Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Hahahaha… ik heb nog één test in de badkamer liggen… Daarna moet ik weer nieuwe kopen… Ik heb best nog wel geduld… :liar: :liar: Mijn NOD was afgelopen donderdag, daar heb ik enorm naartoe geleefd… Woensdag had ik wat bloedverlies en donderdag wat bruinverlies, nu eigenlijk zo goed als niets meer (nog héééél weinig). Geen last van kwaaltjes voor zover ik kan nagaan, behalve dan dat ik vond dat ik gisteren wel vaak naar de w.c. moest… maar ja, er kwam ook iedere keer wat uit, dus dat kan ook toeval zijn…

Ik heb intussen wel weer iets hoop gekregen, maar hou wel in mijn achterhoofd dat het toch niets kan zijn… (Zou wel leuk zijn… zo vlak voor mijn verjaardag…)

Prinses, nog verandering?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

meiden ik bloed weer.

denk dat ik nu gewoon ongi ben.

test is een stuk lichter.

echo zeg ik af.

op naar de volgende ronde!

:hug: Snips, wat balen!!! :hug:

Zet het bloeden echt door?

:pray: :pray: 't Kan nog steeds, Yvonne!! :pray: :pray:

Snips, wat ontzettend vervelend…!!

Bij mij ook bloed gezien bij iedere toiletbezoek vandaag… Ik ben dus echt ongesteld geworden… :frowning: Op naar de volgende ronde… Ik :pray: :pray: :pray: :pray: dat het dan raak is… dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn namelijk.

yvonne en snips :hug: :hug:

Ohhh, Yvonne!! :hug:

Ik dacht echt dat het goed zou gaan!!!

:hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: Voor Snips! Wat rot voor je! Ook al was het heel pril, sterkte!

:hug: voor yvonne! Bij dezen sorry als ik je valse hoop heb gegeven. Gewoon een mooi verjaardagscadeau voor jou de volgende ronde!

Snips, ik weet niet wat ik moet zeggen… :hug: :hug: Veel sterkte gewenst…!!

Marij, geeft niets… Kon je niet weten… Laten we hopen dat het nu écht raak is de volgende ronde… Een beter cadeau kun je niet krijgen tenslotte… Hoe gaat het eigenlijk met jou?? Je bent al over de helft…!! Binnenkort nog weer een echo?

He dames,

Hier nog steeds geen :twisted: ohhh toch niet weer zo´n eindeloze cyclus?? Wanneer een testje wagen?

liefs,

Hoi Prinses, je maakt het wel spannend hoor… Je moet zelf kijken wanneer je gaat testen :liar: , wij hebben wel geduld hoor… :liar: :liar: . (Morgen?)

Als je niet snel positief test of anders ongi wordt, mag je dan weer een kuur doen? Je moet niet weer maanden hebben van die narigheid… :hug: :hug: :hug:

Nee he? Het is zo vervelend grrrrr

Ga morgen ochtend een testje wagen, al ben ik bang dat ie toch negatief is…

Hoe gaat het met jou Yvonne? Dan toch doorgezet? :hug:

Snips :hug:

Oh mag trouwens om de 3 mnd zo’n kuur doen… wij hebben zelf zoiets van kijken het nu even aan en al gaat dit weer herhalen gaan we weer aan de bel trekken…

liefs,

Ja het heeft zich wel doorgezet, maar het is wel anders dan anders voor mijn gevoel…, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten… (Gisteravond wat krampen onderin mijn buik dat ik al sinds september niet meer heb gehad bijvoorbeeld.)

Ik hooooop dat het voor jou nu één dezer maanden toch wel raak is hoor…! :pray: :pray: :pray: Je zit al in zo’n vervelende situatie… :hug:

Jeetje prinses lijkt me erg vervelend dat wachten steeds. Ik vind het nu al moeilijk en bij mij leidt het nog ergens toe :lol: Misschien idd toch een testje.

Vervelend he Yvon, hoe je jezelf zo lekker gek kan maken. Herken het! Af en toe kan ik echt wakker liggen en piekeren over van alles!

Met mij gaat alles prima. Van de week weer bij de vlk geweest en alles waas helemaal goed. Bloeddruk prima, gewicht prima (nog slechts 3.5 kilo erbij) en beebje lag lekker overdwars. We zijn op het moment errug druk bezig met het babykamertje. We gaan over 3 weken op vakantie en willen dan al bijna klaar zijn. T wordt wel al heel mooi! We zijn nu ook een beetje uit over de kleuren en hoe we de indeling gaan doen.

Ben vorige week gaan shoppen voor van alles. Moeilijk! Ik ben zo ontzettend besluiteloos over van alles! Gelukkig heb ik mijn lijstje om me aan vast te houden.

prinses: doe je ook iets anders om je cyclus te volgen? Temperaturen ofzo? Zodat je iets hebt waar je je een beetje op kan richten? Het zegt niet veel, ik weet het maar nu is het echt zo moeilijk. Had je voor dat je de pil nam el een regelmatige cyclus?

Ik duim voor een positieve test!

yvonne: weeral richten op de volgende ronde :hug:

Marij: leuke vooruitzichten, lekker shoppen!

Marij, veel plezier bij het winkelen… :dance: :dance:

Nou test is negatief hoor :frowning:

:frowning: :frowning: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :-*