…

Met vlagen misselijk maar het zal wel tussen me oren zitten want test zegt toch echt negatief… Straks weer een testje wagen maar zal wel weer een teleurstelling worden…

Sorry dat ik zo weinig laat horen heb er goed de balen van dat alles zooooo stroef loopt…

liefs,

Prinses, heel begrijpelijk allemaal… :hug: :hug:

Hoi meiden

Ik kom even snel reageren maar ben zo :zzz: en :sick:

Verder heb ik een paar dagen last van licht bruin verlies. Over een week heb ik de eerste echo(gelukkig)

Ik kan me niet herinneren dat ik bij J ook zo ziek was…Ik lig nu al een paar dagen op de bank…

Prinses: :hug: Ik snap niet dat ze je niet verder helpen als ik heel eerlijk ben.

Kee; veel plezier met kamperen.

Snips gelukkig zag alles er goed uit nu ben je er ook mooi zeker van na de echo :wink:

Yvonne: Een vakantie tip is ferteventura is een Canarisch eiland. Heel mooi, veel strand en heerlijk genieten ik ben er een paar jaar terug geweest nog met me ex maar wauw wat een droom eiland!

Propje hoe is het met jou?

Wanneer is jullie nod weer? Ik hoop zo dat jullie allemaal snel zwanger zijn!Ik weet hoe is als het elke maand weer niet zo is (hebben een jaar zo gehad)

Wanneer is jullie nod weer? Ik hoop zo dat jullie allemaal snel zwanger zijn!Ik weet hoe is als het elke maand weer niet zo is (hebben een jaar zo gehad)

Debz, ik zit alweer vol ongeduld de dagen af te tellen..... :shifty: Volgende week donderdag ben ik jarig en hoop dan een positieve test in handen te hebben.... Of het ervan gaat komen weet ik niet met die rare proppen tussendoor, maar merk wel dat ik het af en toe toch wel erg zwaar vind om weer terleurgesteld te worden.... :cry:

Negen maanden op, negen maanden af... Ik hoop dat dit voor mij geldt... :D

P.S. Bedankt voor de tip, misschien voor de toekomst...? Wij hebben nu helemaal onze zinnen gezet op een last minute Griekenland.

hoi dames de ongestelheid is weer achter de rug.

pffff wat ben ik ziek geweest zeg, super veel pijn mn hele lijf wilde niet meer. nu heel veel last van een opgeblazen gevoel, smorgens word ik wakker met veel buikpijn en mn buik is zo opgeblazen dat ik wel zwanger lijk. deze weken gaan we weer lekker klussen en dan moet ik 11 juli ongesteld worden, of niet…

ach ga nergens meer van uit, het word met de weken alleen maar moeilijker.

wel leuk is dat ook de fam van mijn man er nu steeds meer achter staat.

z`n stiefmoeder zei hoop dat jullie snel een kindje krijgen, nou dat is toch super om te horen.

princes gewoon weg Klot…e dat je geen duidelijkheid krijgt.

je moet echt een echo eisen hoor dan krijg je duidelijkheid.

misschien ben je wel schijnzwanger misschien is er wel iets anders aan de hand, echt even voor je zelf opkomen.

yvonne, dus er breken voor jou weer spannende dagen aan. hoop ook voor jou dat je snel een postive test in handen mag krijgen.

zal een leuk verjaardagskado zijn.

debz maak je je heen zorgen over het bloedverlies? is dat een innesteling of… wel vervelend dat je ziek bent.

klinkt misschien een beetje raar maar ze zeggen dat als je misselijk bent dat je meer hcg hebt en minder kans op een miskraam hebt.

maar dat blijft moeilijk te zeggen, aangezien ik vrouwen ken die niet misselijk waren maar geen miskraam kregen.

snips wat fijn dat je eisprong weer op orde is, hopelijk is het weer snel raak.

kee, en marij een hele fijne vakantie toegewenst.

wij gaan rond 1 juli even lekker weg saampies dan zijn we een jaar samen.

hopelijk een week later ook een positive test dat zou een mooi kado zijn voor ons 1 jarig jubuleum.

:hug: