SEPTEMBER-STOPPERS!!! Deel 2

Hey Tiene,

Ik denk dat je zwanger bent, minke had ook ineens wat roze afscheiding en daarna niets meer en die is nu zwanger dus ik denk dat we eindelijk weer een zwangere erbij hebben!!!

Wanneer ga je testen??

liefs Renata

Haai renate,
k durf er niet op te hopen hoor! vind het allemaal erg spannend worden. K heb morgen en vrijdag een vroege dienst dus, als ik zaterdagvroeg nog niet ongi ben…misschien dan…kweet niet. k durf niet zo goed te hopen, zou zo balen zijn als mn lichaam me voor de gek houdt!!!
k houd jullie op de hoogt!
Kus, leontine

hee tiene, ik duim nog steeds voor je ik hoop dat je zwangerbent.

* en renata, ik sta 2 keer in onze nodlijst, die van 17 februari mag je er wel uit halen hoor.
want anders ben ik nu super overtijd :stuck_out_tongue: :wink: ;D (not)

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300] tabel[/td] [td] Naam [/td] [td] Bijnaam[/td] [td] Leeftijd [/td] [td] Kindje[/td] [td] NOD[/td] [/b] [/tr]


[tr] [td]Beebie[/td] [td] [/td] [td]30 jaar[/td] [td] 2e Kindje[/td] [td]Zwanger[/td] [/tr]


[tr] [td]Dena[/td] [td][/td] [td]?? jaar[/td] [td] ?? Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] [td]Bambino[/td] [td][/td] [td]26 jaar[/td] [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] [td]Jiska[/td] [td]Elmo[/td] [td]27 jaar[/td] [td]1e Kindje [/td] [td] 16 Maart[/td] [/tr]

[tr] [td]Niekie[/td] [td][/td] [td]22 jaar[/td] [td]1e Kindje [/td] [td] 17 Maart [/td] [/tr]

[tr] [td]Oeps[/td] [td][/td] [td]30 jaar[/td] [td]2e Kindje [/td] [td] 18 Maart [/td] [/tr]

[tr] [td]Schannuleke[/td] [td][/td] [td]22 jaar[/td] [td] 1e Kindje [/td] [td] 26 Maart [/td] [/tr]

[tr] [td]MartinX28[/td] [td][/td] [td]?? jaar[/td] [td]??Kindje [/td] [td] 30 Maart [/td] [/tr]

[tr] [td]Renata[/td] [td]ren0t0[/td] [td]24 jaar[/td] [td]1e Kindje[/td] [td]05 April[/td] [/tr]


[tr] [td]Tiene_79[/td] [td][/td] [td]25 jaar[/td] [td] 1e Kindje [/td] [td]?? NOD [/td] [/tr]

[tr] [td]Marjan[/td] [td]Marlyan[/td] [td]24 jaar[/td] [td]1e Kindje[/td] [td]?? NOD[/td] [/tr]

[tr] [td]Pemba[/td] [td][/td] [td]31 jaar[/td] [td]1e Kindje[/td] [td]?? NOD[/td] [/tr]

[/glow] [/tr]



[/table]

renata thnx voor het aanpassen van ons nod lijstje

He hallo,
Zit nu dan op dag 29(vlgs predicor.nl)/30(volgens eigen berekening). NOg steeds niets gezien, maar durf echt niet te hopen…nu ik het schrijf voel ik de krampen en de duivels al komen (…) vriendlief zegt dat je altijd positief moet denken…
Afwcahten maar… ben erg moe, ga dus lekker niet koken, maar pizza halen of misschien patat (hmmmm dat klinkt errug lekker!). Zou wel een tukkie kunnen doen…
tot later.
liefs, tiene

heej tiene!!

Je houdt het wel ontzettend spannend zeg!! Gistermiddag nog nix, maar had je wel ongi gevoel…hoe is het nu???
Ik hoop echt dat je zwanger bent, lijkt me super voor je!!

Laat je snel weer wat van je horen!!

Greetzz Elmo

tiene. hoe is het nu???
ik ben net zoals elmo zeer benieuwd.
heb je al getest, of ge je binnenkort testen?
nou ok ik hou het in de gaten…

heej niekie!!!

voor ons word het ook weer spannend he!! Wat denk jij zelf? Ongi volgende week of niet?
Ik vrees zelf van wel…ik (vr)eet alles wat los en vast zit!! :-/
Heb net een hele zak mini twixjes opgegeten ( en lekker dat dat was!! ;D )
Bij mij is dat meestal een teken dat het die week erna weer gezellig raak is!! pfff

Nou jah goed…dan maar weer een nieuwe ronde he!! We zien het wel!

Greetzzz Elmo

ps…fijn weekend allemaal!

hee elmo, ik heb geen idee over volgende week mijn nod komt, ik heb dus nog steeds geen kwaaltjes.
maar daar integen heb ik ook nooit last van mijn nod dus geen vreetbuien, of buikpijn of wat dan ook.
ik kan er dus eigenlijk niks van op aan.
en ja dus ik heb echt waar geen flauw idee.
al hebben enkelen wel het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn omdat ik dus voor het eerst sinds 6 mnd geen kwaaltjes heb…maar ja daar kan ik verder ook niks mee.
t is weer zo’n lekker twijfel geval hahaha
ach ik zie wel

