September stoppers 2010

Ja het was een erge leuke beurs. Het was een reptielenshow. We hebben 2 landschildpadjes, dus we gingen wat leuke dingen kopen voor hun. We zijn erg geslaagd. Het terrarium is erg mooi geworden.

Ik voel me nog steeds erg beroerd.

Heel veel misselijkheid, duizelig, moe, en veel zeurende pijn in mijn onderbuik…

Ik heb ook al mijn urine laten testen vanmiddag en die was helemaal goed.

Dus morgenochtend toch ff naar de huisarts om te laten kijken.

Ben benieuwd…

Hier is de ongi alweer voorbij, dus de nieuwe ronde is ook echt gestart…

Annette: heb je ook nog iets anders gedaan in antwerpen?

EstHe: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

prinses: :hug: klinkt niet zo prettig, verzorg jezelf maar goed…

mamajel: druk weekend geweest !

Linds: zo’n weekendje zonder vond ik soms ook wel eens zalig, maar niet te veel natuurlijk

Nettepetje: :pray: voor een duidelijke (positieve) test

Morgen dames,

Vandaag weer aant werk, gaat dus al beter met me!!

Heb zo raar gevoel in me onderbuik dus neem aan me ongie :cry:

@Kee succes deze maand :slight_smile:

Annette88 hopen dat je je snel wat fijner gaat voelen,

Nettepet al meer te weten gekomen?

HoiHoi,

ben er weer!

@ Prinses, wat fijn dat het beter met je gaat!!

@ EstHe, spannend joh!! Juist nu duurt een week zó lang!

@ Annette, wat leuk schildpadjes, die vind ik altijd zo schattig. Hebben jullie een groot terrarium ?

@ Kee, succes met de nieuwe ronde!

Hier nog altijd geen ongi. Gisteren helaas geen tijd gehad om een test te halen, wel de doktersass. gesproken. Advies; wachten tot het einde van de week en dan opnieuw testen.

Ik slik namelijk ook sinds Dec al geen pil meer. Het heeft de afgelopen maanden op een laag pitje gestaan, maar heb geen pil meer geslikt. Stabiele cyclus van 29/30 dagen gehad.

Probeer het nu naast me neer te leggen. Ik maak mezelf anders een beetje gek :lol: Dus einde van de week test ik nog eens, en dan moeten we maar verder zien. Maarja voor hetzelde geld komt mijn ongi toch opzetten.

Waar ik wel eens over na moet denken is het feit dat mijn moeder tijdens haar zwangerschap te weinig hcg aanmaakte, waardoor zij nooit een positieve zwangerschapstest of bloedtest heeft gehad.

Doordat de arts het opgegeven moment niet meer vertrouwde heeft ze een echo gekregen waarop bleek dat ze al 4 maanden zwanger was…

Maarja zulke situaties zullen tegenwoordig wel neit meer voorkomen

Het drukke weekend eist hier zijn tol

Heb al 2 dagen knallende koppijn.

Gister heel de dag in bed gelegen… kom er nu ook net pas weer uit.

Tis dat ik een afspraak heb vanavond voor een fotoshoot, maar anders bleef ik lekker in bed.

Wel is de interactieve ontvanger etc gekomen… kan manlief die aansluiten… :wink:

Hallo allemaal,

Ik ben 33 jaar en ben na ruim 15 jaar ook eindelijk gestopt per september… erg spannend.

Eindelijk mag mijn kinderwens vorm krijgen…, hoewel… eerst nog zwanger raken natuurlijk. :mrgreen:

Groetjes,

Yvonne77

Yvonne welkom (een leeftijdsgenoot :wink: )

mamajel: fotoshoot? wouw… Hopelijk verbetert je hoofdpijn snel weer, want dat is echt lastig

Nettepetje: je houdt ons wel in spanning…

prinses: hoop dat het de eerste zwangerschapstekenen zijn :pray:

Heb me vandaag een hele dag achterna gelopen op het werk, vanavond manlief niet thuis, dus avondspits voor mij alleen… Blij dat ze in hun bed liggen en ik dadelijk in de zetel :slight_smile:

spannend hier dames!!

