niet super veel en heb ook geen buikpijn.
hoi snipz
hoe gaat het nu met je.
probeer je nog niet te veel zorgen te maken het hoeft niets te betekenen.
bel anders gewoon even je verloskundige die kan je vast wel op weg helpen.
:hug:
ik heb even het ziekenhuis gebeld.
zij heeft mijn verhaal aangehoord en zij heeft niet het idee dat het nu een miskraam is.
als ik buikkramp krijg moet ik terug bellen.
het kan dus van alles zijn.
Snips, hou moed!
Propje, wanneer ga je testen??
ik heb nu flink wat bloedverlies…
banner maar verwijderd.
mijn hoop op een intacte zwangerschap is weg.
ben er erg verdrietig van…
Och jee, Snips. Morgen maar direct bij VK langs…?!! :hug: :hug: Ik hoop dat het nog goed gaat…!
ik ga morgen niet langs.
ik wacht eerst tot mijn bloedverlies gestopt is.
dan ga ik vragen om een echo,om te kijken of mijn baarmoeder leeg is.
ze kunnen er verder toch niets aandoen,alleen afwachten.
@propje wanneer ga je testen??
@Yvonne voor jou wordt het ook spannend nu…ik duim
:hug: :hug: Snips toch!!! Toen ik net je eerste berichtje van vandaag las dacht ik nog: heej, dat had ik ook, maar als het heftiger is geworden… :hug: :hug:
Stiekem blijf ik voor je hopen, duimen en geluk strooien!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:: :: :**:
Sterkte meis!!
neeeeeeeeee!!
snips :hug: ik leef met je mee, zo’n rot nieuws
ik vind dat we hier al meer dan genoeg mk hebben gehad :x
ik bloed nog steeds.
heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en deze is veel lichter als gister.
het is dus echt over.
:hug: :hug: Snips! Wat een rot nieuws! Als je test lichter wordt dan klopt je gevoel ben ik bang. Het beste is idd wachten tot het bloeden over is idd. K kan me voorstellen dat het hard aan komt! Hoe voel je je eronder? Toen het mij overkwam was ik blij dat het zo vroeg gebeurde en niet al veel later in de 12 wk.
ik heb de testen naast elkaar gelegd en ze zijn toch wel even donker.
het lijkt echt op ongesteldheid.
verlies geen stolsels en heb ook geen buikkrampen…vaag
Snips, wat een onzekerheid nu!
Blijft het helder rood bloed?
Heb je nu ook buikkramp??
Ook voor propje en Yvonne!!! Sterkte met geduld hebben!!
Sorry, Debz en prinses , weet ff niet meer hoe ver jullie nu in de cyclus zijn…
ja het is helder rood
het wordt wel minder nu.
ik ga er gewoon vanuit dat het over is.
mijn borsten zijn ook niet meer gevoelig.
hoi snipz, wat een rot nieuws zeg.
ga er nou niet meteen van uit dat het over is, je lichaam kan je immers flink voor de gek houden. gewoon eisen dat ze even een echo maken.
heb zelf 3 maanden geleden een miskraam gehad en verloor echt flinke stolsel. ik was dan wel wat verder maar als je echt een miskraam hebt moet je toch wel wat stolsels of erg veel slijm verliezen.
stolsels zijn te herkennen aan dat je het in tegenstelling met slijm niet uit elkaar kunt trekken. mocht je een miskraam hebben gehad moet je toch lang de gyn om het te laten controleren, want geloof me je wilt echt niet dat er iets achter blijft want als dat er uit komt is dat echt geen pretje.
ik wil je in elk geval mee geven om het zekere voor het onzekere te nemen en een controle afspraak te maken en probeer de moed er in te houden tot je zekerheid hebt.
:hug: verder alvast een hele dikke knuffel.
hier ook wel verdrietig, vanmorgen een test gedaan maar deze was hartstikke negatief. mijn vriend en ik gaan er niet meer van uit dat ik zwanger ben ondanks dat we er zo van overtuigt waren. zelfs geen heeeel licht streepje helemaal negatief.
echt was er van overtuigt, mn borsten waren gevoelig, last van stemmingswisselingen, opgeblazen gevoel veel boeren enz. en misselijk, dit alles had ik de vorige keer ook vandaar dat ik er zo zeker van was.<br /> nu maar wachten tot in donderdag ongesteld ga worden.<br /> en op naar poging 4 naar m
n miskraam zou nu 24 weken zijn, zou m`n kindje kunnen voelen bewegen, zou weten wat het zou worden, had kunnen babyshoppen maar nu maar weer langer wachten
Snips, hou de moed erin. Zorg dat je duidelijkheid krijgt via een VK of HA! Deze onzekerheid word je gek van…!! (…en wij ook… )
Propje, ontzettend sneu… Ik kan me voorstellen dat het hard aankomt… Sterkte! :hug: :hug: :hug:
Marij, over de helft!! Hoe gaat het? Vorige week nog een echo gehad?
kom hier maar weer :hug: uitdelen…
propje: je lichaam kan je idd vreselijk voor de gek houden… 't is vreselijk om zo af e toe terug te denken aan wat als… probeer het niet te veel te doen, je wordt er niet gelukkiger van
snips: ik wil je niet alle hoop ontnemen, maar met mijn laatste mk heb ik ook geen stolsels verloren en geen krampen gehad… 't is zo onduidelijk in het begin, wacht idd maar af hoe lang het bloeden duurt, duurde bij mij dan toch langer dan een gewone ongi en ik wist het toen wel. Had absoluut geen zin om bij de gyn tussen alle zwangere buiken te gaan zitten toen ben zelfs nadien niet geweest. Veel sterkte!
voor mijn gevoel is het ook echt over.
denk alleen wel dat ik een controle echo wil om te zien dat echt alles weg is.
al is het maar om het af te sluiten
Snips
denk aan je hoor meis…
Vanmorgen testje gedaan maar negatief hoor en ook nog geen gevoel dat menstruatie eraan komt… pffff
Lijkt me leuk als iedereen happy is dat we dan met ze allen indd bij elkaar komen hopelijk mag dat nog dit jr