Septemberstoppers 2010 (deel 3) - Nana gefeliciteerd!

@kee ik ben er gelukkig al wat minder mee bezig maar vind het wel fijn om hier mn verhaal te delen met anderen. en zodra ik weer en negatieve test in handen heb dan vind ik het altijd even extra moeilijk omdat ik weet dat het ook anders had kunnen zijn.<br /> <br /> @snipz, je gevoel klopt meestal wel, maar ondanks dat hoop ik het niet voor je. maak morgen in elk geval wel even een afspraak bij de gyn meestal kan je per direct terrecht en dan heb je in elk geval zekerheid.<br /> <br /> hier eigelijk nog steeds geen zekerheid. wel weer last van mn schouder meestal wel een teken dat ik ongesteld moet worden. maar ja we zien het wel of het deze week gaat gebeuren, hopelijk niet :wink: maar anders maar weer op naar poging 4, zal een mooi verjaardagskado zijn.

princes hoop voor je dat je een positieve test in handen mag houden. voor mijn miskraam had ik ook 2 dagen voor NOD een test gedaan deze was negatief eigelijk kan je beter pas testen bij 1 dag overtijd, maar dat is zoooowww moeilijk hihi. ach ja dan maar weer 5 euro besteden aan testen :naughty:

en verder voor iedereen :hug: een hele dikke knuffel

Ik heb toen ook niet heel veel stolsels verloren. Maar als de testen toch even donker zijn, dan zou ik het ook niet weten…Afwachten is vaak het enige wat je kunt doen denk ik he? Helaas…

Ik heb 6 mei de 20-wk echo gehad en gelukkig was ons beebje helemaal gezond. Voor zover ze kunnen zien. En het wordt een meisje!!

We zijn er erg blij mee, maar waren wel een beetje verrast. We hadden zelf zoo het idee dat het een jongen was, maar inmiddels zijn we er helemaal aan gewend hoor! De naam hebben we ook al.

Snips, ik blijf ook voor je hopen!!

Propje, misschien ben je inderdaad te vroeg geweest met testen??

En Prinses, jij weet natuurlijk niet wanneer je NOD is (toch?), maar wie weet, als je volgende week weer test???

Marij, wat fijn dat alles goed lijkt!!!

Wij hebben al heel hard geroepen dat we niet willen weten wat het wordt, maar ik twijfel al steeds meer.

En… gaan jullie het verder voor je houden wat het wordt of mag ‘iedereen’ het weten?

Prinses, wat voor lengte heb je opgegeven voor je banner? Rond de 30 dagen of zo? Met een beetje pech krijg je bloeding met 42 dagen wat ik wel eens heb gelezen, maar dat gun ik je absoluut NIET natuurlijk!

Hoe gaat nu met je? Ik kan mij voorstellen dat je non-stop bezig bent met het feit dat je wellicht wel eens ongi kunt worden, zowel nu als toen nog voor de doorbraakbloeding… :cry: :cry: Hebben ze in het ziekenhuis ook iets gezegd wat je moet doen als nu weer een bloeding uitblijft? Komen er dan weer nieuwe onderzoeken??

Marij, wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Heb je nog last van kwaaltjes of is dat over?

Propje, wacht nog even af. Wellicht was je inderdaad te vroeg en kun je binnenkort postitief testen… :hug: :hug:

Snips, even een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Kee, hoe gaat het met jouw zwangerschap??

Even kort over mijzelf: ik zit weer op het bekende bankje, maar heb er geen goed gevoel bij. Ook niet heel negatief, maar zeker niet positief…! Ondanks dat we (niet constant) lekker bezig zijn geweest ben ik bang dat het deze maand weer wachten wordt tot ik weer ongesteld word… :? :frowning:

propje: ik begrijp het wel hoor dat het op zo’n momenten extra hard aankomt en dat je er dan weer mee bezig bent, het gaat ook nooit echt weg. Ik weet nog steeds wanneer ik van mijn andere 3 kindjes uitgerekend was en soms denk ik ook nog wel van wat als, maar ik kan enkel de tip geven om er niet te veel mee bezig te zijn want het maakt je echt niet gelukkiger. Ik was na mijn eerste 2 mk echt megaongelukkig en heel veel bezig met m’n cyclus en zwanger worden en ik werd er meer en meer ongelukkig van. Uiteindelijk ben ik vrij snel zwanger geworden maar me ongelukkig voelen heeft daar niet bij geholpen. Ik was ook blij toen ik het hier kon delen en doe dat gerust! Ik wilde je alleen steunen…

Yvonne: wat jammer, hopelijk klopt je gevoel niet! Zijn hier echt toe aan positieve verhalen! (niet dat je dat niet wil natuurlijk)

wave: wij zijn gewoon altijd te nieuwsgierig geweest. Ik vind het dus best wel dapper dat je het iet wil weten; Benieuwd of je het kan volhouden volgende controle

Marij: proficiat een dochter; wat leuk

prinses: :hug: Ik hoop dat het toch nog iets wordt, maar ik zeg het je ook voor mij duurde de mijn cyclus na de duphaston nog vrij lang (ik denk een dag of 40 gezien mijn uitgerekende datum toen). Geef de moed niet op! En wordt je dit keer ongi dan heb je in ieder geval een cyclus waar je op kan terugvallen. Ik blijf voor je :pray:

snips: hoe is het nu met jou?

