September stoppers 2010

Welkom hier!

Spannend Debz, ik zal erg voor je duimen dat je een positieve test mag krijgen!

Nettepetje en mamajel: wat fijn dat jullie nu klachtvrij zijn en groen licht hebben gekregen!

Nettepetje ik heb je een pb gestuurd. Wanneer mijn NOD is kan ik je niet vertellen, ik heb werkelijk geen idee! Ben nog wachtende op mijn eerste menstruatie sinds de mirena donderdag is verwijderd. ( Is er nog maar een weekje uit )

Jolanda heb je lang een spiraal gehad?

Vloei je nog niet gelijk? Bij mij kwam het gelijk los maar nu heb ik hem maar 10 maand ingehad denk ik.

Goedemorgen,

Ik heb wat in elkaar geknutseld, laat maar even weten wat jullie er van vinden en of ik het een en ander aan moet passen :smiley:

Stuur mij maar de puntjes door en ik zet je er zo bij op het lijstje, geen enkel probleem!

@ Mamajel, wat fijn dat je ook stabiel bent! en natuurlijk dat je ook ‘groen licht’ gekregen hebt!!

@ Debz, ik duim ook hard voor je mee!!!

Oja, slim, dan moet ik wel het lijsje plaatsen natuurlijk :oops: :oops:

hoi allemaal

ik wil mij ook aanmelden.

ik heb vanmorgen mijn spiraal laten verwijderen.

ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is.

het wordt mijn 3e kindje.

Welkom snips :wink:

Hopen voor ons allen op een vruchtbare tijd :lol:

Mijn nod is 22 sept.

En nettepetje een leuk lijstje!!:wink:

Ik zal eens nadenken of er nog dingen op kunnen.

Ik ga zo eens wat doen hier in huis, pfff totaal geen zin in. heb vanmorgen alle boodschappen al in huis gehaald en nu de rest nog.Om 4 uur onze zoon weer halen :inlove:

Hallo allemaal,

iedereen een fijne dag gehad?

@ Snips, heb je misschien nog iets meer info? Bijvoorbeeld je leeftijd en je naam? en je NOD? Zet ik dat ook bij op het lijstje.

Hoevaak moet ik het lijstje bijwerken eigenlijk? Per iemand die zich aanmeld of per week?

Nou ja ik kijk wel even, maakt me opzich ook niet veel uit.

Haha, dat huishouden zal denk ik ook nooit mijn grootste hobby worden.

Ik heb vanmorgen 2 wasjes gedraait en opgehangen en de keuken gedaan. Vanmiddag moest ik werken…

Vanavond lekker op de bank, niets doen! Ook lekker! :smiley:

Hier is de huishouding weer gedaan :dance:

Moet je zelf even kijken joh wat je handig vind om hem bij te werken.

Ik zag trouwens dat de andere topics, bij hun lijstje hadden staan in de hoeveelste ronde ze zwanger zijn miss is dat ook wel leuk.

En als iemand zwanger dat ook in het lijstje temelden en wanneer uitgerekend dan natuurlijk :lol:

Ik ben benieuwd wanneer er iemand in staat.

Ik ga zo ook ff lekker bank hangen.

@nettepetje

ik wil nog niet met mijn echte naam in de lijst.

misschien in een later stadium.

dit ivm evt meelezers.

NOD is nog niet bekend

ben 28 jaar

wordt 3e kindje

@ snips: helemaal goed joh!!

@Debz25 wrote:

Jolanda heb je lang een spiraal gehad?

Vloei je nog niet gelijk? Bij mij kwam het gelijk los maar nu heb ik hem maar 10 maand ingehad denk ik.

Ik heb ‘m iets van 1.5 jaar gehad. Het eerste jaar totaal geen menstruatie meer gehad. Tot een paar maand geleden begon in opeens weer "tussenbloedingen’ te krijgen.

Voor het spiraal eruit gehaald werd was ik ook iets ongi. De dag van verwijdering totaal niet meer. Toen ie eruit was heb ik ietsiepietsie gevloeid maar dat mag geen naam hebben.

Nettepetje: Mooi overzichtje hoor! Kan het je niet nadoen.

Welkom snips. Dus bij jou ook spannend hoe je cyclus is. Kunnen we elkaar de hand geven hahaha

Hier lekker weer gewerkt, ben nu aan het bankhangen en kijken naar Hollands got talent.

Morgen met de kleine man naar de voetbal.

Vraag me alleen af of hij het wel zo leuk vind. Hij is ook altijd zo aan het springen en klauteren dat ik twijfel of hij gym ook niet leuk vind.

Maar daarin tegen is hij thuis ook altijd aan het voetballen. Tja en vragen wat wil je gaat nu nog niet op. Alles is natuurlijk leuk en nieuw.

Morgen weer supporteren als hij achter de bal aan rent.

