Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

@snips dat is dan even afwachten hoop voor je dat je cyclus snel weer regelmatig is.

@kee mijn opmerking is vooral in het algemeen niet naar iedereen bedoeld. vond het alleen jammer dat er geen reactie terug kwamen. maar ja iedereen heeft zn zegje kunnen doen erover en we gaan nu gewoon weer gezellig verder :D<br /> <br /> debz, ik snap dat je hyper bent dat was ik ook heel erg, wist niet wat me gebeurde toen ik zwanger was. daarom ook zo oneerlijk dat het mis is gegaan. hoop zelf ook weer snel zwanger te zijn. wel grappig debz ik ben 11 feb jarig<br /> @snips met mij gaat het verder eigelijk wel goed. ik heb helemaal nergens last van, totaal geen voorgevoel ofzo. maar dat had de vorige keer eigelijk ook niet, had ook niet echt kwaaltjes. had alleen een schimmelinfectie waardoor ik het vermoeden had, maar dat hoeft ook niet echt daar mee te maken te hebben. wat me wel op valt is dat mn man echt super aanhankelijk is, hij wilt de hele tijd aan me zitten en knuffelen. misschien dat dat een voorteken is. ach we zien het maandag wel.

:hug:

Propje, even goed mijn reactie lezen; ik heb NIET bewust niet gereageerd. (als dat al zo zou zijn)

Fijn weekend allemaal!!

oeps hahah sorry wave klein puntje waar ik nogal eens last van heb.

soms lees ik iets te snel. :hug:

:-* Geeft niet! Heb ik ook wel eens last van !

ohhhhh nog 4 dagen tot NOD wil testuhhhhh.

maandag maar ff poging wagen.

twijfel heel erg, opeens last van bloedneuzen :think:

krampjes in m`n buik :think:

en heeeeeeeeel erg moe, verder voel ik eigelijk helemaal nix maar dat had ik als ik eerlijk :liar: ben de vorige keer ook niet zo.

ach we zullen zien… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

verder nog nieuws hier?, yvonne hoe was je tripje naar londen.

wanneer kan je gaan testen. princes al meer nieuws??

ohh ja en last van pukkels :think:

wat een rust hier

Spannend Propje :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier had ik er deze maand ook helemaal niet opgerekend ze zeggen dat het dan ook vaak komt.

Verder hier moe en af een toe een krampje in me buik, en met vlagen licht misselijk

Spannend, propje!!

Debz, staat mooi, die banner!!!

Heb je al een afspraak bij de VK?

Beetje vroeg natuurlijk, maar ik misschien dat je met jullie ‘voorgeschiedenis’ eerder mag / moet?

Kun je het verder nog voor je houden of heb je al mensen verteld buiten KoK om?

Ik heb 28 juni een echo bij de Gyn daarna mag ik een afspraak maken bij de vak als alles goed is :wink:

Ehm best al wat mensen weten het, me ouders,schoonouders,broertje, schoonzus, en me opa en oma ( me oma is erg ziek heeft kanker en dementerend , ze verwachten ook dat ze deze zomer komt te overlijden)Dus daarom wou ik het vertellen tegen hun. Verder houden we het nog stil. Eerst een echo.

Best gek dat je weer zo onzeker kan zijn in het begin is alles wel goed enz, en bang zijn dat het mis gaat :oops:

hoi debz kan me voorstellen dat je echt super onzeker bent, je wilt gewoon zo graag dat het goed is.

nou hier is de spannende maand weer voorbij :cry: had even zitten rekenen en heb dinsdag al mijn NOD, dus heb er even een test overheen gegooit, 2 dagen voor m`n NOD dan zou hij positief moeten zijn als ik zwanger ben. maar nee hoor weer 1 teleurstellende streep.

jezus waarom duurt het nou toch zo lang!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

propje: :hug: toch nog niet alle hoop opgeven, zolang er geen ongi is, is er hoop!

debz; tuurlijk is het spannend, ik vond het ook weer zo spannend na de mk maar dit is zo’n verrassing dat het wel goed moet zijn! :pray:

@ kee, ik kan er maar beter niet meer van uit gaan.

dan is het alleen maar extra leuk als het wel raak is.

vind het wel erg verwarrend want heb flinke steken in m`n buik.

