Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

Hier even :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: voor alle meiden!!!

liefs

yvonne hoe is het nu?

ik duim voor je,het kan idd nog hoor.

Hoi Snips, na vanochtend niets meer geweest… :eh:

morgen een testje wagen? :pray:

Yvonne,

ik had positief getest op de dag van de NOD, omdat ik die dag al een afspraak had staan bij de HA; bang voor weer een cyste. Dat was op dinsdag.

Op donderdag had ik na het sporten een ietsie bloed verloren, weet niet meer of het ‘vers’ of ‘oud’ was…

Als het vandaag verder niet doorgezet heeft zou ik gewoon blijven hopen!!

Morgen testen!!

Maar houd dan in je achterhoofd dat het ook mogelijk is dat je pas later positief test (heb ik gehoord van een collega, testte pas een week over tijd positief)

Spannend, meis!!! :pray: :pray: :pray:

yvonne: er is zeker nog hoop! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor morgen!

Dus… waar ik over klets droom ik vaak over…

Hadden we het gister over bloedverlies, werd ik vannacht wakker en idd wat bloedverlies.

Hoop dat ik zo bij de VK langs mag.

Yvonne, al getest???

Hoi dames, ik heb vanochtend niet getest… Ik besef me inderdaad dat het mogelijk is dat het kan zijn dat het nu te vroeg kan zijn… Ook durf ik niet zo goed… Zal ik dan toch morgen testen of juist zondag? Of is zondag ook nog te vroeg? Zaterdag kan niet, dan is m’n vriend al vroeg naar z’n werk en hij wil er iedere keer per sé bij zijn… :-*

Wave, ik hoop dat je spoedig terecht kunt! Hoewel ik heb gehoord dat tussentijdse bloedverlies vaak niet erg is, zolang het maar niet met regelmaat is of veel… :hug:

Prinses, hoe gaat het met jou? Je moet niet weer in het ‘oude patroon’ vallen hoor…! :naughty:

Nou pff hihi ben bang dat het weer het zelfde liedje wordt…

Nog steeds niets :frowning: miss een testje wagen?

Ben wel wat misselijk als ik opsta in de ochtend maar dan ook weer niet kots misselijk zeg maar… miss tussen me oren weer!!

Spannend Yvonne hou ons op de hoogte voor jullie mag het nou ook weleens tijd worden he… :pray:

Wave laat je het ons weten als je geweest ben?

liefs,

@yvonne ik voel me inderdaad soms echt vreselijk.

maar heb gisteren van mijn broer en zus vast een leuk kado gekregen.

een 9 maanden boek waar ik straks de zwangerschap in bij kan houden, en een mooie cd voor als het straks zo ver is. echt super lief van ze, was zodat ik iets heb om naar uit te kijken :).

hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

je kunt in princiepe wel testen, de kruidvat testen 2 voor 5 zijn vrij nauwkeurig. zo had ik 1,5 maand na mijn miskraam zelfs nog een heeeel licht streepje mijn hcg was toen 18 en voor de test moet hij 20 zijn.

je kunt het gewoon proberen ik zeg maar zo niet geschoten is altijd mis.

en het is een kleine inverstering, als je nu zwanger bent zou de test wel positief moeten zijn.

bij mij was de vorige keer de test 4 dagen voor nod negatief altans dat denk ik wel wist niet dat je zooooo goed moest kijken 8) en op dag 30 was hij positief. dus suc6 met testen en houd ons op de hoogte.

@wave spannend hoor, houd ons op de hoogte.

@princes wil je niet alle hoop ontnemen, maar had vorige maand het zelfde. 3 keer echt misselijk in 1 week tijd dus we dachten beide dat het raak was. misschien wel spanningen, en als je zekerheid wilt gewoon een testje wagen. en zo niet gewoon vragen om een bloedtest dan heb je ook zekerheid.

sommige vrouwen hebben te veel testesteron in hun bloed zitten, en dan kan je test lang negatief zijn.

nou hier verder dus geen bijzonderheden, hou jullie op de hoogte.