Hier gaat de zwangerschap heel snel vooruit. ergens wel jammer had me zo voorgenomen om er echt van te genieten. Ik geniet ook wel, maar zoals je eerste wordt het nooit meer. Je hebt gewoon minder tijd…

Kee, jammer dat je toch iets minder dan voorheen, maar begrijpelijk uiteraard. Probeer af en toe eens wat tijd voor jezelf (en gezin) te krijgen… Tja makkelijk gezegd ik weet het… je wordt door die twee kleintjes enorm geleefd natuurlijk… :-* :-*

Snips, Prinses, Debz, hoe gaat het met jullie?? Come in please…

Ik begin nu toch wel licht postitief te worden… Mijn NOD duurt nog een week en hoop dat het een NOD blijft natuurlijk… Zo niet, dan kan ik rond Pinksteren weer aan ‘de bak’, want dan moet ongeveer mijn volgende ronde zijn…

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie? Nog leuke dingen gepland dit weekend?

Hier nog geen :twisted: te bekennen. Heb indd 30 dagen aangehouden haha miss wat te voorbarig wachten het maar weer even af he…

Heb 2x kuur Duphaston meegekregen dat stel het blijft weer 3mnd weg dan mag in eens in de 3 maanden kuurtje doen… Dit jaar hopen we toch wel eens zwanger te worden hoor pfff

liefs,

heey

hier gaat alles goed hoor.

ik bloed sinds vandaag niet meer.

weet nu alleen niet hoe mijn cyclus gaat lopen.

ik hou maar gewoon vanaf de 16e aan en dan 27 dagen.

dus mijn nod zal zo rond 12 juni zijn hoop ik.

voor de wachtenden onder ons…ik duim nog steeds!

Ik ben er nog :oops: Sorry erg druk gehad met me werk 8 dagen gewerkt en de kleine man weer opgehaald woensdag en sta e rnu alweer bij voor me werk pff…

Heb niet alles bijgehouden.

Snips :hug: Heb je nog stolsels verloren???En een controle echo gehad? Een vriendin van me had het ook en is toen 1 van een 2ling verloren.

Bij mij miskramen verlies ik altijd een heel klein stolselstje bij 4 week zwangerschap.

Prinses: Je hebt ook pco he? Waarom hebben ze je niet gelijk clomid gegeven want mij arts zei als je het eenmaal hebt je cyclus erna ook altijd langer duurd dan 30 dagen ik ben nu elke maand aan de clomid namelijk.

Yvonne: Hoezo heb je er geen goed gevoel over? Alles kan he

:wink: :wink:

Ik had van me werk dinsdag een rondleiding op de kraamafdeling waar wij nu ook bevallingen van onze clienten gaan doen, een afdeling ernaast heb ik gelegen met J toen ik 29 weken zwanger was en weeen kreeg. Wel gek om daar telopen ik kreeg echt even een terug blik…Op me werk kan ik me kriebels nog onder bedwang houden maar nu kriebelde het op de afdeling wel heeeel erg :oops:

ik ben geen stolsels verloren.

ik ga maandag bellen voor een echo.

gewoon even kijken of alles weg is

ik word gek hier…

heb nog steeds een raar trekkerig gevoel in mijn buik.

dus dacht net laat ik eens een test doen.

en wat schetst mijn verbazing,nog positiever dan maandag.

hij is echt heel donker.

hoe kan dit?

iemand ervaring?

ik ga nu zeker om een echo vragen.

snips: voorzichtig :slight_smile: dit is niet slecht lijkt me, kan je niet aan een clearblue geraken met zo’n tijdsindicator? die zou misschien iets kunnen zeggen. Ik vind dit zeker iets om een echo te laten doen, uiteindelijk was je bloedverlies niet zo lang dus het zou nog goed kunnen zijn. Ik begin opnieuw keihard te :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

debz: dat lijkt me idd moeilijk om je kriebels te bedwingen :hug:

prinses: goed dat je al een nieuwe ronde duphaston hebt meegekregen, maar als je het nog eens nodig hebt zou ik toch ook wel denken dat je cyclus meer hulp nodig heeft. Hopelijk is het allemaal niet nodig!

yvonne: spannend!!

clear blue wordt dan maandag…

Och Snips, ik heb stiekem toch wel goede hoop gehouden… Nu maar :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat mijn gevoel klopt…!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: Snips, er is nog hoop!!! Poeh, spannend hoor!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Yvonne en al getest?

propje en al getest?

mijn linkerborst gaat ook weer pijn doen.

morgen maar een clearblue kopen,vorige week maandag stond deze op 1-2.

zal nu dan toch verder moeten zijn.

sorry hier de komende tijd even te druk…

Ben weer aan het werk had net 8 dagen gehad en 2 vrij geweest en toen weer erbij pfff… Moet ook nog meer dan een uur rijden dus heb het even te druk met me werk en me gezin. Ik heb over 2 week ong me nod…

Ik probeer af en toe bij te lezen sorry meiden

Snips, het blijft spannend…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ga vrijdag testen als ik dan nog niets ben… :pray:

dit is de test van vanmorgen.

ik kan vanmiddag pas een digitale halen