He hallo!
Bedankt voor jullie geduim!
Nog steeds niets… mijn borsten gaan meer pijn doen, af en toe nog wat misselijk. Mara goed dat kan ook als de duivels er aan gaan komen. Het voelt alleen niet zo… Heb ook nog steeds afscheiding en volgens mij heb ik dat nooit vlak voor mn NOD. T is wel slopend hoor. T zou dus wel raak kunnen zijn en alleen van die gedachte kom ik de afgelopen nachten zeer moeizaam in slaap. aan de ene kant kan ik niet wachten met testen…aan de andere kant vind ikhet ook wel erg spannend om te gaan testen. En als ik zwanger zouzijn, ben ik dat volgende week (misschien) ook nog wel.
Arghhhhhhhhhhh. k wordt er gek van! Misschien toch mara morgen testen?!
K zal voor jullie natuurlijk ook gaan duimen! NOg maar een (kleine) week… spannend hoor
Jullie ook alvast goed weekend en tot laterzzzzzzzz
Kus, tiene

ok ik heb dus nu weer iets nieuws???
ik at net een negerzoen, en die heb ik gisteren ook gehad, toen smaakte hij lekker, maar nu ik net mijn negerzoen at, smaakte hij naar vergif??? (niet dat ik weet hoe vergif smaakt, maar oke)
en nu ben ik dr dus ook echt misselijk van, en wel zo erg dat ik denk dat ik straks ff ga kijken of ik mijn negerzoen weer heel kan maken ::slight_smile: :-/ (sorry goor detail)
echt wel vaag, misschien ben ik nu wel ff iets voor mijzelf aan het bedenken.

en tiene knap dat jij het kunt volhouden nog niet te testen…
maar we wachten in spanning af

Da’s ook apart niekie…misschien betekent het wel wat en hopelijk geen buikgriep of een reactie op een rotte negerzoen…Ben je al aan het aftellen?
duimen dus allemaal voor elkaar.
Greetz, tiene

hee tiene, nee geen buikgriep want ik heb er nu al geen last meer van, en een rotte negerzoen kan het ook niet zijn heb het pak net gisteren gekocht.
en als ik eerlijk ben ben ik nog niet aan het aftellen.
en jij heb je al besloten wanneer je gaat testen??

Hey Tiene,

Heb je al getest??? Kan ik je aan het zwangeren lijstje toevoegen??

Let us know!!

enne Niekie, wat heb je nou mer die negerzoe gedaan??

liefs Renata

Hallo lieve allemaal!
Mijn voorgevoel klopte!!! K ben zwanger!!!
Vannacht wederom slecht geslapen: half 5 wakkeer. ben maar uit bed gegaan. tegen half 7 weer retour. ging toen dromen over een positieve test. Vanmorgen was vriendlief al naar zijn werk, maar k kon niet meer wachten: hem gebeld en gaan testen. Meteen al 2 blauwe streepjes(etos test) k dacht…nog even wachten, want na 3 minuten kan je aflezen en misschien verdwijnen ze wel weer, maar nee. Meteen weer gebeld. Jippie!!!
K kan het niet geloven, ben gewoon zwanger. Misschien dat ik er nog maar test tegen aan gooi, voor de zekerheid :wink:
Heb op internet gekenen en zit nu inw eek 5, dus erg pril allemaal…maandag maar de HA bellen.
K blaas snel wat hormoontjes naar jullie kant!..
toto laterzz,
kus, leontine :-*

tiene van harte gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund!!
geniet ervan en hou je ons welop de hoogte?

en renata hoe bedoel je wat heb ik met die negerzoen gedaan?

SEPTEMBER - STOPPERS

[table]

[tr] [td][glow=red,2,300] Â tabel[/td] Â [td] Naam [/td] Â [td] Â Bijnaam[/td] Â [td] Leeftijd [/td] Â [td] Kindje[/td] [td] Â NOD[/td] Â [/b] Â [/tr]


[tr] Â [td]Beebie[/td] Â [td] Â Â Â [/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td] 2e Kindje[/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [/tr]


[tr] Â [td]Dena[/td] Â [td][/td] Â [td]?? jaar[/td] Â [td] ?? Kindje [/td] Â Â [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Bambino[/td] Â [td][/td] Â [td]26 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Tiene_79[/td] Â [td]Leontine[/td] Â [td]25 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td]Zwanger[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Jiska[/td] Â [td]Elmo[/td] Â [td]27 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 16 Maart[/td] [/tr]

[tr] Â [td]Niekie[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td]1e Kindje [/td] Â [td] 17 Maart [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Oeps[/td] Â [td][/td] Â [td]30 jaar[/td] Â [td]2e Kindje [/td] Â [td] 18 Maart [/td] [/tr]

[tr] Â [td]Schannuleke[/td] Â [td][/td] Â [td]22 jaar[/td] Â [td] 1e Kindje [/td] Â [td] 26 Maart [/td] Â [/tr]

[tr] Â [td]Renata[/td] Â [td]ren0t0[/td] Â [td]24 jaar[/td] Â [td]1e Kindje[/td] Â [td]05 April[/td] [/tr]


[/glow] [/tr]



[/table]

hey Niekie,

Ja of dat je hem nog in elkaar had kunnen zetten??

liefs Renata

enne tiene gefeliciteerd joh!!!

hahaha renata, nee gelukkig heb ik de negerzoen niet weer in elkaar gezet .
en gisterenavond heb ik weer een negerzoen geahd 2 zelfs en smaakten beide geweldig.
k weet niet wat het was, nu zijn de zoenen van een neger op dus ga ik over op broodje met kalfsleverworst superrrrrrrrrr lekkerrrrrr