Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Prinses, veel succes vanmiddag. Laat ons weten weten wat eruit komt.

Ik heb een vraagje aan jullie: de laatste paar keer heb ik na afloop van het klussen bij het toiletbezoek een prop donkerroze slijm verloren. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? :think:

Laat het zsm weten…

Heb geen idee wat het kan zijn Yvonne sorry…

Altijd al last van gehad of sinds kort?

Liefs,

Nee, dit is de eerste keer.

@yvonne ja heb dat zelf ook wel eens.

het hoeft niet te betekenen dat de bloeding van jou af komt.

het kan ook van je partner zijn, dat kan totaal geen kwaad.

het kan ook van je zelf zijn, misschien een verkeerde houding gehad, of heeft hij perongeluk iets beschadigd.

een vagina is gewoon heel gevoelig en kan snel gaan bloeden.

en omdat je dan naar de wc gaat en plast lijkt het al snel of het meer bloed is dan dat het werkelijk is.

probeer je niet te veel zorgen te maken en kijk gewoon aan hoe lang het aanhoud en ga anders even naar de dokter.

zelf is alle hoopvoor deze maand nu weg:( ben weer ongesteld geworden.

vind dit echt zo fustrerend, waarom duurt het toch zo lang.

we zitten nu zelfs al te denken om te gaan temperaturen.

hmzzzzz zow lastig. de kans kunnen we niet gemist hebben, we hebben zowiezo elke 2 dagen geklust.

@wave het is inderdaad vroeg om te testen maar we willen het gewoon graag weten. en dna kan ik er ook vanuit gaan dat ik ongesteld word, ook wel makkelijk eigelijk.

natuurlijk is het teleurstellend maar mocht een vroege test negatief zijn en word ik alsnog niet ongesteld dan is de verrassing alleen maar groter toch.

wie weet helpt een nieuw bed princes jammer genoeg krijgen wij die pas in oktober in ons nieuwe huis. hmzzzzzz jammer

:hug: voor jou propje kop op he de moed niet laten zakken…

Net even in de spiegel gekeken en zie dat aders erg zichtbaar zijn?? Weten jullie hier iets vanaf? Nu dus al bijna een week pijnlijke gevoelige tepels…

liefs

Jazeker, zichtbare aders op borsten is één van de tekenen…!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Hoe laat moet je naar de HA?

Propje, vervelend dat je weer ongesteld bent geworden… :hug:

Bij mij was er geen teken van een bloeding waarbij een haarvaatje gesprongen was (heb ik regelmatig), maar echt roze slijm! Dit heb ik nog nooit eerder gehad…! :think: :think:

Ja maar test geeft negatief aan?! en ben toch al wat overtijd hoewel het moeilijk te bepalen is met mijn rare cyclus… Moet er half 5 zijn…

Zou het dan toch? Nee? wel? pff hihi

prinses

het kan zijn dat je dit ziet maar vergis je niet, heb het zelf namelijk ook gedacht dat ik zwanger was omdat mn aders zichtbaar waren en mn borsten gevoelig. ik hoop echt voor je dat het een van de eerste tekenen zijn. misschien val je in de groep die te veel testesteron in hun bloed hebben zitten waardoor je zwangerschapstest negatief uitslaat.

ben je al zo lang overtijd geweest?

doe mn best om de moed niet te laten zakken, maar moest net toch wel bijna huilen. ben zo teleurgesteld, het zou zo anders zijn als ik nog geen miskraam had gehad.<br /> 16 september zou ik uitgerekend zijn, het zal dubbel zo zwaar worden als ik dan nog niet zwanger ben.<br /> zit er over te denken om ovulatietesten te bestellen maar vraag me af of dat echt nodig is, we klussen zowiezo van af mn menstruatie tot 3 weken daarna elke 2 dagen dat kan toch niet missen.

yvonne dan weet ik het ook niet, als je zekerheid wilt moet je gewoon ff langs de Huisarts die kan je vast meer zekerheid geven. misschien last van een poliepje op de baarmoedermond. kan verder weinig kwaad.

nou ja hier gaan we maar weer een paar pijnlijke dagen tegemoed, vanavond maar lekker warm douchen en met asprines op de bank en dan maar hopen dat we snel weer aan de slag kunnen.

misschien maar eens een kaarsje branden wie weet werkt dat.

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

prinses :hug: wat een onzekerheid

propje :hug: :hug:

ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om niet zwanger te raken.

ik heb zelf sinds gister weer hele pijnlijke borsten.

als ik de mk aanhoud dan is het nu 29 dagen verder.

had altijd een cyclus van 27.

ik ben mijn cyclus weer gaan tellen vanaf de 2e keer dat ik ben gaan vloeien(de 29e).

ik heb maandag een echo bij de gyn.

ik ga nu toch maar eens laten kijken.

yvonne ik zou niet weten wat dat kan zijn

Yvonne, ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn.

Prinses, zichtbare aders en gevoelige tepels had ik vanaf ik een paar weken zwanger was, daarvoor niet.

Maar euh… je bent nu terug van de HA, wat zei hij/zij?

Ben heel benieuwd!!

Hoop zo dat je geen tijd hebt om te reageren omdat je goed nieuws te delen hebt met naasten!!!

Propje, wie weet helpt temperaturen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Wij klusten ook elke ronde om de dag. Behalve de laatste ronde toen hebben we het ook wel eens 2 dagen achter elkaar gedaan. Je leest er ook wisselende verhalen over.

:hug:

Snips, fijn dat je maandag toch een echo hebt. Krijg je in elk geval duidelijkheid. Wie weet is het nu wel goed nieuws, aangezien je ‘over tijd’ bent (al zal je cyclus ook wel van slag kunnen zijn)

snips wat fijn dat je een echo krijgt dan kan je meteen kijken hoe alles zit.

misschien willen ze meteen een blikje op je eierstokken werpen, zo kreeg ik toen we net zwanger wilden worden te horen dat mn eierstok op knappen stond. dit was super goed nieuws want mn cyclus was meteen naar het stoppen met de pil weer op gang gekomen.

prinses wist niet dat je vandaag naar de dokter moest, hoop dat je snel ons op de hoogte brengt.

wave ik ga niet temperaturen. gewoon elke 2 dagen sex hebben en misschien maar wat vaker tijdens m`n eisprong. we zullen het wel zien, het zou wel mooi zijn als het nu raak zou zijn.

Hai meiden

Prinses en??? Wat zei de huisarts?

Snips zal je dan toch nog zwanger zijn? Heb je de echo aangevraagd?

Propje :hug: Tuurlijk is het moeilijk als je weer ongi word ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Je kan er zo weinig aan doen ( een tip je vriend een paar dagen voor je je eisprong krijgt vers uitgeperste sinaasappelsap laten drinken en dat elke dag 2 glazen) is goed voor zijn sperma :wink: Heb ik ook gedaan en heel toevallig nu wel zwanger :wink:

Wave dit moet ind nu wel goed gaan. hoe voel jij je nu dan?

Yvonne: mmm gek ind omdat het ook niet voor je nod aan is… Miss een ader ind. Anders wel even in de gaten houden als je het aldoor hebt, dan moet je even na de HA

Hoi dames,

Sorry dat ik nu pas reageer…

Pff heb niks aan de huisarts hij zegt zullen wel gewoon de hormonen zijn als de test negatief is zal je wel niet zwanger zijn en vond verdere actie niet nodig wachten op menstruatie en zo nodig over 2 maanden weer Duphaston nemen grrrrrrrrrrrrrrrrr :cry:

Lekke ant je loopt toch nog bij de Gyn? kan je die niet bellen?

Hier mijn testen even wil ze toch even met jullie delen. De enne is de alle eerste die ik deed toen ik 4 weken heen was en die andere is van MvM van vanavond.

:hug: :hug: Prinses, wat balen!

Hier schiet je toch niets mee op?

Wat Debz zegt, kun je nog weer bij de gyn terecht?

Mooie tests Debz!

Ik voel me goed, word 's ochtends niet meer misselijk van de geur die uit de MvMflessen komt. Deze week laatste MVM week!

en mijn buik begint al aardig te groeien, ziet er al echt als zwanger uit en niet als te veel gegeten.

Ik voel al steeds meer van binnen. nog niet echt schopjes, maar wel aan welke kant beebje zit en af en toe een flubbertje.

Ik mag niet klagen en dat doe ik ook absoluut niet! Ik geniet van alle extra aandacht die ik krijg, vooral op m’n werk; veel ouders van kinderen van school.

nog zwanger zijn geloof ik niet in,misschien opnieuw.

ik laat gewoon ff alles checken.

wave fijn dat je niet meer misselijk wordt van die flessenlucht.

en wat leuk al plopjes in je buik :inlove:

debz mooie testen :inlove:

prinses wat een *** huisarts heb je.

kan je niet gewoon een afspraak maken met de gyn.

zeg je gewoon als je daar bent dat je de verwijsbrief vergeten bent :wink:

prinses: :hug: wat een stomme huisarts en waarom moet je zolang wachten voor je opnieuw duphaston mag innemen, dit slaagt toch nergens op. Je wil zwanger worden, er is vastgesteld dat er een probleem is met je hormonen. Hoelan moet je eigenlijk wachten tot je geholpen wordt? Kan je je niet laten volgen door een gyn?

propje: kl*te! :hug:

Dbz: fijn om een goede positieve test te zien! Hopelijk volgen er nu snel voor de anderen…

wave: heerlijk dat leven in je buik, ik vind het ook zo zalig…

yvonne: ? hoop maar op een innesteling…

snips: wat goed dat je zo snel een echo krijgt, weet je meteen

hoe het zit

Prinses, wat een k* antwoord. Je loopt er nu zo lang mee dat het niet goed gaat… Kun je niet onafhankelijk van de HA naar de gyn gaan? :hug: :hug:

Debz, wat een prachtige foto’s…!! :inlove: :inlove:

Wave, wat heerlijk dat je al ietsjes begint te voelen! :inlove: Geniet lekker van de aandacht.

Propje, :hug: :hug: Ik snap dat het heel dubbel moet zijn als je straks nog niet zwanger zou zijn in september, maar probeer er niet te veel op te focussen. Ieder zwangerschap is toch weer anders. Zo te merken zit het nog erg hoog en heb je je miskraam nog geen plekje hebt kunnen geven… Kun je er met je man, vrienden en/of familie over praten?