SEPTEMBER-STOPPERS!!! Deel 2

Hey Allemaal,

Het lijstje is weer bijgewerkt en ook de uitgerekende datums staan erbij!!!

Hey Niekie en Elmo,

Spannend hoor… Hebben jullie al enig idee???

Ben benieuwd!!

Liefs Renata

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300]  tabel[/td]  [td] Naam [/td]  [td]  Bijnaam[/td]  [td] Leeftijd [/td]  [td] Kindje[/td] [td]  NOD[/td]  [td] Uitgerekend  [/tr]


[tr] Â [td]Beebie[/td] Â [td] Â Â Â [/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td] 2e Kindje[/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]


[tr] Â [td]Dena[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td] ?? Kindje [/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Bambino[/td] Â [td][/td] Â [td]26 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [td] 26 oktober[/td][/tr]

[tr] Â [td]Tiene_79[/td] Â [td]Leontine[/td] Â [td]25 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td]Zwanger[/td] [td] 17 november[/td][/tr]

[tr] Â [td]Niekie[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Oeps[/td] Â [td][/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td]2e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Schannuleke[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td] 26 Maart [/td] Â [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Renata[/td] Â [td]ren0t0[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]05 April[/td] [td] [/td] [/tr]

[tr] [td]Jiska[/td] [td]Elmo[/td] [td]27 jaar[/td] [td]1e Kindje [/td] [td] 13 april[/td][td] [/td] [/tr]

[/glow] [/tr]

[/table]

hoi meiden,

nou zoals ik voorspeld had…mn ongi gaat echt wel komen hoor! is het vandaag niet meer dan is het morgen wel!!

Gisteravond laat al een beetje zeurderig gevoel in mn buik, vanmorgen wat erger, zelfs paracetamol meegenomen naar mn werk, voor het geval het door zou komen, ik verga dan namelijk van de buikpijn!! ::slight_smile:
Maar ik moet zeggen…op dit moment is alles weer rustig…nog nix te zien ook! duss…geen rood…nog steeds hoop! toch?

Nou ik duim voor Niekie en Oeps!! Ik hoop echt voor jullie dat het raak is! Wanneer willen jullie gaan testen eventueel?? ALS het bij mij wegblijft word dat pas na het weekend…dat weet ik wel!

Nou goed…ik hou jullie op de hoogte!!
Greetzz Elmo

Hè Elmo, denk je echt dat de duiveltjes eraan komen? Ik hoop dat je er helemaal naast zit. Zolang ze er nog niet zijn… :wink: Ik ga heel hard voor je duimen!

Ik denk dat ik dan vrijdag ga testen mocht ik donderdag nog niet ongi zijn, maar ik denk dat ik dat niet volhou en toch maar donderdag ga testen… :stuck_out_tongue:

En jij Niekie, wanneer ga jij testen?

Liefs Oeps

ik ga pas testen als ik 2 a 3 dagen overtijd ben.
en verder heb ik hier dus alweer kramp in mijn kuit das niet leuk meer, niet dat het echt zo pijn doet, dat ik tranen in me ogen heb, maar wel vervelend gevoel.
dat is dus iets wat ik nog nooit heb gehad.
en wat betreft mijn (.)(.) tietties ze zijn gevoelig aan de zijkanten, en ja ik hoop natuurlijk dat mijn ongi uit blijft en ik zwanger ben, maar ik ga dr niet vanuit.

enne oeps leuk dat jij gelijk met mij loopt met je nod, en hoe bedoel je dat van die banner?

goeiesavonds!

Het is nu rond half 11, en nog geen duveltjes! yess! Wel nog steeds last van mn buik, maar heb ook een beetje zoefzoefpoep!! hihi dus hopelijk ligt het daaraan! Maar denk het niet hoor!

Verder blijft het bij jullie dus spannend…ik hoop het echt enorm en ga hierbij dus extra hard duimen!!

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz.

:-* Elmo

hey Dames,

Het wordt hier wel spannend hoor zo to horen…Ik duim voor jullie allemaal enne Niekie ik heb toch wel een goed gevoel bij je dus ik denk wel dat je zwanger bent maarja het is nog afw88…Laat maar snel iets weten…

Succes dames…

Dikke kus en tot later!!

Liefs Renata

hee, ik duim ook voor jullie allemaal.

duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim

enne renata, hoezo heb je bij mij een goed gevoel qua zwanger zijn?
ik hoop dat je gelijk krijgt… ;D
we zullen zien.

en voor jou elmo duim ik ook superhard dat je niet ongi moge worden.

Hoi,

Elmo, wat spannend voor je! Nog steeds niets te zien bij jou? Ik hoop het echt voor je meid…Laat het ons snel weten.

Niekie, we zijn inderdaad te gelijk. Jij hebt ook altijd een hele constante cyclus hè? Ook 28 dagen? Spannend weer elke keer. Dat van die banner was een foutje van mij, ik bedoelde dat er eerst in het lijstje stond dat ik op de 18 mijn NOD heb maar als ik uitga van 28 dagen is het de 17de, scheelt weer een dag :wink:

Ik denk dat ik inderdaad maar vol ga houden om pas 1 dag na mijn NOD te testen…vrijdag dus. Ik heb gisteravond al een test verpest…stom weer. Ik kon het gewoon niet laten.

Mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig aan de zijkant als ik er zacht op druk en ik heb veel meer afscheiding dan normaal voor mijn NOD. Ken iemand dit?

Liefs Oeps

Duiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuimmmmmmmmmmm…

hey Niekie,

Ik heb gewoon zo’n idee dat het bij jou gelukt is als ik naar je klachten hahaha kijk…

Kan goed zijn dat ik het helemaal fout heb hoor, maarja is een gevoel…

Elmo,

Hoe is het nou??? Al iets te voelen/zien???

Ben heel benieuwd!!

Liefs Renata

zucht…duivels zijn gearriveerd hoor!! heeel erg aanwezig zelfs!! :-/
Maar jah…betekend dat we wel weer met een leuk doel kunnen klussen!! hihhi! (zodra dit weer weg is!)

Maar meiden…voor jullie blijf ik enorm hard duimen hoor!!!

Oeps, je bent wel weer lekker bezig he…geldverspiller!! hahaha! Maar ik hoop echt voor je dat de duveltjes wegblijven en dat je dan vrijdag wel positief test!! We gaan ervoor!

Niekie, bij jouw ook nog alles rustig? Wel balen van de kramp in je kuit zeg! (oeps, foutje, ik typte eerst kuit zonder i! dan krijg je toch echt iets heeeeeel anders!hahaha)
Je weet dat als je kramp hebt in je kuit dat je je moet afzetten tegen iets, achterkant van het bed of dat je vriend tegen je voet aan duwt, dan gaat het heel snel over! helpt echt!

Nou meiden, mijn nieuwe NOD word 13 april en dit keer ga ik echt voor een NOD!

greetzzz …Elmo

nou meiden, ik heb vanmiddag getest i.v.m. dat ik naar de tandarts moest en een en ander moest laten doen met verdoving dus ik moest weten hoe of wat.
uit de test kwam nega, maar misschien is het nog wel te vroeg je weet het nooit.

en elmo balen meid dat de duivels er zijn, hopelijk de volgende keer beter.

Haai allemaal,
Wat balen elmo dat ze nu toch zijn gearriveerd!! Je hebt iig zekerheid en idd nieuwe ronde nieuwe kansen! Veel plezier en suc6
HOe is het met jou niekie en oeps? t wordt nu echt afwachten he?!
Ik heb een paar dagen na mn NOd getest, erg slopend, maar wel meteen raak en dus geen verspild geld. Van te voren had ik al wel het gevoel dat het goed zat. Die afscheiding zou best wat kunnen betekenen. Het komt idd voor dat je meer afscheiding krijgt als je zwanger bent…k heb er ook last van. K ga heel hard voor jullie duimen!!!
HOe is het verder?
Met mij alles wel ok. Ik heb ggister een late dienst gehad en vanmorgen vroeg, dus een erg korte nacht gehad, ben nu dus erg gaar!!! Vanavond komt mn vriendinnetje gezellig langs, lekker beppen en thee drinken. En wat een weertje he?! heerlijk, t begint zo einldeijk ergens op te lijken…
Tot later!
Kus, tiene :-*

he niekie, k zie dat we elkaar net overschrijven.balen joh! K ben gister dus naar de tandarts geweest, maar heb gelezen dat ene verdoving op zich geen kwaad kan…
misschien is je hormoonwaarde nog te laag… hopen maar.

hey

Elmo, jammer zeg dat de duiveltjes er zijn… Maarja weer op naar een nieuwe ronde!!! De lijst is weer bijgewerkt!!

Niekie, jammer dat je nega hebt getest maar zolang er geen rode duivels zijn is er nog hoop…

Oeps hoe is het verder met jou? Al iets te zien??

Ben benieuwd!!!

Liefs Renata

Hoi meiden,

Niekie, ik weet exact wat je nu voelt, aangezien ik het gister niet kon laten om te testen…negatief. Maar zoals de andere meiden ook al zeggen, zolang er geen duiveltjes zijn kan het nog. Ga jij morgen weer testen of wacht je nog tot later?

