SEPTEMBER-STOPPERS!!! Deel 2

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300] Â tabel[/td] Â [td] Naam [/td] Â [td] Â Bijnaam[/td] Â [td] Leeftijd [/td] Â [td] Kindje[/td] [td] Â NOD[/td] Â [/b] Â [/tr]


[tr] Â [td]Beebie[/td] Â [td] Â Â Â [/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td] 2e Kindje[/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [/tr]


[tr] Â [td]Dena[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td] ?? Kindje [/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Bambino[/td] Â [td][/td] Â [td]26 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Jiska[/td] Â [td]Elmo[/td] Â [td]27 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 16 Maart[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Niekie[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Oeps[/td] Â [td][/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td]2e Kindje [/td] Â [td] 18 Maart [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Schannuleke[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td] 26 Maart [/td] Â [/tr]

[tr] Â [td]MartinX28[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td]??Kindje [/td] Â [td] 30 Maart [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Renata[/td] Â [td]ren0t0[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]05 April[/td] [/tr]


[tr] Â [td]Tiene_79[/td] Â [td][/td] Â [td]25 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td]?? NOD [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Marjan[/td] Â [td]Marlyan[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]?? NOD[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Pemba[/td] Â [td][/td] Â [td]31 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]?? NOD[/td] [/tr]

[/glow] [/tr]



[/table]

heeej een nieuw deel!! top renaat!! goed gedaan!!
Dat we maar weer veel gezellige verhaaltjes kunnen opschrijven!!

Greetzz Elmo

Hey Elmo,

Ja het was een idee van Niekie!!! Dus de eer gaat niet naar mij hahaha

En nou maar hopen dat het hier eens wat drukker wordt…

Liefs Renata

renata, een nieuw deel dankjewel !!!
nou ok laat ik eens als eerste een verhaaltje schrijven dan over het hoe en wat.
ik heb gisteren mijn eggjump gehad(duidelijk gevoeld), en gisteren en eergisteren geklusd.
hopelijk mag dit dan enig resultaat hebben, maar ja dat zullen we met 2 weken wel zien.
dit is ook de eerste maand dat we er echt rekening mee hebben gehouden qua vruchtbare periode, en klussen.
en ja hopelijk word dit deel wat mee bekeken als het vorige deel, en word er ook wat meer gekletst.
en verder…ja zou ik ook niet weten wat ik moet zeggen.
enne elmo wij liggen qua cyclussen wel aardig dicht bij elkaar 1 dag verschil.
en hopelijk word het 2de deel een vruchtbaar deel voor iedereen. ;D

ja poeh wij moeten nog lang w88 zeg…
tot minimaal 5 april… poef…
maarja we zingen het wel uit… tenminste als jullie mij gewoon goed bezig gaan houden ahahahahaha

liefs Naatje

he naatje dat duurt idd nog lang je slaat geheel maart over???

HoiHoi…

Hier ben ik ook eindelijk weer. Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen maar ik heb wel meegelezen/leefd met jullie hoor. Kon helaas even niet… ::slight_smile:

Fijn dat er weer een nieuw deel is, wordt het wat overzichtelijker van.

Ik heb dus gister en eergister ongelovelijke buikpijn gehad, niet leuk meer. Ontzettende steken links onder in mijn buik en heel misselijk. Ik weet bijna zeker dat dit te maken had met mijn ei. Maar ik weet alleen niet of mijn ei toen is gekomen of juist nu na de pijn…Weten jullie dat misschien?

Wel geklust, eergisteren en eergisteren…Vanavond ook maar ff voor de zekerheid… :wink: :wink: :wink:

Wie is nu eigenlijk de eerste met een NOD?

Liefs Oeps :-*

hee oeps, elmo is de eerste met een nod.
en bij mij is het zo dat als de buikpijn er is die steken in de buik dan jumpt mijn ei.

tjonge deel 2 en nog steeds weing te kletsen.
oprecht zoals het eerste deel heette: September stoppers waar zijn jullie???

Nou zal ik dan maar weer es wat laten horen van mezelf!!
Afgelopen weekend lekker mn verjaardag gevierd en het was erggg gezellig!! Had geld gevraagd voor een digitale camera en heb een mooie gevonden voor het geld dat ik heb gekregen!! Ik heb geprobeerd m via internet te bestellen, maar weet nog niet erg of het gelukt is! Merk het wel! Zo wel, dan moet ie morgen al bezorgd worden! :slight_smile:

qua nod…tja das weer wachten he…nog anderhalve week ongeveer! Als het goed is dan tenminste! Mocht ik nou niet ongi worden dan wil ik pas na het weekend gaan testen! Heb nog al es schommelingen in mn periodes, langste is 31 dagen duss…afwachten maar! (kortste is trouwens 25!)

