ik heb maar een banner gemaakt :inlove:
groot gelijk!
Snips, dan nu officieel: VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Snips! Van harte gefeliciteerd :inlove:
:drool: wil ook testen.
pffff nog 3 dagen geduld hebben dan kan het.
yvonne hoe gaat het met je?
debz? , princes?
hier toch wel heel veel vertrouwen echt zon last van m
n borsten voel ze de hele dag hihi :lol:
b.t.w Klein voorstel.
als alle septemberstoppers zwanger zijn en misschien wel als iedereen bevallen is lijkt het me een leuk idee om een keer bij elkaar te komen.
baby`s showen of buiken showen?
hoor wel wat anderen hiervan vinden.
:hug:
thnx voor de felicitaties!
heb nog geen klachten…alleen iets gevoelige borsten.
bij mijn vorige zwangerschap ben ik 15 kilo afgevallen doordat ik alleen maar aan het spugen was.
hoop dat ik dat over mag slaan deze keer.
@propje doordat mijn borsten gevoelig waren wist ik het ook eigenlijk al een week voor mijn NOD.
en als ik terug reken heb ik de innesteling ook gevoeld.
ik duim voor je
meeting leuk!!
Snips heerlijk genieten nu en nogmaals van Harte!
Ik heb bij J geen gevoelige borsten gehad, ik was toen overtijd en me gevoel zei dat ik zwanger was en dat was toen ook zo haha Bij 6 a 7 week had ik totaal geen zin in eten meer.
Leuk een meeting maar waar komt iedereen weg?
Mag ik even wat leuks vertellen???
Onze kleine man loopt sinds vandaag :dance: Hij durfde het eerst niet loopt al een tijd aan de hand en nu eindelijk los :dance: Ben zo trots…
ik woon in de provincie utrecht.
debz :dance: wat goed van je knul!
hoi mensen mijn gevoel is mega sterk kan echt niet wachten om te testen
dus morgen maar even een poging wagen
misschien dat we ergens rond utrecht kunnen meeten, lekker centraal voor iedereen
ik voelde de vorige keer ook al erg snel mn borsten en ach je gevoel laat je zelden in de steek, hou jullie op de hoogte :)<br /> <br /> @debz altijd leuk als je kindje gaat lopen, zelf de grote wereld gaat ontdekken. weer een stap dichter bij het opgroeien :D<br /> <br /> :hug: voor iedereen en hopelijk voor iedereen de laatste maand in spanning en natuurlijk hoop ik ook voor iedereen dat het goed blijft gaan. moet er zelf echt niet aan denken dat ik weer een miskraam krijg.<br /> alleen het idee al dat ik in september m
n kindje in m`n armen had kunnen sluiten :vlinder:
daarom veel vertrouwen in de volgende zwangerschap.
en nog een nieuwtje maar dat vertel ik jullie pas als ik zeker weet dat ik zwanger ben :silenced:
propje je maakt me nieuwsgierig… :lol:
Hoi Propje, een dagje afspreken lijkt mij erg leuk. Wel moet ik zeggen dat ik zes dagen per week werk, dus ik heb een erg volle agenda, maar kan altijd kijken wanneer zoiets in te passen is.
Nieuwtje? Je maakt mij erg nieuwsgierig… Wanneer ga je testen??? :shifty: Ik hoop dat je gelijk hebt wat jouw voorgevoel betreft…
Debz, wat onzettend goed van jouw zoontje zeg! Natuurlijk alle redenen om trots te zijn… :dance: :dance:
Prinses, hoe gaat het met jou??
hoi yvonne ik heb vanmorgen een test gedaan.
natuurlijk veeeeeel ste vroeg en de test was hartstikke negatief.
zo maar even nieuwe testen kopen en maandag of dinsdag nog maar een poging wagen.
wel veel zeg 6 dagen werk, kan je ook geen dag vrij krijgen?
lijkt me erg leuk om te meeten het weekend lijkt me dan het beste en dan in utrecht ergens iets drinken ofzo?
Hoi propje, op zaterdag doe ik altijd vrijwilligerswerk. Wel slechts een paar uurtjes, maar door onderbezetting kan ik moeilijk gemist worden. Met wat handig plannen is daar nog wel een mouw aan te passen hoor… Maar ja, ook vrijwilligerswerk is werk, vandaar…
Locatie voor een meeting in Utrecht lijkt mij prima. Ik heb geen idee waar de anderen vandaan komen, maar ligt centraal in Nederland, dus denk ik wel goed…
Het zou wel héél leuk zijn als je dinsdag een postitieve test in handen zou hebben, maar het zou de resterende clubje wel héél klein maken… Ik gun het je van harte. Even wat geluk strooien… :: :: :: ::
Utrech is ind centraal maar ik zie er dan vanaf het is mij te ver vanaf Assen. Dat merkte ik ookal bij de maandmama’s dat ik de enigste was in het noorden. Maar ik wens jullie veel plezier
Propje jammer, maar je maakt me wel nieuwsgierig wat je wil gaan vertellen
hahaha nou ja kan het wel vertellen maar wil niet te voorbarig zijn hihi.
en misschien is het voor jullie wel niet zo bijzonder als voor mij, maar als ik nu zwanger ben wat ik dinsdag dus pas kan testen
dan ben ik uitgerekend op 25 januari 2012.
mijn moeder is overleden op 22 januari, het zal dus wel heel bijzonder zijn als ik nu zwanger zal zijn, en dan zie ik het op 1 of andere manier nog wel gebeuren dat ik dan op 22 januari beval.
dat maakt mn voorgevoel gewoon heel sterk. geloof dat m
n moeder op 1 of andere manier over mij en mn kindje zal waken.<br /> ik heb mijn miskraam bijvoorbeeld gehad op de dag dat mijn nichtje geboren werd, ik had m
n moeder gevraagd om te waken over ons kindje, en nu moest ze natuurlijk weg om bij de geboorte van haar kleindochter te zijn. je moet er in geloven om het te kunnen geloven.
maar heb sinds het overlijden van mijn moeder bizarre dingen meegemaakt waardoor ik het ben gaan geloven. :kaars:
we moeten maar even kijken wanneer we meeten, en of iedereen dan zwanger is, dat lijkt me dan wel het leukste.
ik vind het niet zo erg om een stukje te rijden weet ook niet waar iedereen vandaan komt maar er valt vast wel een mouw aan te passen zodat ook mensen die niet makkelijk kunnen komen erbij kunnen zijn.
ik ga aankomende week de dames van het forum berichten en dan zullen we eens kijken of het gaat lukken.
Snips; GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Super, meid!!!
Ik was ff een weekje met ‘mijn’ kids van groep 8 naar Texel en moest natuurlijk nu eerst bij de sept.stoppers kijken voordat ik bij de nov.mama’s verder klets!!
Hakt er wel in zo’n weekje met veel fietsen, minder slapen…
Debz, Yvonne, Propje, Prinses, met jullie gaat het ook echt goedkomen!!! :: :: :: ::
propje: wel spannend, ik dat je gevoel klopt!
meeten, zou voor mij zowiezo moeilijk zijn. Ik woon in België en heb het nog al druk. Spreek maar iets af en dan zie ik wel…
ik verlies bloed…helder rood.
heb er weinig vertrouwen in.
zwangerschapstest is wel gewoon positief.
anee snips… Is het veel bloed??? Ik ga voor je