Elmo, balen meid! Jammer… :’( Gelukkig klink je nog wel positief. Op na de volgende ronde voor jou. Ja, vond het altijd al leuk om geld uit te geven…hihi.

Tiene, ik hoop dat de vele afscheiding echt iets positiefs betekend, had jij dat ook?

Ren0t0, hier is nog steeds niets te zien, maar ja, moet nog een dagje hè. De ene keer denk ik het is helemaal raak maar vandaag denk ik weer: morgen gewoon weer ongi…

Ik houd jullie op de hoogte :-*

Liefs Oeps

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300]  tabel[/td]  [td] Naam [/td]  [td]  Bijnaam[/td]  [td] Leeftijd [/td]  [td] Kindje[/td] [td]  NOD[/td]  [td] Uitgerekend  [/tr]


[tr] Â [td]Beebie[/td] Â [td] Â Â Â [/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td] 2e Kindje[/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]


[tr] Â [td]Dena[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td] ?? Kindje [/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Bambino[/td] Â [td][/td] Â [td]26 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [td] 26 oktober[/td][/tr]

[tr] Â [td]Tiene_79[/td] Â [td]Leontine[/td] Â [td]25 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td]Zwanger[/td] [td] 17 november[/td][/tr]

[tr] [td]Oeps[/td] [td][/td] [td]30 jaar[/td] [td]2e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Niekie[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Schannuleke[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td] 26 Maart [/td] Â [td] [/td][/tr]

[tr] Â [td]Renata[/td] Â [td]ren0t0[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]05 April[/td] [td] [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Jiska[/td] Â [td]Elmo[/td] Â [td]27 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 13 april[/td][td] [/td] [/tr]

[tr] [td]Vrede121[/td] [td][/td] [td]?? jaar[/td] [td]?? Kindje [/td] [td] ?? NOD [/td] [td] [/td][/tr]

[/glow] [/tr]

[/table]

Haai oeps,
klopt hoor, ik had veel afscheiding, echt wit enzo…en nog steeds en ik ben toch hartstikke zwanger. K heb het ook ergens gelezen dat het een ‘kwaaltje’ kan zijn. Bij mezelf wist ik dat het ’ anders’ was, omdat ik vlak voor mijn NOD nooit meer afscheiding had en zeker niet in die mate. Dus…k zal voor je duimen!!! en natuurlijk ook voor niekie. IDD geen duivels is nog hoop!
Kus, tiene

nou meiden, daar is ie dan he de beruchte nod dag.
en idd tot op heden klopt het nog steeds nod, dus hier nog niks te zien, maar wat niet is kan nog komen.
had mijn vriend gisteren toen hij thuis kwam verteld over hoe en wat als je zwanger bent en een verdoving wat er zou kunnen gebeuren.
en dat die kuitkramp een kwaaltje kan zijn, zegt ie ineens, jullie  wiem (vrouwen) daar op dat forum maken mekaar de kop gek over en met die kwaaltjes ik geloof er niks van dat dat een kwaaltje is. ??? ??? hoe bedoel je: waar bemoei je je mee tssssssss, dus ik denk bij mijzelf ik vertel wel niks meer behalve als ik zwanger ben dan.
misschien komt het ook omdat ie 40 uur per week werkt (hebben we de reisuren nog niet erbij gerekend) en dan thuis komen snel een happie eten en hup naar het nieuwe huis en dan klussen tot een uur of 10 s’avonds en dan nog ff wat drinken en naar bed.
dus ook van het “klussen” komt niks… ::slight_smile: nou ja moet maar ff dan.
en verder we zullen zien vandaag, heb zo’n voorgevoel dat er vandaag niks komt maar morgen ofzo.
enne oeps ik ga nu pas zoals de planning ook was bij 2 dagen overtijd testen.
dus overmorgen uh is dat nou zaterdag?? Â ja is op zaterdag
nou oeps veel suc6 ik duim voor je.
en tiene fijn dat het goed met je gaat, wel minders van die korte nachten i.v.m. je werk, maar ja komt denk ik ook wel weer goed.

en uh volgens mij is het een super lang verhaal geworden…
dus ik ga weer doeggies

hee oeps, ik ben benieuwd hoe het met je is, nog steeds geen duiveltjes te zien daar bij jou?

hier nog geen duiveltje aan de lucht, helemaal niks zlefs geen enig teken dat het eraan zit te komen.
maar zoals ik al eerder schreef denk ik dat het morgen pas komt…???
het is alweer afwachten.
suc6 meid ik duim voor je dat ze wegblijven.