al mijn eerdere testen waren allemaal vaag,dat de lijntjes net te zien waren op de foto.
Dit lijkt mij ontzettend duidelijk! Ik heb die test nooit zo donker gehad! Na 3 dagen testen geloofde ik het wel. Jeetje wat zou het allemaal geweest zijn dan? Wellicht idd een tweeling of een toch een flinke bloeding van het innestelen.
Iig :dance: :dance: :inlove:
Wauw!! Snips!! Ik krijg het er helemaal warm van… :dance: :dance: :dance: :dance: Geweldig, gefeliciteerd!!
Ik begin zelf ook langzamerhand op hete kolen te zitten… Nog een weekje wachten… Wellicht ga ik vrijdag testen…
:dance: :dance: Super, Snips!!! GEFELICITEERD!! :dance: :dance:
WÃ t fijn zeg!
Dat je maar het goede voorbeeld mag zijn voor deze ronde.
Yvonne, sterkte met nog even geduld hebben!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
hier de digitale :inlove:
begin er wel in te geloven weer.
heb morgen om 17 uur een echo
:inlove: :inlove: Yes! Yes! Yes! :dance: :dance: :dance:
snips: dat ziet er goed uit…! :dance:
:dance:
yvonne: nog 3 dagen…
vandaag dan de echo…
het is pas om 17 uur,moet nog zo lang wachten… :?
ik laat het jullie zo snel mogelijk weten
Snips wat spannend!! Je kan zeker niet wachten??
Yvonne ben onwijs voor je aan het duimen hoor…
Hier nog steeds geen :twisted:
Me banner ook maar even aangepast…
liefs,
Yvonne, heb niet veel verstand van innestelingsbloedingen, maar ik verloor 3 dagen voor de NOD wat 'vers', rood, bloed. En ongesteld ben ik niet geworden dus denk ik dat dat bij mij de innestelingsbloeding was.
Maar ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat het toch raak is!!!
Hmmm... een oude quote die nu wel voor mij van toepassing is. Ik zit nu een paar dagen voor mijn NOD en heb zojuist ietsjes helder ('vers') rood bloed verloren bij het afvegen..... Het kan dus innesteling zijn?? :pray: :pray: :pray:
met je mee yvonne
yvonne
hoi lieve mensen even niet op het forum geweest.
net even alles doorgelezen en moet zeggen ben blij voor anderen maar vind het ook steeds moeilijk om te zien dat anderen nu zwanger worden.
en ik mn kindje heb verloren :cry:<br /> <br /> bij mij was de test dus negatief, ben naar de dokter gegaan omdat ik zo
n last had van mn borst m
n melkklieren waren geiriteerd nog net niet ontstoken. vandaar dus die pijn in mn borsten.<br /> weer extra duidelijk dat m
n lichaam me enorm voor de gek kan houden.
inmiddels een week ongsteld geweest en nu maar weer hopen dat het de volgende poging dan eindelijk raak is.
goed nieuws is wel dat sinds mijn miskraam mijn cyclus onregelmatig was, nu is deze al 2 maanden achter elkaar standaart 28 dagen.
dus waarschijnlijk heb ik mn gewone cyclus weer terug.<br /> de aankomende weken maar weer flink klussen met m
n man vinden we echt zo erg
en dan hoop ik echt dat het volgende maand raak is want het lijkt me echt verschrikkelijk om in september met lege handen te staan.
geen bevalling dan hopelijk wel een kindje wat veilig in m`n buik groeit.
yvonne echt spannend hoor, wanneer ga je testen?
snips hoop echt voor je dat het een positieve echo word.
princes hoop ook voor jullie ook snel een positieve test.
15 juni NOD
ik weet nog niets…haha
ze zag wel verdikt baarmoerderslijmvlies,wat gunstig is.
ook zag ze een kleine holte.
dus over 2 weken weer naar de vk.
wel moet ik dan van te voren een test doen.
als die positief is krijg ik een echo,als die negatief is hoef ik niet naar die afspraak.
maandag heb ik een echo bij de gyn.
misschien is daar dan meer te zien.
het kan dus nog alle kanten op.
Snips, ppffff wat moet jij een geduld hebben zeg!!!
Maar ja, die digitest lijkt mij duidelijk en je hebt geen duidelijke ‘nee’ van de VK.
Fijn dat je maandag naar de gyn kan voor een echo.
I keep my fingers crossed!!!
Yvonne, volgens mij kwam die quote van mij.
IK GUN HET JE ZO DAT HET BIJ JOU OOK INNESTELLINGSBLOEDING IS!!!
Vrijdag wil je gaan testen hè?
Propje; probeer het positieve te blijven zien (al is het negatieve nog zo groot), je hebt weer een regelmatige cyclus. IS tenminste weer iets, toch?
Natuurlijk hoop ik ook voor je dat je zsm zwanger bent. Succes met klussen!!!
Prinses, nog een weekje in spanning dus?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-* voor iedereen die 'm maar wil hebben!!
snips: het duimen gaat door, en zonder echo kunnen ze natuurlijk weinig zien, normaal moet je maandag iets op de echo kunnen zien (ik heb ook echo’s gehad op 4 weken, maar ze kunnen nog niet echt zeggen dat het goed is)
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
yvonne: ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
propje: :hug: is idd een heel ander gevoel als je al terug zwanger bent, maar dat je cyclus opnieuw regelmatig is, is idd goed nieuws. Veel klusplezier en dan een positieve test
prinses: ga je uit van 42 dagen? ik hoop voor jou dat er binnen 7 dagen iets duidelijk is
@kee en wave
ik blijf zeker positief, en we houden de moed er hier echt wel in.
maar het wachten duurt nu zo lang voor ons.
mijn man heeft al een kindje verloren rond 20 weken en daarna weer die miskraam bij mij, dat maakt het allemaal erg fustrerend.
we hebben beide veel elende gehad af en toe lijkt het net alsof het niet gegunt is.
maar het gaat hier wel steeds beter en we krijgen steeds meer vooruitgang, er ontbreekt nu nog maar 1 ding en dan is het voor ons perfect.
en ik krijg ook echt wel schoon genoeg van die hormonen die door m`n lichaam heen gieren. sommige dagen ben ik echt niet te genieten of juist het tegenover gestelde ik wil alleen maar knuffelen :drool: nee ff zonder gein. heb 12 jaar de pil gebruikt omdat ik zo veel klachten had en die komen nu natuurlijk weer flink om de hoek kijken. dus daarintegen hoop ik ook echt dat ik snel maar zwanger mag worden
Propje, ik weet niet hoe het voelt, maar kan mij voorstellen dat je je soms echt verschrikkelijk :silenced: zult voelen… Het zal ook de komende tijd nog wel moeilijk zijn en blijven… Ik hoop dat er spoedig leuke tijden voor jullie aanbreken met goed bericht vanuit jouw buikje :inlove: :inlove:
Wave, dat was inderdaad een quote van jou… Vrijdag zit ik op dag 32. Ik twijfel nog even of ik dan wel zal testen…, maar ik denk het wel (als ik dan toch nog niets ben…
) Wanneer had jij eigenlijk toen een test gedaan??
Snips, over twee weken pas weer naar de vk? :shock: Jeetje, had dat niet nu gekund!!! :inlove: :inlove:
Prinses, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en
ook erg voor jou!! Ik gun het je zo na dat gedoe…! :hug: :hug:
Pffff… zit hier in de stress… Zojuist oud bloed verloren… Ik hoop dat het daarbij blijft…
Het kan nog…toch?? :think: