September stoppers 2010

We zitten nog maar net in september maar zijn er ook al september stoppers?

Ik heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen.

Hoi,

ik voel mij wel een septemberstopper… Heb mijn laatste nuvaring gehad tot half augustus, maar doe nu eerst een ronde cyclus afwachten, ergens tegen 20 september ofzo moet ik weer ongi worden (ik heb vreselijk lange cyclussen :x ) en dan gaan we voor een derde…

Het loopt hier niet bepaald storm :think:

ja, ik sluit me ook aan :smiley:

Vorige week nog enorm verdriet omdat mn man grote twijfels had terwijl we net hadden besloten het weer te proberen en nu kwam hij daar op terug :roll: :mrgreen:

Dus, ik ben heel benieuwd, heb een beetje rare cyclus dus het is echt even afwachten.

Ik ben ook een septermberstopper, weet alleen niet of ik een regelmatige schrijver ben.

Wij gaan voor de derde :pray:

Ha fijn toch nog enkele stoppers! Welkom Lune en ollie!

Wij gaan dus ook voor een derde… Ik betrap me er op dat ik al een aantal keren heb gedacht misschien ben ik wel zwanger… Mijn bedoeling is/was? om deze cyclus af te wachten maar we hebben nu ook niet precies opgelet wanneer ik al dan niet in mijn vruchtbare periode zit dus het zou dus kunnen. Ik heb zo wat vage klachten, een licht miselijk gevoel, wat moeilijker naar het toilet kunnen gaan en beter ruiken, waarschijnlijk beeld k het me allemaal wel wat in, maar ik vind het plots toch spannend!

Ik heb de Mirena dus afgelopen donderdag laten verwijderen. Deze heb ik ongeveer 1.5 jaar gehad.

De laatste paar maanden had ik plotseling bloedverlies. Een paar dagen, geen volle week en ook niet veel bloedverlies maar een beetje.

Nu had ik ook bloedverlies voordat ik de mirena liet verwijderen ( op de dag van verwijdering had ik geen bloedverlies ( okee alleen toen ie eruit was maar dat ik geloof ik altijd zo)

Omdat ik in de week voordat de mirena eruit gehaald is bloedverlies had is dat dan de menstruatie? Ben ik nadat afgelopen donderdag de mirena verwijderd was vruchtbaar of niet? Wij hebben die zaterdag “geklust”

Beetje wazig maar hoop dat je het snapt.

Ik zou niet weten hoe mijn cyclus is.

Momenteel ben ik nog steeds kleine beetjes bloed aan het verliezen nadat de spiraal eruit gehaald is. Hoe ik kan weten wanneer ik vruchtbaar ben is dus een raadsel. ( wel spannend dus )

Zal voor onze kleine man wel erg leuk zijn om een broertje of zusje erbij te hebben.

Nou ben benieuwd wie zich nog meer aansluit bij het september clubje.

Greetzzz

Zeker spannend Kee!

Ik zie dat Lune voor de 4de gaat!

Geweldig zo’n groot gezin, heeft mij tenminste altijd heel speciaal geleken.

Tot voor kort wilde ik altijd wel 5 kinderen, maar door een hoop gedoe en het daadwerkelijk kinderen hebben gaan we eerst maar eens kijken of een derde wil lukken.

Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind.

Alsof ik me na 2 kiinderen besef hoe bijzonder het eigenlijk is en nog beter zie wat er eigenlijk allemaal verkeerd kan gaan.

Herkennen anderen dat gevoel?

Wij gaan het nog 1x proberen.

Ik heb op 1 sept de pil laten staan.

Ik meld me ook heel voorzichtig.

Wij zijn gestopt met anticonceptie maar doen lekker rustig aan, we zien wel wanneer we zwanger zullen worden.

Vorige keer was ik na ongeveer 6 maanden zwanger, maar toen was ik ook jaren aan de pil geweest, na mijn zwangerschap ben ik niet meer aan de pil geweest, dus ik ben zeer benieuwd.