@ nettepetje: We hebben een terrarium van 120 x 50 x 50. Als jullie het leuk vinden kan ik wel een keer een foto hier neerzetten hoor…

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest… En het gaat niet goed in mn buik. Het doet heel veel pijn. Ik heb bloed laten prikken en ik kan morgen om 11 uur bellen voor de uitslag. Hij was wel een beetje bang voor een blinde darm ontsteking…

ik ben benieuwd :?

Morgen dames,

@ Yvonne net op de valreep :smiley: maar van harte welkom natuurlijk :smiley:

@ Mamajel hoofdpijn al gezakt?

@ Kee avondje nog doorgekomen?

@ Nettepetje :pray:

Heb zo nu en dan pijn in me buik, hoop toch echt geen ongi :frowning:

Er staat in het lijstje 4 oktober maar heb het nog eens nagerekend en gisteren was mijn NOD wanneer kan ik het beste testen dames?

Kan het zo zijn dat je voelt ongesteld te worden maar dat dat idd miss een teken van zwangerschap kan zijn of loop ik te hard van stapel? Vorig jaar ook tijdje gestopt geweest met de pil maar moest het een en ander aan uitstrijkjes doen :frowning: ze dachten aan Baarmoederhalskanker! Gelukkig na veel onderzoekingen ben ik helemaal schoon van binnen. Nu elke half jaar op controle, Na deze uitslag zijn we toch maar weer aan de slag gegaan :lol: we willen het zo graag :pray: liefs,

Goeiemorgen

Annette…hoe is het nu?

Mijn hoofdpijn is nog niet over

5e dag op rij al… maar kan nu beetje op zijn

Gister de afspraak wel door laten gaan, morgenmiddag moet ik

die shoot doen… Spannend… kereltje van 3 jaar en zijn ouders.

Yvonne, welkom…hoop dat je kinderwens snel in vervulling gaat.

Prinses :hug:

Nou het gaat nog niet echt heel erg goed.

Vanochtend heb ik de uitslag van de bloedtest gehad, dat was allemaal prima.

De dokter denkt dat ik een soort van spastische darm heb. Schijnbaar zijn mijn darmen helemaal aangespannen, waardoor je die krampen krijgt.

Hij wilde me wel wat ontspanners voorschrijven, maar dit schijnt niet goed te zijn voor je ei-sprong en een eventuele zwangerschap. Dus ik heb dit maar geweigerd.

Ik krijg nu pilletjes met extra vezels erin, en dat moet helpen om mijn darmen weer te laten ontspannen.

Verder zijn we heel trouw aan het klussen, ook al doet dat rete veel pijn in min buik. Maar we willen er super graag voor gaan. Dus dan maar ff door de zure appel heel bijten… :silenced:

Hoi Annette,

Wellicht helpt het voor die darmen om maar zo vezelrijk mogelijk te eten… bruin brood, flakes, ontbijtkoek misschien… wat mij altijd helpt is Italiaans eten (ik heb veel last van verstopping).

Ik hoop dat het snel beter gaat. :frowning:

groetjes,

Yvonne

Wat vervelend Annette, ik geloof graag dat je daar héél veel last van kunt hebben!

Wat je er al niet voor over moet hebben om een kindje te krijgen he!? Even pijn lijden voor iets heel moois! Ik hoop dat het snel raak mag zijn!!! Ik duim voor jullie!

@ Mamajel, nog steds die hoofdpijn? Dat is echt niet prettig. Dat je weer wat op kunt zijn is al een vooruitgang, maar 5 dagen hoofdpijn?.. Pff dat breekt je toch op? Beterschap!!

@ Prinses; ik heb wel eens op internet gelezen dat je rond je NOD wel het gevoel kan hebben dat je ongesteldheid eraan komt, terwijl je in verwachting bent. Ik hoop het zo voor je!!!

