Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Kee nee heb geen test en echo meer gedaan.

succes vandaag met de 20 weken echo!

Kee succes vandaag met de 20 weken echo geniet ervan!.

Yvonne lekker joh zitten jullie in een hotel?

Ik ga zo testen me vriend slaapt nog :naughty:

Devz je houdt het spannend.

ik kan nog wel ff wachten hoor :liar:

jaaaaaaa ik ben zwanger!!! Een duidelijke streep, na 30 sec was die duidelijk zichtbaar :lol:

Spannend… kom op vertel vertel???

Hier nog steeds niets hoor…

Debz jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance:

van harte meid.

ik duim dat dit beebje blijft plakken

prinses :hug:

Waanzinnig Debz wat geweldig :dance: van harte meis…

Het is jullie zo gegund!!! :lol:

Debz, ook via deze weg… Gefeliciteerd meid!

hier ook dank je :lol: Ik loop al een dik uur te stuiteren door huis.

Ik had een duidelijk test zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

Was wel vaag in het begin werd het hele vlakje roze en zag ik een witte streep en die werd na 30 sec roze en steeds donkerder :lol:

En ind hopen dat het goed mag gaan, 28 juni heb ik de eerste echo volgens de assistente moest er dan al hart activiteit zijn.

Miss moeten we het wel even los laten… miss zijn we er teveel mee bezig… waarom lukt het bij ons toch niet? waarom geen normale cyclus?

prinses: Miss heb je ook wel pco en daar kan je weinig aandoen je moet gewoon medicatie krijgen.En dan kunnen jullie ook verder.

Hier zijn we er de laatste 2 maand eigenlijk niet mee bezig geweest, ook niet expres geknuffeld ofzo. En ik denk dat dat ook een stuk scheelt als je moeilijker zwanger kan worden.

prinses een hele dikke knuff voor jou :hug:

ik gun het iedereen van harte.

maar denk ook wel waarom ik niet…

onze tijd komt…echt :-*

Debz…, van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

:frowning: Ik ben wel jaloers moet ik toegeven…, maar onze tijd komt vast ook nog wel… :-*

Prinses :hug: :hug:

Ja daar moeten we ons maar aan vasthouden he yvonne… :slight_smile:

Debz we zijn natuurlijk ontzettend blij voor jullie… :smiley:

Al een hele tijd geen meeschrijver meer…

Maar wilde toch Debz even feliciteren :inlove: top meid.

Het komt als je het niet meer verwacht, geweldig! En wat fijn dat jullie de mmm niet verder in hoeven.

Een hele fijne zwangerschap! :-*

dank je eshte :lol:

Ik snap jullie helemaal yvonne, snips en prinses tuurlijk vind je het leuk voor een ander maar het liefst kom jezelf met dit nieuws. Ik heb dit ook keer op keer gehad.

:hug:

Maar ik blijf hier volop meeschrijven meiden!

dank je eshte :lol:

Ik snap jullie helemaal yvonne, snips en prinses tuurlijk vind je het leuk voor een ander maar het liefst kom jezelf met dit nieuws. Ik heb dit ook keer op keer gehad.

:hug:

Maar ik blijf hier volop meeschrijven meiden!

EstHe, al over de helft!! Gaat alles goed?

:dance: debz! da’s fantastisch

:dance: :dance: :dance: :dance: :pray: :dance: :dance: :pray: :dance:

prinses, snips en Yvonne: dikke :hug:

prinses: als je eenmaal beslist hebt dat je een kindje wil was je het liefst gisteren al zwanger. Het is ontzettend klote dat het zo moeilijk moet gaan en sommigen moeten er veel mee bezig zijn om een kindje te krijgen en anderen lukt het op een andere manier. Feit is dat jou cyclus het niet goed doet en da’s volgens mij toch een duidelijk signaal dat er eens goed naar gekeken moet worden… :hug:

debz: misschien een testje om te kijken of je nog zwangerschapshormoon hebt en anders is het duidelijk tijd om te klussen :lol:

Yvonne: geniet er van, ik vond londen echt een fijne stad

Vandaag al even een echo gehad, ik had bloedverlies. Had ik nog niet gehad in dit stadium van de zwangerschap (bij mijn vorige zwangerschappen). Ik was er niet gerust in dus ben langs de spoed gepasseerd, gelukkig leek alles in orde maar nu moet ik 2 dagen verplicht bankhangen en dan moet het over zijn. Hoop ik maar, want ik ben niet zo’n bankhanger… Vanavond nog wel voor de 20 weken echo gaan