Maar wat ik zei, we laten de natuur z’n gang gaan, gaan niet gericht aan het ‘klussen’ zeg maar :lol: :lol:

Welkom allemaal!

Er melden zich gelukkig steeds meer, gezellig!

Wij laten hier ook de natuur zijn gang gaan. We zien het wel. Bij onze eerste hadden wij dat ook, toen was het na 3 maand al raak na jaren de pil gebruikt te hebben. Hoe snel het dit keer gaat worden is weer een verassing. Ook omdat ik dus totaal niet weer wanneer mijn periodes zijn na het verwijderen van de mirena.

Toch spannend allemaal.

Trouwens: iemand die een lijstje kan maken???

Ik ben niet zo heel handig met computers, had het graag willen doen natuurlijk :lol:

Ik ben niet iemand die elke dag op kok zit, met 2 kinderen en een voltijdse job vind ik het ook behoorlijk druk… Ik zou dus graag passen :oops: sorry

Hoi hoi

Ik ben ook een stopper. Over 2 week hoop ik een positieve test in handen te hebben :stuck_out_tongue:

Dus sluit me graag bij jullie aan.

HoiHoi,

Ik wil me ook graag aanmelden!

Ik ben Antoinette, 25 jaar. We hebben nog geen kinderen.

Officieel ben ik sinds Dec. '09 gestopt, maar helaas kreeg ik de diagnose MS, onze kinderwens heeft hierdoor even op de achtergrond gestaan, maar ik ben al 2 maanden klachtenvrij en we hebben ‘groen licht’ gekregen van de neuroloog! We willen er voor gaan! :smiley:

Het lijkt me leuk hier mee te kletsen en ik hoop voor iedereen

dat de wens snel in vervulling mag gaan!!!

Ik wil wel een lijsje maken?

Heb een beetje gespiekt in de anere topics wat er zoal op moet.

Naam, Leeftijd, Kindje en NOD.

Als jullie mij een pmmetje sturen wil ik er wel een in elkaar zetten en

dan hoor ik het wel of jullie het wat vinden :smiley:

@Nettepetje wrote:

HoiHoi,

Ik wil me ook graag aanmelden!

Ik ben Antoinette, 25 jaar. We hebben nog geen kinderen.

Officieel ben ik sinds Dec. '09 gestopt, maar helaas kreeg ik de diagnose MS, onze kinderwens heeft hierdoor even op de achtergrond gestaan, maar ik ben al 2 maanden klachtenvrij en we hebben ‘groen licht’ gekregen van de neuroloog! We willen er voor gaan! :smiley:

Het lijkt me leuk hier mee te kletsen en ik hoop voor iedereen

dat de wens snel in vervulling mag gaan!!!

Ik heb ook MS, kreeg de diagnose toen de jongste meid net 6 werd.

Ik heb nu het ook een tijd stabiel is groen licht gekregen.

Oh ja zal me even voorstellen :stuck_out_tongue:

Ik ben dus Debby 26 over een paar maanden 27 en we gaan voor een 2de :wink:

Verder woon ik samen in assen. En ben erg gelukkig met me mannetje :inlove:

Onze zoon is een schatje en we hopen dus snel weer zwanger temogen zijn. Wel heb ik pco gekregen na me bevalling en slik ik nu hormonen om de eitjes telaten groeien. Afgelopen week had ik 2 eitjes die mooi groeiden, dus ik hoop over 2 week positief te testen.

Hey Debz, fijn je hier ook weer te mogen spreken!

Ik hoop ook voor je dat je over 2 weken positief test!

Ik ben Nana 26 jaar, en we gaan voor ons 2e kindje, ik heb nog niet gerekend wanneer mijn NOD is rond de 25e, maar we zijn er niet gericht mee bezig, dus we zien wel wanneer!