Niekie, wij zitten inderdaad erg dicht bij mekaar nu! Weet jij al wanneer je wilt gaan testen mocht het zo zijn dat je ongi uitblijft???
Hmm nu ik het zo opschrijf word het toch wel weer spannend!! :-/

Nou meiden…we gaan maar weer door met wachten en klussen hier!! ;D

Greetzz Elmo :-*

ps. Renaat! Mn leeftijd mag aangepast worden!!! ;D
hihi!

nou ik denk dat ik eerst ff wacht tot 3 dagen na mijn nod want ik had de vorige maand ook al dat ik 1 dag overtijd was en ik maar hopen, maar helaas niks dus, of ja eigenlijkwel een ongi.
dus ik vertrouw niet zo heel erg meer op mijn lichaam, hoewel dat wel de eerste keer was dat ik overtijd was, en verder gewoon 28 dagen.

Hey allemaal,

Het lijstje is weer bijgewerkt!!!

gr. Renata

.september dames!
ik heb een nieuwtje, wij (mijn vriend en ik) hebben een huis gekocht. ;D ;D ;D
t is ff iets anders dan zwanger worden, maar ook belangrijk
dus het zou kunnen dat ik aankomende tijd iets minder hier op kok ben, maar dan ben ik druk in huis bezig.
en na die tijd kan het zijn dat ik druk ben met werken dus ik moet (helaas) wat afstand nemen

Hallo allemaal,
Jeetje, ben even (nou ja…) afwezig geweest en we zijn alweer toe aan een tweede deel…
Ik ben in afwcahting van mijn NOD… gister eind van de ochtend en in de middag wat licht roze afscheiding gehad. Dacht dus dat het door zou zetten, maar dat heeft het (nog) niet gedaan. Sinds gister steeds wat misselijk. Heb een rare soort pijn in mijn onderbuik, niet echt NOD krampen. Verder ook gewoon wat grieperig: erg verkouden en errug moe!. Ben benieuwd wat het gaat worden: of de rode duivels komen er echt aan, of ik zit toch weer te veel te hopen. We zien wel.
Wat gaaf.niekie…en nieuw huis! Erg leuk hoor! Wij zitten nu bijna een jaar in ons eigenste huisje en het is zo leuk! Veel plezier en suc6 er mee.
Elmo: jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Verder allemaal suc6 met klussen of afwachten van de NOD!!
Liefs, tiene

tiene, ik wens je veel succes met wachten op je duiveltjes of lekker niet, das wel een beter plan.
ik hoop voor je dat ze weg blijven.
ik duim voor je.
[glow=red,2,300]duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim[/glow]

Thnx niekie!
Duim natuurlijk ook voor jou, want bij jou is het ook spannend toch?!

ja duurt nog 10 dagen voordat ik mijn nod heb, maar ik heb wel in de vruchtbare periode geklusd.
ach ik zie wel.

heej allemaal!!

TIENE!! welcome back! eindelijk weer iemand erbij, het werd zo’n klein groepje hier! Ik ga heeel hard voor je duimen dat de duveltjes weg blijven!!! :wink:

Niekie, super gefeliciteerd met je nieuwe huisje!! Veel verbouwplezier, inrichtplezier en natuurlijk woonplezier samen met je kanjer!! :-*
Wij hadden er ook bijna 1 gekocht, maar helaas wilde die gozer in ene niet onder zn vraagprijs hebben, en dat wilde wij niet betalen…pech!! Was zo’n lief klein huisje met een mega tuin! Maar oke…wij zoeken dus nog ff verder! :-/

Nou hier verder niet zoveel te melden, behalve dat het vandaag nationale vrouwendag is!! ( zei mn vriend gister, wist het ook niet!! hihi)
Verder moet ik ook nog een ruim een week wachten voor mn NOD, ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten dus ga er maar vanuit dat ik ongi word!

heej meiden, ik ga de piepers koken (vanaaf lekker opbakken! mmm)

Greetzzz Elmo

Haai,
Bedankt elmo, voor je warm onthaal! K ben nog steeds aan het afwachten. Behalve die licht roze afscheiding van maandag heb ik niets meer gezien… Merkte net wel dat ik wat meer krmapen in mijn onderbuik krijg. Natuurlijk meteen naar de wc, maar zag alleen witte vloed/afscheiding (hmmm…) en niets roods. Ow, het wordt nu toch wel erg spannend vind ik.
K probeer rationeel te blijven en te denken dat de duvels vast snel zullen komen opdagen… maar dta lukt niet heel de tijd… Volgens predictor.nl kan ik morgen testen (zit dan op dag 29/30) maar dat ga ik iig niet doen. Ga toch nog maar ff afwachten. Arghhhhh
Hoe is het verder met jullie?
k Ben wat grieperig geweest, maar t gaat nu alweer beter. Nadeel is alleen dat ik gister een late dienst heb gedraaid en vanmorgen en vroege, daarnaast kon ik niet in slapa komen…ben erg moe, dus op tijd naar bed. Lekker met mn hittepit.
Nou, goed, ik hou jullie op de hoogt!
TRuste voor straks!Liefs, tiene :wink: