Ja, voel me eigenlijk heel goed. Lekker aan 't groeien! :mrgreen:
Enige klachtjes zijn, kramp in kuiten, en veeeel last van lage rugpijn en dikke voeten lastig, maar gaat prima.
Oh dames, sorry dat ik nooit meer kom hier!
Ik gun het jullie echt :-* mn duimpjes draaien wel mee, maar niet echt hier aanwezig.
Ik ben meer een stille meelezer :shifty:
Prinses, hoop dat er binnenkort wat meer regelmaat kom in je cyclus en je dan hopelijk wat beter kan peilen waar je aan toe bent, wanneer je je ei hebt etc. Hoop houden :-
Yvonne, geldt voor jou ook. Jullie tijd komt ook echt!!
Snips, wat zie ik nu… He jakkes, wat naar dat het niet zo mocht zijn :hug:
ik laat me wel weer es zien. Als ik dan toch mee lees kan ik net zo goed af en toe even laten weten hoe het gaat…
Jeeee gefeliciteerd Debz! Ontzettend fijn voor je! Toch wel met een reden zo emo! Kon me ook al enige uitbarstingen herinneren voor ik een test had gedaan! Hoop dat alles goed gaat! Wat een wondertje dat het jullie weer lukt zonder alle medische poespas he? Geniet ervan!
sorry maar moet me nu toch echt iets van het hart.
ik heb nu al 3 keer een reactie achtergelaten, maar heb gewoon alleen van yvonne een reactie terug gehad.
snap best dat het leuk is als iemand hier zwanger is, en de felicitaties zijn echt verdient.
maar we zitten hier toch immers om ons verhaal kwijt te kunnen, om te kunnen delen met mensen die in het zelfde schuitje zitten.
om elkaar hoop en steun te geven.
vergeet de mensen niet de mensen die nog niet zwanger zijn, het geeft me veel steun als ik lieve berichten krijg, dat geeft me veel kracht om de moed erin te houden.
zie dit niet als een aanval, this gewoon vanuit me zelf en misschien ook voor anderen die het jammer vinden dat er niet gereageerd word op hun verhalen.
voor alle anderen die in het zelfde schuitje zitten even een dikke :hug: en hopelijk volgende maand een positive test.
Debz, mag ik eindelijk het lijstje voor jou aanpassen… :dance: :dance: Wil ik nog wel de uitgerekende datum van je weten…
Veel plezier bij je ouders! :-*
Wave, heb je al een afspraak staan voor de 20 weken echo?? :dance:
Propje, ik snap het hoor… :hug: Volgens mij gaan wij redelijk gelijk op toch?? Ook al aan het klussen?? :lol:
Prinses, voor jou nog nieuws? Je hoeft toch niet weer drie maanden te wachten tot er weer iets gebeurt?? :snooty: Het lijkt mij hevig frustrerend om nu maar te wachten… Moet je nu echt drie maanden wachten voor je weer een kuurtje mag doen? :hug: :hug:
hoi yvonne klopt wij lopen redelijk gelijk met de cyclus.
ik loop ietsje voor, wij hebben onze klusweek al gehad en hebben daar flink gebruik van gemaakt.
volgende week maandag kan ik testen, dus breken weer spannende tijden aan. wil echt nergens vanuit gaan maar voel me wel anders.
we gaan dit keer gewoon samen voor een positive test hoor yvonne :snooty:
@debz spannend hoor zo snel al een echo, ik wil zelf ook zo snel mogelijk een echo als het raak is, al is het maar om zeker te weten dat het bevrucht is.
hoi princes lijkt me echt mega spannend vooral als je cyclus zo onregelmatig is. je heb eigelijk geen uitgangspunt.
en dan ook nog eens gevoelige tepels heb je dat altijd dan als je
ongesteld word?
ik heb wel altijd pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden.
wil je in elk geval veel suc6 wensen met testen mocht er nou niets uit komen gewoon even naar de dokter voor een bloedtest want je bent toch al lang overtijd??
ik hoorde van iemand die ik kenden dat zijn en dus ook sommige vrouwen hebben veel mannelijke hormonen in hun lichaam en dan kan je zwangerschapstest negatief uitslaan.
hier zit ik nog een beetje te twijfelen ik kan maandag al testen moet woensdag ongesteld worden.
maar heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben.
dus wachten of… maar weer 2,50 verspillen voor zekerheid :think:
Propje en Prinses, snel testen en snel laten weten hoor…!! :-*
Ik ben juist deze week net begonnen met klussen en ben van plan nog wel even door te gaan. :lol: :lol: Alleen jammer dat het zo vermoeiend is met die korte nachten…
Ik ben rond 11 feb uitgerekend, kan het nog niet allemaal geloven elk steekje ofzo denk ik dat ik bloed ga verliezen dom he …
Propje> sorry maar ben even helemaal hieper en zo blij, we zijn eindelijk na een jaar weer zwanger en dat zonder mm. Ik heb me gewoon met me afgelopen berichten tot iedereen gericht die nog niet zwanger waren.
propje: omdat ik nog niet geschreven heb na je laatste berichtjes en op je andere wel gereageerd heb, ga ik me niet aangesproken voelen… ik begrijp je gevoeligheid heel goed, juist nu in deze periode heb je het hard nodig om gesteund te worden! een dikke :hug: maar vooral veel :thumbup: voor volgende week
prinses: het kan, maar het kan altijd. Hou het rustig, je lichaam kan rare dingen doen…