:hug: :pray: :kaars:

Hoi dames, even een kleine update van mijn kant…

Helaas nu toch weer last van iets bruinverlies… Niet veel, klein beetje… :? Wat kan dit betekenen volgens jullie? Word ik nu toch weer ongi??

Propje, wel ontzettend leuk gebaar van ze. Erg lief! :hug: :hug:

Prinses, ik zou een testje wagen!!

Propje; fijn dat je omgeving met je meedenkt en zo goed aanvelt waar je behoefte aan hebt.

Hopelijk komt ook jouw tijd snel om het dagboek in te vullen!

Ik kan inmiddels uit ervaring vertellen dat het elke week weer leuk is om in te vullen en terug te lezen!

Yvonne, ik hoop dat jouw bloedverlies net zo’n positieve afloop heeft als bij mij!!

Ik mocht om 12.45 bij de VK langs en toe hebben ze met de doptone het hartje gezocht, meteen gevonden en 140x per minuut is springlevend!!

WÃ t een opluchting. :dance:

Tussentijds bloedverlies wordt niet als normaal gezien, maar als het bij deze ene keer blijft is het wel acceptabel. Komt het vaker voor dan willen ze onderzoeken wat het precies is.

De rest van de middag de gemiste slaap maar ingehaald.

Is het niet zo dat helder rood altijd ‘eindigt’ in een beetje bruin?

Had ik vanochtend ook.

De VK gaf ook aan de bruinigheid nu verliezen het gevolg is van het verse bloed en dat ik me pas weer hoef te melden als het weer helderrood is.

Ook Yvonne; testen!!! Wie weet!!!

hoi wave wat fijn dat het toch goed nieuws was.

kan zelf niet wachten tot het zo ver is:)

we hopen dan ook echt deze maand op een goede afloop.

ben ook blij dat ze me toch een steuntje in de rug geven, ondanks dat ik het gevoel had dat ze er niet helemaal achter stonden is dit toch een bevesteging dat ze vertrouwen in mij en m`n man hebben.

yvonne ik kan ook echt alleen zeggen gewoon testen.

op deze manier gaan we allemaal zitten rikraaien om jouw te helpen terwijl maar 1 ding jouw zekerheid kan geven.

mocht de test negatief zijn gewoon de dokter bellen en een bloedtest eisen dan weet het helemaal zeker.

:pray: ik duim met je mee en heel veel suc6 met testen

:hug:

Dames, zojuist heb ik een test gedaan, maar helaas zo negatief als wat. De bruine afscheiding blijft aanhouden, dus het is weer over voor deze maand… :evil:

Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je ongi er nog niet is, dan zegt een negatieve test nog niet alles. Ik testte 3 dagen na mijn NOD pas heeeeel licht positief

Hoi Marij, ik denk dat ik volgende week anders nog maar een keer ga testen als de echte bloeding uitblijft, maar heb er eigenlijk al geen vertrouwen meer in… Ik zal m’n banner maar alvast aanpassen…

yvonne :hug: :pray:

Yvonne, ook :hug: :hug: van mij :hug: :hug:

Hmmm…, dat is nu wel vreemd hoor… :think: Mijn donkere afscheiding is nu zo minimaal dat het bijna niet meer aanwezig is… :shifty: Wat moet ik daar nu weer van denken??

Yvonne, ik denk dat er nog hoop is!!! :dance: :pray: :dance:

Gewoon :liar: nog even geduld en dan opnieuw testen.

(ik heb nog een dubbelverpakking liggen, hebben? )

Wanneer was je NOD ook al weer? (je was me iets te snel met een nieuwe banner :wink:)

Verder last van kwaaltjes??

Nog steeds spannend!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Al verandering bij jou, Prinses?