Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

hoi

Ik ben er nog hoor…

Hier alles redelijk, ik ben de laatste dagen erg emo :cry: waarom geen idee me vriend hoeft maar iets tegen me tezeggen ik begin te huilen…

Ik moet ong het weekend ongi ga worden ( eigenlijk natuurlijk niet) Maar ben benieuwd… Of dit door de hormen van de ongi of toch een zwangerschap komt.

Of miss dat er prive even teveel aan de gang is…

hoi allemaal even niet meer op het forum geweest.

Yvonne balen dat je ongesteld ben geworden. heb zelf ook wel eens van die momenten dat ik denk ik ben wel zwanger ondanks de ongesteldheid.

deze week bijvoorbeeld nog helemaal geen steken gehad in mijn buik

terwijl ik toch echt mn eisprong zou moeten hebben deze week. om precies tte zijn gisteren. we pimpampetten gewoon elke 2 dagen en deze week gewoon net iets vaker. het is moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn, maar vind het nu wel lang genoeg duren. zoals ik al eerder zei zal het extra moeilijk vinden om 16 september helemaal met lege handen te staan.<br /> @snips toch niet even een echo voor net een beetje extra zekerheid.<br /> heb zelf in het begin van mn zwangerschap een bloeding gehad. je vagina is extra doorbloed dus bij het minstgeringste kan je bloeden. b.v door sex en dan kan een klein beetje bloed al snel meer lijken.

bij mij is het jammer genoeg uiteindelijk wel mis gegaan, maar vond het zelf wel prettig om een echo te krijgen. al is het maar om zeker te weten dat je baarmoeder leeg is. je kan uiteindelijk ook flink veel pijn krijgen als het niet zo blijkt te zijn en het er alsnog uit moet. probeer je nu geen angsten aan te praten maar ben gewoon erg voorzichtig.

debz spannend hoor, hopelijk heb je snel een positieve test in handen

zelf vond ik laatst de oude test van mn miskraam, met 2 dikke strepen.<br /> had de datum erop geschreven en hem op tafel gelegd. dat voelde voor mij en mn man toch wel een beetje dubbel. hoop snel weer zon mooie test in handen te kunnen hebben.<br /> mn cyclus zit weer op 28 dagen dit is de 3de maand dat alles weer goed is. en als ik nu zwanger raak dan ben ik uitgrekend in februarie zelfde maand als ik jarig ben dus dat zal wel een leuk verjaardagskado worden.

echt ik hoop het zo :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

iedereen even een dikke :hug:

En nog niet ongi :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: Ga zo door, Debz!! :dance: :dance: :dance:

En nu, Debz, nog niet ongi??

Debz, ben je al niet ongi??? :pray: :pray: :pray: :pray:

Prinses, hoe is het met jou?

Nog niet ongi hier. Had vanmorgen het idee het tegaan worden omdat ik een menstruatiegevoel had…

Debz, volhouden hoor…!! :pray: :pray: :pray: :pray:

debz : :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

zo ben ik weer.

ben een paar dagen heerlijk met man en kids weg geweest.

had het ff nodig.

ik had vanaf de 29 weer bruin/bloedverlies.

nu is dat sinds vrijdag weer helemaal weg.

we zien wel wat mijn cyclus doet.

ze zeggen wel eens dat je na een mk extra vruchtbaar bent.

@Debz spannend :pray:

wanneer ga je testen?

@Yvonne mag ik van het zwangeren lijstje af… :cry:

Snips, ik zal je van de lijst halen… :cry: :cry: :hug: :hug:

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen bijtanken afgelopen dagen… :hug:

Ik ga zelf vrijdag 3 dagen naar Londen… Spannend. Nog iemand tips waar we naartoe moeten gaan?

Snips: lekker er even tussenuit waar zijn jullie geweest?

Yvonne: heerlijk lijkt me dat, ik heb geen idee ben er nog nooit geweest. Wil er ook een keer heen maar 3 dagen erheen is volgens mij best prijzig.

Hier nog niet ongi, ik ga pas woensdag ofzo testen denk ik. Ben zo bang dat er weer niks is…

ja heb lekker bij kunnen tanken.

we zijn in mol(belgie) geweest,op recreatiepark zilverstrand.

we hadden heerlijk warm weer.

ik heb net een ovutest gedaan(clear blue),volgens dat ding heb ik binnen 24-36 uur mijn ei.(kan dat zo snel na een mk?)

dus moet weer aan de bak…hahahaha

Debz :pray: :pray: :pray:

Yvonne veel plezier in London.

Ik kan je geen tips geven,ik ben er nooit geweest

@yvonne ben zelf wel eens in londen geweest.

vond het echt tof, ik weet jammer genoeg niet meer hoe het heet.

maar bij het parkje midden in het centrum van londen heb je een winkelcentrum, met daarin een hele lange roltrap. hier ga je een paar trappen omhoog en dan sta je midden in een speelhal, met botsautos en atracties. best leuk om gezien te hebben.<br /> <br /> @snips echt balen voor je dat het mis gegaan is. ze zeggen id dat je na een zwangerschap het meest vruchtbaar bent, mits je cyclus natuurlijk weer goed is. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.<br /> <br /> hier gebeurd er echt van alles in mn buik, veel steken ben benieuwd wat dat betekend. we zullen het volgende week gaan zien. hoop het zo :pray:

Ik gamorgen testen meiden als ik nog niet ongi ben. Heb ondertussen testen opgehaald :wink:

debz: spannend! ik :thumbup:

propje: nog even afwachten!

snipje: succes! Heb je eigenlijk nog een test gedaan of een echo?

Yvonne: Londen, beetje jaloers! Ik ben er zelf een jaar of 10 geleden geweest, toffe stad! vanalles te zien… Ga je voor te shoppen of ga je voor de stad?

morgen 20 weken echo…

Hoi Kee, ik ga voor de stad naar Londen, maar zal enorm vermoeiend worden ben ik bang… Vrijdagochtend om 8.05 uur vertrekt de trein vanuit Brussel en we nemen een paar dagen later de laatste trein vanuit Londen weer naar Brussel… :shock: :?

Het zijn weer spannende tijden. Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor iedereen!!

Debz, succes met testen!!

Debz…en??? :pray: