SEPTEMBER-STOPPERS!!! Deel 2

Hoi meiden,

Ben ik weer eens! Sorry dat ik hier niet meer zo vaak kom, maar klets ook mee op andere topics!

Tiene> Gefeliciteerd met je zwangerschap! Onwerkelijk gevoel he? Geniet er maar van! Ik wens je in elk geval een fijne zwangerschap.

Met mij gaat het verder prima! Ben alleen zooo moe en ook last van misselijkheid. Vanmorgen kwam mijn ontbijtje er ook weer uit (sorry) Nou dan voel ik me echt beroerd hoor! Heb inmiddels deze week ook al 2 zwangerschapsbroeken gekocht, want mijn oude broeken passen niet zo goed meer!
Ik mag pas op 12 april naar de verloskundige, dan ben ik op 1 dag na 12 weken! Duurt nog best wel lang!

Fijn weekend voor iedereen!

:-* Bambi

hee bambino, leuk dat je weer eens meekletst.
fijn dat het goed met je gaat, alleen jammer van die ontbijtjes.

Haai,
Bedankt allemaal voor de felicitaties! IDD een erg onwerkelijk gevoel. Zo onwerkelijk dat ik het niet kon laten om net een extra testje te gebruiken. Weer hartstikke positief. Jeetje echt nauwelijks te bevatten. Gaan het zo aan de familie vertellen (alleen de naaste) Spannend!
Leuk zeg bambi, bijna naar de gyn voor een echo. Spannend hoor: hoe hebben jullie het verteld?
Kus, tiene

Hoi,

Nou het duurt voor mij nog heel lang voor het 12 april is. Heb wel geprobeerd of ik eerder mocht komen. Maar het is standaard bij hun tussen de 12 en 14 weken. Krijg dan wel mijn eerste echo!

Wij hebben het nog niet verteld aan de ouders en schoonouders! We wilden eerst even lekker samen genieten van ons grote geheim wat in mijn buik groeit! En vind het ook nog zooo pril! We gaan het nu de 1ste paasdag aan mijn ouders vertellen en de 2de paasdag aan mijn schoonouders. We hebben een chocolade-ei gekocht en een kaart met op de voorkant: BABY en dan aan de binnenkant het volgende gedichtje:
't is nog heel lang wachten,
nog heel veel aftellen,
maar wel leuk om alvast te vertellen,
dat wij een kindje verwachten!

Wel weten alleen onze allerbeste vrienden het dat we zwanger zijn, dus gelukkig kan ik bij haar mijn verhaal kwijt en natuurlijk ook bij jullie op dit forum!

Nou nu al 4 zwangeren van 9 september-stoppers! Het gaat de goede kant uit! En verwacht dat het de 'nog niet zwangeren’straks ook gaat lukken :wink:

:-* Bambi

Hoi, wel knap hoor dat je het nog niet aan de familie hebt verteld. Ik heb het net ondekt, dus bij ons is het nog priller. Aan de andere kant, als het mis gaat wil ook dat mijn familie het weet om mij/ons bij te staan. Vind het dan zo’n raar idee om ineens te vertellen dat ik bijv een miskraam heb gehad, zondar dat zij wisten van hoe of wat. Maar goed…jullie kunnen er iig dus wel met mensne over praten, das wel prettig…
Nou, k ga slapen. TRuste en tpt laterz,
kus, tiene

Heej Tiene,

WAUWWWWWWWWW GEFELICITEERD!!! echt helemaal super zeg! Ook al is het pril, het is het begin!!! Ik vind het echt TOP!!

Ga er lekker van genieten en heeeeel hard hormonen blazen graag!!

Mijn NOD komt er ook alweer bijna aan…we wachten het wel af! Vanacht uit geweest, en expres niets gedronken…gewoon voor de zekerheid!

Greetzz Elmo

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300]  tabel[/td]  [td] Naam [/td]  [td]  Bijnaam[/td]  [td] Leeftijd [/td]  [td] Kindje[/td] [td]  NOD[/td]  [td] Uitgerekend  [/tr]


[tr] Â [td]Beebie[/td] Â [td] Â Â Â [/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td] 2e Kindje[/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]


[tr] Â [td]Dena[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td] ?? Kindje [/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Bambino[/td] Â [td][/td] Â [td]26 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [td] 26 oktober[/td][/tr]

[tr] Â [td]Tiene_79[/td] Â [td]Leontine[/td] Â [td]25 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td]Zwanger[/td] [td] 17 november[/td][/tr]

[tr] Â [td]Jiska[/td] Â [td]Elmo[/td] Â [td]27 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 16 Maart[/td][td] [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Niekie[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Oeps[/td] Â [td][/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td]2e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Schannuleke[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td] 26 Maart [/td] Â [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Renata[/td] Â [td]ren0t0[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]05 April[/td] [td] [/td] [/tr]


[/glow] [/tr]



[/table]

Haai
Elmo bedankt! tis zeker nog erg pril, maar geniet er ook al erg van. Jou NOD is 16 maart, das ook al over 3 dagen. Spannend!!! Voel je al wat? K zal hormoontjes blazen…komen ze…pfffffff… Hoop dat ze wat voor je doen…
en voor niekie…jou NOD komt nu ook wel erg dichtbij.
HOe is het verder met iedereen? een goed weekend gehad. Almo, jij bent wezen stappen, in een disco of ga je meer voor de kroeg. Wel slim om niet te drinken idd. K heb ook steeds uitegkeken met wat ik wel of niet kon eten…
Verder nog leuke dingen gedaan?
Ik ben erg moe nu, maar verder nog steeds in euforie stemming. Hebben het nieuws net aan mijn schoonouders en schoonzus en zwager verteld. Allemaal erg enthousiast. Mn neefje van 3,5 jr was er ook. Die kroop meteen op schoot en voelde aan mn buik. Wil deook weten of het een jongetje of meisje zou worden…Grappig. K probeer wel steeds naar de realiteit te gaan: eerst maar afwcahten of het goed gaat… maar dat zien we wel.
Ga zo lekker ergens wat eten om het te vieren saampjes.
tot later
Kus, tiene

heej tiene,

Thnx voor de hormoontjes…ik heb ze allemaal opgezogen
( sorry niekie!!)
Maar of het nog gaat werken voor deze keer, weet ik niet! Ik voel op zich nog niets, maar had vorige week wel vreselijke vreetbuien en dat wijst er bij mij meestal wel op dat ik gewoon ongi ga worden :-/

Als ik uitga ga ik het liefs voor de kroeg, lekker relaxed, dansen als ik wil en anders hangen aan een tafeltje om gezellig te kletsen!
Gister waren we naar het dorp naast ons, want daar was een speciaal feest dat 1x per jaar daar wordt gehouden, ik was er nog nooit geweest en het is ook de laatste keer geweest dat ik er was, niet vanwege de muziek, die was zeker goed, maar het was zooo belachelijk druk dat het niet leuk meer was! Als je drinken wilde halen, moest je je eerst door de menigte heen werken…pff!

Maar oke, het was wel weer ff leuk!
Ik ga weer stoppen, want ik word van de pc gejaagd!! hihi!!

Greetzz Elmo

Quote:
heej tiene,

Thnx voor de hormoontjes..ik heb ze allemaal opgezogen
( sorry niekie!!)


Greetzz Elmo


elmo, fijn hoor lekker "collegiaal" dat je alles weg gezogen hebt :'( hahaha ;) ;D
hier verder ook nog geen kwaaltjes, behalve dan dat ik wat gespannen (.)(.) tietties heb, maar ja.
nog 4 daagjes te gaan voor mij...............en dan zien we wel weer.

Hoi allemaal!
K zal er nog wat blazen niekie…pffffff…komen ze…
Knap hoor dat jullie nog niet echt aan het aftellen zijn! K kon het nooit laten…
K ben vanmorgen naar de HA geweest en kreeg het standaard praatje mee: wat wel en niet eten en wanneer naar de verloskundigenpraktijk enzo…moest zelf vragen hoe het nu zat met mijn zwangerschap en stollingsproblemen. Hij hefet het nagrevraagd bij de gyn. en ik moet vrijdag dus al naar de gyn. wa. om meteen te beginnen met antistolling…wel raar zit ik dan met mijn kleine 6 weken, terwijl normaal iedereen er pas vanaf 9-12 weken komt… Wel spannend hoor…
HA hefet me ook wel weer wat met beide benen op de grond gezet: gaf aan dat kans op miskraam, bij 1e zwangerschap zeker aanwezig is… Vind het nu nog spannender worden. K hoop dat die 6 weken snel en zonder problemen voorbij gaan!
Verder heb ik niet zoveel te vertellen…moet vanaaf werken en ben al moe, dus duik denk zo nog ff mn bedje in.
Morgenochtend moet ik naar de tandarts…Arghhh…een wortelkanaalbehanldeing, dus lig een uur met mn mond open…Verschrikkelijk!!!
Fijne dag allemaal1
Kus, tiene :-*

Heej meiden,

tjee tiene, spannend hoor…nu al naar een gyn! Maar heb jij last van stollingen dan?? Eng idee! Maar goed…met goeie medicijnen is dat prima te doen toch!
Wat ik me trouwens afvroeg…heb je al een idee wanneer je uitgerekend bent? Dat is dus iets wat ik altijd al doe…zo van …als ik deze maand zwanger word, wanneer ben ik dan uitgerekend…nu zou dat eind november zijn! hihi

Hier is verder alles nog rustig, nog geen tekenen verder dus dat scheelt. Maar goed…de week is nog niet voorbij en ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongi word.