Dan kan ik 's avonds weer mijn knolletje rijden. ( met de hoop dat hij nu eens niet protesteert met het rijden. Lees: geen zin hebben dus ik ga ff bokken ) het is me er ook 1.

ik heb maar een banner aangemaakt.

maandag had ik het gevoel ongi te worden,toen zat de spiraal er nog in.

dus dit is een wilde gok.

dames allemaal een fijn weekend!!

tot later

jolanda77 ik ben echt benieuwd naar mijn cyclus.

bij de 1e had ik een cyclus van 28 dagen en bij de 2e een cyclus van 25 dagen.

dus ben zeer benieuwd wanneer ik nu ongi wordt.

ik heb de spiraal 2 jaar gehad.

geen bloedverlies gister en vandaag ook nog niets.

veel plezier met je kleine man bij de voetbal.

en jij veel plezier met paardrijden.

Goedemorgen!!

Snips, ik heb je bij op het lijstje gezet, ik heb hem alleen nog niet geplaatst, wacht het weekend nog even af, stel dat er nog iemand aanmeld, staat het topic straks vol met lijstjes haha.

In andere topics zie ik dat het vaak op de eerste blz, bij de eerste reactie een lijst bijgehouden wordt, dat is natuurlijk wel overzichtelijk.

Jolanda, jij bent de topic starter, ik zou eventueel een keer in de week een lijstje naar je kunnen sturen, mits hij veranderd is en dat je hem in jouw eerste post zet? Zomaar een ideetje hoor.

Veel plezier bij de voetbal, hoe heeft hij het gedaan? :smiley:

En natuurlijk ook met paardrijden, ik vind paardrijden best eng, maarja komt omdat zo’n paard ook zo groot is. Vind het wel hele mooie beesten!

Succes met jullie cyclussen, snips en jolanda. Ik hoop dat jullie snel ongi worden zodat jullie wat duidelijkheid hebben wat betreft de cyclus.

Ik moet straks bezig in huis. Heb het beddengoed al in de machine zitten, dus wanneer dat klaar kan het opgehangen worden. Moet nog stofzuigen blegh, wc en badkamer eigenlijk ook nog. En dat vind ik het leukste van alles :liar: :liar: :mrgreen:

Wel hebben we een lekker rustig avondje, vind k helemaal niet erg. Ben namelijk niet zo van het uitgaan :oops:

wat een rust hier…

ik heb al 2 rotnachten.

die kleine meid lijkt pijn te hebben.

kan er alleen niet achter komen of het nu buikpijn is of pijn in haar beentjes.

misschien groeipijn.

bah het regent hier.

vandaag maar een lekker dagje binnen.

tot later dames

He wat sneu snips, vooral als je niet weet wat het precies is en wat je er aan kan doen!! :frowning: Ik hoop dat het snel over gaat!! Sterkte voor je kleine meid!!!

Het is hier droog, maar wel erg bewolkt.

Wij gaan zo naar Deventer, daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan.

Mijn vriend komt hier uit Twente, maar sinds hij 3 jaar geleden met mijn vader meegeweest is naar een wedstrijd van Go Ahead Eagles is hij er helemaal gek van. Dus sindsdien heeft meneer ook een seizoenskaart, grappig. Ik ga dan op visite bij mijn moeder, gezellig!

Einde van de middag hebben we een intrekkersmoal housewarming;) in Hengelo. Genoeg te doen vandaag!

Een hele fijne dag vandaag!!! :smiley:

Hallo Allemaal!

Ik meld me hier ook! 27 augustus laatste menstruatie gehad. En ook al is er geen haast bij, vanaf de eerste dag dat ik met de pil stopte blijf ik er mee bezig…herkenbaar??? Het zal stiekum toch een beetje een ‘‘teleurstelling’’ zijn als ik ongesteld word. Waarschijnlijk omdat het de eerste stopmaand ook meteen raak was toen ik zwanger raakte van Sem.

Heb wel gevoelige tepels de laatste 2 dagen en ook wat gevoel in mijn onderbuik. Ik zou volgende week vrijdag ongesteld moeten worden.

Ben erg gelukkig met mijn twee vriendjes (zoontje en vriend)…werk 3 dagen in een grand cafe/hotel en 3 dagen op een renstal.

Hopen dat iedereen hier snel een positieve test in handen heeft!!!

Welkom Paula, en is het is zeker herkenbaar als je stopt dat je dan een teleurstelling hebt als je menstruatie er weer is.

Nettepetje: veel plezier een drukke dag zo tezien.

Snips: Hoe oud je meisje? Altijd sneu als je kindjes wat hebben

Verder zo eens douchen, heb vannacht met onze zoon in de kamer gezetten. Ik werd wakker van zijn gehoest en toen ik bij hem kwam zat er volgens mij allemaal slijm in zijn keel dus heb hem maar wat fruit gegeven.

Ik moet soms zo om hem lachen, hij begint nu met kruipen, elke lft heeft toch echt zijn charmes.

Dus vanmorgen tot half 9 geslapen en eerst wat in huis gedaan, zo douchen en gaan we straks op verjaardag.

welkom Paula!!

hier nog steeds geen ongi.

ook niet het gevoel dat het eraan komt.

Debz25 mijn meiske is 2,ze is van juni 2008.

kan dus ook moeilijk aangeven waar het pijn doet.

jij dus ook een brakke nacht gehad.

gaat het nu beter met je knul?