:pray:

Hoi dames, net terug van drie dagen Londen… Erg vermoeiend allemaal maar ook erg leuk. Alleen laatste dag veel regen gehad helaas… :frowning:

We hebben lekker kunnen klussen… :lol: Nog een week er tegenaan en het is weer afwachten…

Debz, probeer te ontspannen… Onzekerheid is vervelend maar logisch… Spanningen moet je dan ook juist niet hebben… :naughty: :naughty:

Leuk om te zien dat je het nu best al wel mensen hebt verteld… Ik denk dat ik het niet meteen zou vertellen maar nog even een paar weken zou wachten voor we het vertellen…

Propje, succes met wachten… het is weer spannend… :pray: :pray:

Prinses, hoe gaat het met jou? :hug:

@ yvonne fijn dat je het naar je zin hebt gehad, extra goed moment om het eens extra romantisch te maken samen. hopelijk is het voor jullie dan eindelijk raak dit keer.

bij mijn eerste zwangerschap ben ik op 2de kerstdag zwanger geraakt, vond ik zelf wel bijzonder.

zelf moet ik morgen ongesteld worden.

ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.

heb wel meer last van mn buik dan normaal, en heb hoofdpijn wat ik al tijden niet meer heb gehad tijdens mn menstruatie.

we zullen het zien morgen, de test van 2 dagen geleden was negatief dus ga eigelijk nergens van uit.

maar bij mijn miskraam had ik ook 2 dagen ervoor getest en die was toen ook negatief. we zullen zien :pray:

propje: duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

yvonne: Londen is echt fijn! en nu wachten maar of het ook dat ietsje extra gaf…

Debz, het komt vast wel goed. Nu is het jullie ‘beurt’, vind je ook niet?

Propje, maak je het jezelf niet lastig door elke keer zo vroeg te testen? Natuurlijk wil je graag z.s.m. weten dat het raak is, maar nu heb je zo veel teleurstellingen!

Uiteraard blijf ik voor je duimen, je kan ook laat positief testen!!

Kop op, meid!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray:

Yvonne, fijn dat je 't leuk hebt gehad in Londen.

Zou idd extra speciaal zijn las het ‘klussen op locatie’ gewerkt heeft!

Mocht het raak zijn en het wordt een jongetje dan ligt Ben (van de Big Ben) natuurlijk wel erg voor de hand!

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat de buitendlandse klus geholpen heeft ( ik blijf bij de bed-theorie; bij ons was het in ons nieuwe bed raakt, wie weet bij jullie in het hotel bed!!!)

Kee, hoe is’t met jou?

en Snips, hoe is 't met jou?

Prinses, hoe is’t met jou??

Hoop zo dat je cyclus weer op gang is gekomen!!!

oeps!! 2x hetzelfde bericht geplaatst en nu kan ik niet verwijderen…

Wel de tekst, maar niet het bericht zelf.

Euh… fijne avond verder!!

Hallo lieve dames,

Fijne dagen gehad? Ben van het weekend weer tante geworden van een nichtje :smiley: ook wel dubbel hoor maar ze is zo’n schatje :smiley:

Vanmorgen getest maar helaas negatief…

Tepels zijn nog steeds gevoelig pfff dus jah wat zou dat nou zijn…

Vanmiddah afspraak met HA miss dat hij weet wat er loos is…

liefs,

Goh Prinses, dat is wel dubbel zo… Ik hoop zo dat er nu spoedig iets uit komt… Tot voor kort had je geen last van je tepels toch? Ik hoop dat dit echt iets postiefs betekent…!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Nee klopt, nooit gehad ook dus jah of het zijn gewoon de hormonen…ook nog steeds geen :twisted: te bekennen…