Vandaag lekker vrij (zoals elke maandag!) en ik ga vanmiddag ff langs 2 makelaars om van die boekjes op te halen over een paar flats! Daar gaan we misschien toch voor, aangezien er weinig leuks hier te krijgen is in het dorp aan 1 gezinswoningen, in ieder geval niet in onze prijsklasse!
Vind dat altijd wel spannend, potentiele huisjes kijken!! hihi

Nou ik ga hier weer ff wat doen, helaas gaat het huishouden ook gewoon door…ook op je vrije dag! :-/

Meiden…laterzz!
Greetzz Elmo

tiene, thnx voor de hormoontjes.
fijn dat je al zo snel naar de gyn mag.
veel succes en werkze.

Hoi,

Tiene> Wel fijn dat je al zo vroeg terecht kan bij de gyn! Ik zou als je morgen naar de tandarts gaat wel even doorgeven dat je zwanger bent. Dit i.v.m. verdoving en andere toestanden.

:-* Bambi

Heej Bambi!!

Gezellig dat je er ook weer bent!! Tijd niet gezien op deze topic!

Hoe is het ermee??? Al helemaal gewend aan het zwanger zijn? Wanneer ben jij precies uitgerekend?? Dan kunnen we dat misschien aan het schema gaan toevoegen!

Nou ik hoop je hier weer wat vaker te lezen…je bent en blijft tenslotte een septemberstopper!! hihi

Greetzz Elmo

Hoi allemaal,

Tja ik klets nu op verschillende topics mee! Maar natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het hier met de september stoppers
gaat! Het schiet al aardig op hoor… 4 van de 9 al zwanger. Dus jullie tijd komt ook nog wel hoor!

Ik voel me al echt helemaal zwanger. Heb ook echt van die kwaaltjes; pijnlijke borsten (op de buik slapen kan niet meer)
misselijk, overgeven, lucht in mijn maag en noem maar op!
Als het goed is ben ik op 26 oktober uitgerekend. En het is dus voor ons het eerste kindje!
Moet helaas nog wel 4 weken wachten tot ik de eerste afspraak heb bij de verloskundige. Dat duurt nog zooooo lang! En ben wel ontzettend nieuwsgierig naar dat ukkie in me!

En hoe gaat het met de rest hier?

Ik zal in elk geval mijn best doen om weer wat vaker hier te komen!

:-* Bambi

Goeiemorgen allemaal,
Wat grappig bambi, ein doktober uitgerekend. Ik 17 november(als het goed is) dat scheelt maar weinig… gaan we ongeveer samen de spannendste periode in…hihihi
K wist niet dat verdoving ook wat uitmaakt als je zwanger bent…het is toch allemaal plaatselijk? K zal nog ns op internet kijken en anders geef ik het maar door ja.
Gister weer gewerkt na mijn ’ ontdekking’ . Was echt raar. Terwijl in je persoonlijke leventje alles op veranderen staat, gaat daar alles door en zijn gangetje… vreemd hoor.
Nou, k ga nog ff eten en dan me klaar maken om naar de tandarts te gaan…
doeidoei, tiene

PS Niekie en elmo, hoe gaat het met debijna NOD-ers?

hoi allemaal, nou hier nog geen ongi in zicht.
wel had ik eergisteren nacht kramp in mijn kuit joh en zere
(.)(.) tietties. en nu vandaag heb ik zuurbrand van de sinas???
en verder alles goed.

* ik zat trouwens net een even terug te lezen, en ik las dat ik had geschreven dat het voor iedereen een vruchtbaar deel zou worden (deel 2) en dat is al aardig gelukt.

*jammer dat er verder weinig geschreven word, ik begreep wel dat er enkelen zijn die wel mee lezen, maar even geen behoefte, tijd of … hebben om te schrijven, ook voor die dames ik hoop dat het voor jullie ook een vruchtbaar deel is

Hoihoi,

Sorry dat ik de laatste tijd niets van me heb laten horen maar ik heb zeker meegelezen en meegeleefd met jullie. Ik wil er niet zo heel veel mee bezig zijn… ::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile:

Mijn NOD is ook 17 maart, net als jou Niekie…op de banner staat trouwens de 18de…

Ik kan niet echt zeggen dat ik wat voel, maar ik voel me wel anders dan anders. Ik heb eigenlijk al vanaf mijn ei van die “plopjes” in mijn onderbuik en af en toe een steekje. Mijn (.)(.) doen niet zeer, maar als ik aan de zijkant zachtjes druk voel ik het wel… We zullen het wel zien wat er gebeurd donderdag…of juist niet :wink:

Hebben jullie niet dat je je ontzettend moet inhouden om niet eerder te testen…ik kan het bijna niet laten. Maar die dingen zijn niet echt goedkoop en de kans dat het negatief aangeeft is natuurlijk heel groot. Maar het blijft moeilijk, vooral als je leest dat bij sommige dames de test al voor de NOD positief aangeeft.

Ik blijf duimen voor jullie en voor mezelf natuurlijk

Liefs Oeps :-*