Wat eng joh, dat ze dachten aan baarmoederhalskanker, had je pijn ofzo dat ze daaraan dachten? En nu elk jaar dus een uitstrijkje!? Wel een ‘veilig’ gevoel dat ze het in de gaten houden!

@ Yvonne, Welkom! Ik ga je ook het lijstje zetten, goed?! :smiley:

Ben vandaag 7dagen overtijd. Merk aan mezelf dat ik het steeds beter los kan laten nu. Einde van de week testen en anders de dokter maar bellen ofzo…

Hoi Nettepetje,

Jij al wat kwaaltjes?

Mijn menstruatie beelf uit terwijl ik aan de pil was vandaar onderzoekingen! Heel wat pijn gehad want er is ook een stukje eruit gesneden, ging door de grond en doe het nooit meer zonder narcose!! Gelukkig helemaal schoon en over paar maanden weer terug. jullie kunnen nu ook wel begrijpen dat mijn angst erin blijft zitten en nu meer dan ooit een kindje wil. Bang dat het miss anders nooit meer zal lukken!!

Het is een ander gevoel als anders wel weeig gevoel zeg maar, maar met vlagen! Pfff ik hoop het zo, ook jullie allemaal natuurlijk, duim voor iedereen :lol:

oh Prinses wat vreselijk zeg, zo zonder narcose, dat kunnen ze toch niet doen lijkt me! :frowning:

Kan me je gevoel goed begrijpen hoor!!

Kwaaltjes? Zo nu en dan heb ik wel eens gedacht dat ik iets voelde, zeurderig gevoel in mijn borsten, soms ook wat onder in de buik. Maar meer ook niet… Blijft vaag dat ik al die maanden een stabiele cyclus had zonder pil en nu ineens al een week overtijd ben.

Ja dan moet het lijk mij wel raak zijn toch? Einde van de week testen?

Ons op de hoogte houden he :lol:

Ze hebben me baarmoeder wel verdoofd maar geloof me daar merkte ik niks van pfffff wil dit nooit meer en is gelukkig achter de rug!

Vind het gek dat normaal is het pas met 30 jaar uitstrijkjes is vind doe het vanaf 20 want ja er zijn er genoeg jonger dan 30 en tjah als je te laat ben ben je je baamoeder kwijt en dus ook voor vele een droom,

We gaan er gewoon voor en hopelijk mogen we snel aangeven zwanger te zijn!! Positief blijven :lol:

Prinses, ook ik leef erg met je mee. Ik hoop voor je dat je zoiets nooit meer hoeft mee te maken!! :?

Nettepeltje, ik hoop dat je goed bericht hebt… Ik moet nog ruim een week, maar geloof er niets van dat het de eerste keer gelukt is… Ik wacht het af, maar hoop nog nergens op…

Op andere sites heb ik veel gelezen over uitblijven van menstruatie na stoppen met de pil… :?

Hoi Dames,

zojuist ook een banner aangemaakt en toch is me berekening over 6dgn wel goed dus gister niet mijn NOD :? raak er helemaal van in de war!

Toch raar gevoel in me buik pff dan waarcshijnlijk volgende week wel ongesteld!! pff word niet goed van me zelf!

x

Hey,

prinses: het kan echt hoor dat je een beetje een ongi gevoel hebt bij een zwangerschap

Nog even volhouden, hoor! Mijn duimpjes blijven draaien!

Maar wat een horror-verhalen van bij de gyn, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten

Yvonne; ze zeggen idd dat je meestal best een cyclus kunt ‘ontpillen’, maar het kan ook best van de eerste keer lukken

Nettepetje: wat spannend. Ik ben er niet dit weekend (gaan een weekendje weg) maar zondag kom ik snel kijken

Annette: wat vervelend, maar goed dat je nu weet wat er is, kan je er iets aan doen! hopelijk toch nog een beetje klusplezier…

mamajel: 5 dagen hoofdpijn :hug: